Gå til innhold

Reagere på frukt?


Maria M

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg jeg lurte rett og slett på om det går an å ikke tåle frukt. For jeg har i det siste lagt merke til at hver gang jeg spiser eple....så begynner jeg å bli kvalm, og få vondt i hode :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solmåne

Slik har jeg det også! Utrolig kjipt... de fruktene jeg har lagt merke til at jeg får migrene av er : Eple, sitron, lime, appelsin, mango, fersken, kiwi, druer... tja.. egentlig alle syrlige frukter... Jordbær også.

Veldig veldig kjedelig, men ja, jeg tror det er fullt mulig å ikke tåle frukt. Dessverre...

Føler med deg iallefall! :klemmer: vi får bare prøve å være sunn på andre måter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg det også! Utrolig kjipt... de fruktene jeg har lagt merke til at jeg får migrene av er : Eple, sitron, lime, appelsin, mango, fersken, kiwi, druer... tja.. egentlig alle syrlige frukter... Jordbær også.

Veldig veldig kjedelig, men ja, jeg tror det er fullt mulig å ikke tåle frukt. Dessverre...

Føler med deg iallefall! :klemmer: vi får bare prøve å være sunn på andre måter :sjenert:

Migrene?????? :(

Så betyr det at jeg kanskje har det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Det kan godt være at du har det.. du kunne kanskje gått til lege og fått henvisning til nevrolog :) Men har du hatt problemer med hodepine før? Og hvor lenge varer hodepinen?

Ellers så er det bare enkelt greit bare å holde seg unna epler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være at du har det.. du kunne kanskje gått til lege og fått henvisning til nevrolog :) Men har du hatt problemer med hodepine før? Og hvor lenge varer hodepinen?

Ellers så er det bare enkelt greit bare å holde seg unna epler :)

Jeh har hode pine nesten daglig, og mest på slutten av dagen etter kl.13. Men jeg har vært hos fastlegen min.....men han sier at det kun er stress. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Har du fått noe medisin mot dette?

Neste gang du besøker legen til ville jeg spurt om henvisning til Nevrolog.. de har mer peiling.. jeg har gått udiagnosert i 10 år før jeg endelig kom til en lege som sendte meg rett til nevrolog, og JA jeg hadde visst migrene jeg! Fikk ikke medisin som funket før da.. og det har vært slitsomt kan jeg si deg ;)

Hvis du har daglig hodepine så kan det være spenningshodepine som kommer av stress (eller andre grunner) ja.. men du kan også ha blandingshodepine.. jeg har både spenningshodepine og migrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått noe medisin mot dette?

Neste gang du besøker legen til ville jeg spurt om henvisning til Nevrolog.. de har mer peiling.. jeg har gått udiagnosert i 10 år før jeg endelig kom til en lege som sendte meg rett til nevrolog, og JA jeg hadde visst migrene jeg! Fikk ikke medisin som funket før da.. og det har vært slitsomt kan jeg si deg ;)

Hvis du har daglig hodepine så kan det være spenningshodepine som kommer av stress (eller andre grunner) ja.. men du kan også ha blandingshodepine.. jeg har både spenningshodepine og migrene!

ok! tusen takk for hjelpen. Skal kontakte legen min igjen så fort som mulig. Jeg begynner å bli ganske lei hodepinen. Får meg til å bli sliten og trøtt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

huff ja, migrene er no driiiiit! jeg har selv hatt maaaange år med flere anfall ukentlig, hvor oppkast og lammelser hørte med!

venninnen min er allergisk mot bladsalat (men ikkeno annet i en salat :fnise: , så det er nok fult mulig å ikke tåle frukt ja!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...