Gjest Høne Pøne Skrevet 8. september 2011 #21 Del Skrevet 8. september 2011 Hvorfor er de fleste med fordommer når det gjelder utseende på andre ofte plassert solid på venstresiden, og ikke akkurat har tatt seg tid til å se seg i speilet selv? so true... i tillegg, det er usaklig. det er da like masse "stygge og feite" personer som du kaller det, i andre partier, har da vel ikke noe med FrP å gjøre? TS, jeg syns nå det er forunderlig at slike innlegg som dette veldig ofte kommer fra en AnonymBruker. Redd for å stå for det du sier? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DevilInDisguise Skrevet 9. september 2011 #22 Del Skrevet 9. september 2011 Det er helt latterlig hvor høy andelen av stygge og feite mennesker det er i dette partiet. Har ikke lyst til å nevne navn, men jeg er sikker på at vi tenker på de samme personene... Snu spørsmålet, hvorfor er så mange stygge med i FrP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 9. september 2011 #23 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg synes vel egentlig andelen av de som ikke akkurat er den vakreste rosen i buketten er ganske jevnt fordelt på partiene. Heldigvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #24 Del Skrevet 9. september 2011 Alle er så stygge fordi Tove Lill Løyte er så jævla deilig. Hun tar igjen for alle de mindre pene og stygge i partiet. Skulle betalt gode penger for å se ut som henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høne Pøne Skrevet 9. september 2011 #25 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Alle er så stygge fordi Tove Lill Løyte er så jævla deilig. Hun tar igjen for alle de mindre pene og stygge i partiet. Skulle betalt gode penger for å se ut som henne. oj, FrP får min stemme i år!!!!!! hehe Endret 9. september 2011 av Høne Pøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå