Gå til innhold

Pssssst..., Sandman!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil bare gjøre oppmerksom på at glamourschnuppa har uttrykt...jeg vil faktisk gå så langt som å kalle det bortimot savn av deg i en tråd som handler om en sekt som driver med noe sex og greier.

Her har du sjansen, carpe penis!

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Who? Me? NEVER!?!?! *plystre plystre* Det jeg mente å si var bare, øh, hvor er Sandis, han burde (merk BURDE) vært medlem av sekten!!! DET var det jeg sa? SÅ! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

:kul:

Selv KGs blekeste avatar kan ikke skjule den utagerende rødmingen din, kjære venn!

Skrevet

Jeg trodde denne sekten kun var for mennesker som sverger til parsex, trodde faktisk ikke at vedtektene tillot en primitiv onanist som meg å bli medlem...

Gjest glamourgirl
Skrevet
:kul:

Selv KGs blekeste avatar kan ikke skjule den utagerende rødmingen din, kjære venn!

HVA??? :oops:

:-? :lol::ler::sjarmor:

Skrevet
trodde faktisk ikke at vedtektene tillot en primitiv onanist som meg å bli medlem...

Bare kom igjen du Sændis......Mange par her som digger å se på sånne som deg vettu........

Gjest glamourgirl
Skrevet
Jeg trodde denne sekten kun var for mennesker som sverger til parsex' date=' trodde faktisk ikke at vedtektene tillot en primitiv onanist som meg å bli medlem...[/quote']

SÆNDIS!!!!!!!!!! Der er du jo!

Altså, hvorfor tror du jeg starta den sekten, det var jo for å få meg no! Parsex! Høh... Foreløbig er mennene i sterkt mindretall, så med mindre det tar av i lesbeorgier, kjære, så skal jeg love deg at det blir no på deg, kanskje til og med med noen annens høyre hånd! :P

Skrevet

I'm in....i dobbelt forstand regner jeg med....ganske snart...

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

:o

MAKAN!

Dette er en av de mest personlige og seriøse meldingene jeg har sendt, og så er plutselig tråden flyttet over på snikk-snakk?? :o

Blant leker og vitser og tøys og fanteri! Physj og Phøy!

Skrevet
:o

MAKAN!

Dette er en av de mest personlige og seriøse meldingene jeg har sendt, og så er plutselig tråden flyttet over på snikk-snakk?? :o

Blant leker og vitser og tøys og fanteri! Physj og Phøy!

Hmmmm....og HVA fikk deg til å tro at du skulle behandles m noe større respekt enn oss andre forfattere av Personlige Meldinger????

Du trodde den blå, konservative uniformen din ville gi deg autoritet.....PØH!....

Gjest Anonymous
Skrevet
Du trodde den blå' date= konservative uniformen din ville gi deg autoritet.....PØH!....

Nei, men jeg trodde at min utilslørte trussel om bruk av batong og håndjern på alle moderatorene samtidig hadde skapt et snev av frykt...

Pokker, altså!

Skrevet

Moddisene blir bare kåte av tanken på å få satt på seg håndjern..... 8)

Skrevet
håndjern på alle moderatorene

Nå flyttes pinadø tråden enda en gang, håndjern hører hjemme på Seksualitet.

Gjest Anonymous
Skrevet
Nå flyttes pinadø tråden enda en gang' date=' håndjern hører hjemme på Seksualitet.[/quote']

...og ifølge enkelte avgåtte partiledere hører vel seksualitet inn under Barn og Familie, så her får vi jammen røsket opp i alt KG-kaoset!

Gjest Anonymous
Skrevet
Ta og plassér røkla under Kjæledyr!!!

Nei, der sporet du av - nesten som da Sandman ville legge en tråd om sitt manglende seksualliv under "Vi som sørger"...

Gjest glamourgirl
Skrevet

Samma hvor tråden er vel, men Sændis, her er det enten eller, er du med oss eller mot oss? Jeg bare spør....

Hilsen Dessert-Glammy :hjerte:

Skrevet
I'm in....i dobbelt forstand regner jeg med....ganske snart...

Følg med nå, sjefa!!! Holder den blååånnnne på å miste oversikten.....Sikkert at du ikke vil overlate lederskapet til meg, lille venn??? :sjarmor:

lederrollen i denne sekten gir deg fri benyttelse av alle mannlige medlemmer, så jeg......

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Ikke faen Julius. Medlemslista er herved oppdatert!

Skrevet
22. Sandman Assisterende YpperstePrest Sjefsonanist med hovedfag i Kverulering og Trøffelhelt

Hva betyr hovedfag i Trøffelhelt... ?(vel er han i ammetåka men dog)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...