Gå til innhold

Maja W

MajaW

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er faktisk helt splitter ny her inne. Har jo skjønt at Kvinneguiden er et veldig stort og populært forum, så da bestemte jeg meg for å melde meg inn. Denne dagboken blir å innholde temaer som dagene mine, både på skolen og på jobb, fritidsinteressene og lidenskapene mine, samt. litt snikksnakk om venner og kjæreste. Altså det helt vanlige. For å være helt ærlig skriver jeg strengt tatt kun for meg selv. Jeg er en tenkeperson, og om jeg ikke skriver hoper alle tankene seg opp som et garnnøste i hodet mitt. Ofte finner jeg det svært vanskelig å finne trådene jeg tenkte på dager i forveien, haha!

Jeg heter Maja og lever i Norges kjedeligste by - Tromsø. Jeg studerer Psykologi her i hjembyen min, og jobber også på klesbutikk på siden for å slippe å ta opp maks studielån. Jeg er lidenskapelig opptatt av musikk, og har også interesse for scrapbooking, kortlaging osv. Når jeg har tid, vel og merke. Jeg er en håpløs romantiker, og er svært påvirkelig på den måten at jeg kan fysisk forelske meg i fine ting! Elsker fine ting, og streber hele tiden etter noe nytt. Evig materialist. Whatever makes me happy! Min fantastiske kjæreste, K, er også en stor del av livet mitt. Han har gitt meg innsikt og en selvtillitt som jeg ikke har hatt på årevis - bare det siste året vi har kjent hverandre. Men han har også lært meg mye om hvor vanskelig det til tider kan være å bli så avhengig av en person. Skummel den der kjærligheten.. Vel, dette var nok for denne gang, forhåpentligvis klimprer jeg videre på tastaturet i løpet av de neste dagene.

Maja

Endret av MajaW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...