AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #1 Del Skrevet 23. august 2011 Det er helt latterlig hvor høy andelen av stygge og feite mennesker det er i dette partiet. Har ikke lyst til å nevne navn, men jeg er sikker på at vi tenker på de samme personene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. august 2011 #2 Del Skrevet 23. august 2011 For å være helt ærlig skjønner jeg ikke hva du mener Det er da like mange stygge mennesker i andre partier? ..Og uansett har vel utseende fint lite med god eller dårlig politikk å gjøre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 23. august 2011 #3 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg er ikke FRPer da, men mindre pen - og jeg tror ikke jeg er en dårligere politiker for det. Hva vil du egentlig frem til? At du stemmer noe annet enn FRP og er pen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #4 Del Skrevet 23. august 2011 For å være helt ærlig skjønner jeg ikke hva du mener Det er da like mange stygge mennesker i andre partier? ..Og uansett har vel utseende fint lite med god eller dårlig politikk å gjøre. Er ikke det skjønner du. Bare se på AP sine stortingsrepresentanter og sammenlign dem med FRP sine...du vil se en markant forskjell i attraktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. august 2011 #5 Del Skrevet 23. august 2011 Er ikke det skjønner du. Bare se på AP sine stortingsrepresentanter og sammenlign dem med FRP sine...du vil se en markant forskjell i attraktivitet. Men hva er poenget ditt? Hva har dette med politikk å gjøre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #6 Del Skrevet 23. august 2011 Men hva er poenget ditt? Hva har dette med politikk å gjøre? Hvorfor må det ha noe med politikk å gjøre? Ser det ut som om jeg er ute etter å snakke om poitikk. Ville bare diskutere hvorfor så mange FRP-politikere er feite eller stygge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 23. august 2011 #7 Del Skrevet 23. august 2011 Det er helt latterlig hvor høy andelen av stygge og feite mennesker det er i dette partiet. Har ikke lyst til å nevne navn, men jeg er sikker på at vi tenker på de samme personene... Jøss noen som kjeder seg eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humlen3 Skrevet 23. august 2011 #8 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Stygge og feite? Hvor vil du hen med dette? Endret 23. august 2011 av humlen3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #9 Del Skrevet 23. august 2011 Hmm, jeg er FrP-er og har vært i finalen på Frøken Norge. Er ikke særlig tjukk heller... Syns personlig de helt til venstre ofte er stygge jeg. Så en film fra en SU-leir en gang og der var alle jentene hårete (imot barbering, feminister!), fæle i klærne, overvektige og usminket. Finnes flere stereotypiske burugler på venstresiden vil jeg påstå Hvertfall den kvinnelige delen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 24. august 2011 #10 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Hihi, jeg er også med i Frp, og har vært med i Frøken Norge . Og om man er stygg eller ikke, har jo ikke noe med hvordan man er som politiker?? Som i resten av verden, så er det nok like mange ulike folk i politikken...Heldigvis! Endret 24. august 2011 av Sophie-Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 24. august 2011 #11 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg er sinnsykt kjekk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 24. august 2011 #12 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) erna og stoltenberg er stygge de også :gjeiper: Endret 24. august 2011 av nupp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #13 Del Skrevet 24. august 2011 Tror det har noe med at siden man misliker politikken så blir personene stygge også. Merker det selv på politikere som er helt på vidden, jeg synes de har dårlig utstråling og er mindre pene. TS, du er farget av meningene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 24. august 2011 #14 Del Skrevet 24. august 2011 Tror det har noe med at siden man misliker politikken så blir personene stygge også. Merker det selv på politikere som er helt på vidden, jeg synes de har dårlig utstråling og er mindre pene. TS, du er farget av meningene dine. Det er nok det som er forklaringen på at TS ser det han/hun ser. Det vi ser avhenger mye av det vi tror og tenker, føler og mener. Som i The Doors, People are Strange: People are strange when you're a stranger Faces look ugly when you're alone Women seem wicked when you're unwanted Streets are uneven when you're down Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 31. august 2011 #15 Del Skrevet 31. august 2011 Er ikke det skjønner du. Bare se på AP sine stortingsrepresentanter og sammenlign dem med FRP sine...du vil se en markant forskjell i attraktivitet. Uff! Det MÅ jo bety at representantene til AP er veldig overfladiske og opptatt av utseendet sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 31. august 2011 #16 Del Skrevet 31. august 2011 http://www.dagbladet.no/2011/08/31/kultur/oslo_frp/innenriks/politikk/frp/17900973/ At det fortsatt finnes folk som heier på FrP er en skam, alle som stemmer på møkkapartiet er stygge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 1. september 2011 #17 Del Skrevet 1. september 2011 Nå syns jeg du er veldig fordomsfull og drar alle over en kam. Jeg er medlem av FrP, og syns noen av forslagene her til Hagen er gode!! Ikke alle, men en del av dem. Det er ikke slik at ALLE som er med i FrP, AP, SP, SV KrF osv. er enige om alt! Takk og pris for det, da får vi noe som heter diskusjoner og demokratiet bestemmer hva partiet skal ha i partiprogrammet sitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 7. september 2011 #18 Del Skrevet 7. september 2011 Hvorfor er de fleste med fordommer når det gjelder utseende på andre ofte plassert solid på venstresiden, og ikke akkurat har tatt seg tid til å se seg i speilet selv? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 7. september 2011 #19 Del Skrevet 7. september 2011 Nå syns jeg du er veldig fordomsfull og drar alle over en kam. Jeg er medlem av FrP, og syns noen av forslagene her til Hagen er gode!! Ikke alle, men en del av dem. Det er ikke slik at ALLE som er med i FrP, AP, SP, SV KrF osv. er enige om alt! Takk og pris for det, da får vi noe som heter diskusjoner og demokratiet bestemmer hva partiet skal ha i partiprogrammet sitt. Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #20 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg synes ikke FRP'ere nødvendigvis er styggere enn andre folk. Derimot har jeg lagt merke til at det ofte er litt enkle forhold mellom ørene på de. Evnen til dypere tenkning er nærmest lik null hos disse folka. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå