Gå til innhold

døde hudceller

am07

Anbefalte innlegg

Hei :) Har et spørsmål angående tunge piercing. Noen som har opplevd 2 mnd etter piercingen, å ha døde hudceller der hullet i tungen er? Og hvordan får man det bort eventuelt? Er ubehagelig og litt små vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres ikke helt bra ut, men kan kanskje ha en naturlig forklaring.

Hvordan ser det ut? (Farve, plassering i forhold til hullet etc.)

Er det hovent eller varmt?

Har du vond smak i munden?

Dunsier det er litt vondt. Hvor gjør det vondt, og hvor vondt er det?

Har du hovne lymfekjertler under kjeven?

Jeg regner med at du er nøye med mundhygiene? Det vil lett samle seg bakterier rundt implantatet.

Jeg får neppe svart igjen før i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen på den er hvit, og den klumpen er i hullet liksom. Vanskelig å forklare :P den er myk, har prøvd å stikke hull på den men gikk ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si hva dette er uden å se det, men det høres ikke så veldig alvorlig. Men alvorlig nok til at du skulde få noen til å se på det. Hvis det fortsatt er litt vondt, kan det være en indikasjon på at ikke alt er som det skal. Jeg synes du skulde ta kontakt med den som udførte piercingen, eller evt. fastlegen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle svare siden jeg opplevde akkurat det samme med min piercing, bare etter fire år da. Jeg dro til legen, som jo sa at jeg måtte ta ut piercingen med en gang. Jeg gikk hjem og gjorde det, også pirket jeg på den lille kulen med en nål (og ja, jeg er veldig klar over at man ikke skal gjøre det, men gjorde det nå likevel) til den var borte. Hullet grodde igjen, og det er nå syv år siden.

Kan også nevne at jeg ringte til en piercingartist og spurte også, og fikk mer eller mindre samme råd som hos legen.

Men når jeg tenker meg om, så hadde jeg ingen smerter da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...