Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #21 Skrevet 26. november 2003 Hva betyr hovedfag i Trøffelhelt... ?(vel er han i ammetåka men dog) Ble litt i tvil her, ja. Sandman er nok en av de mange wannabe-trøffelhelter her inne, men det finnes bare én original. Og det er Waco. Jeg, derimot, jeg er den originale og eneste trøffelhelten. Ammetåke eller ikke... Løp, LilleBille, løp!
LilleBille Skrevet 26. november 2003 #22 Skrevet 26. november 2003 .. hvor skal jeg løpe (du må si det også ... for jeg er nesten blond...)
LilleBille Skrevet 26. november 2003 #23 Skrevet 26. november 2003 .. hvor skal jeg løpe (du må si det også ... for jeg er nesten blond...)
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #24 Skrevet 26. november 2003 Til Venstre. Hils Sponheim! Dæggern, ikke ofte man feilfritt kan bruke stor bokstav i fire ord på rad...
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #25 Skrevet 26. november 2003 Nei, jeg la jo ikke noe i det, mener, jeg er jo blond! Mente ikke at dere var en og samme, det er ikke jeg og Suz heller. Men han kan litt mye om deg, også fikk jo du være regjerende brystkasse mester, også tenkte jeg kanskje at han kunne få lov til å ha hovedfag i noe gøy han også? Får se om han klager.... Glammy
LilleBille Skrevet 26. november 2003 #26 Skrevet 26. november 2003 Til Venstre. Hils Sponheim! Dæggern, ikke ofte man feilfritt kan bruke stor bokstav i fire ord på rad... Ikke mye ammetåke her Men hvorfor til Venstre.. er ikke sikker på om jeg har lyst til å møte Sponheim...
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #27 Skrevet 26. november 2003 Men hvorfor til Venstre.. er ikke sikker på om jeg har lyst til å møte Sponheim... Fordi Venstre er det eneste partiet jeg kan komme på som er fullstendig partipolitisk nøytralt... Og Sponheim er sikkert ikke inne, han er på harrytur til Sverige iført Valgerd-maske :o
LilleBille Skrevet 26. november 2003 #28 Skrevet 26. november 2003 .. greit .. da løper jeg til Venstre jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå