Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. august 2011 #21 Del Skrevet 23. august 2011 Skulle likt å se reaksjonene hvis topic var at hun var ekkelt feit. Nei da hadde det vært kjempeflott og hun hadde vært frodig og vakker da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullskje Skrevet 23. august 2011 #22 Del Skrevet 23. august 2011 er ikke om å være tynnest eller tjukkest her i verden. la tynne folk være i fred, vi kan like mye for at vi er tynne som tjukke, er like gfrekt uannset kroppsfasong å komentere noens utsendet på en negativ måte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. august 2011 #23 Del Skrevet 23. august 2011 Hvis man ser på video nr 2 på linken hvor hun har på bukse og genser synes jeg hun ser normalt slank ut. Alle slanke ser jo supertynne ut som de går i høyhelte sko og kåpe som stopper midt på låret og ingenting annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. august 2011 #24 Del Skrevet 23. august 2011 Hvis man ser på video nr 2 på linken hvor hun har på bukse og genser synes jeg hun ser normalt slank ut. Alle slanke ser jo supertynne ut som de går i høyhelte sko og kåpe som stopper midt på låret og ingenting annet. Enig. Jeg syns ikke hun ser sykelig tynn ut i det hele tatt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 23. august 2011 #25 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg så denne reklamen i dag og jeg syns ikke hun så så sykelig tynn ut :klø: Hun så ut som en helt normal tynn/slank dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 23. august 2011 #26 Del Skrevet 23. august 2011 Hvis man ser på video nr 2 på linken hvor hun har på bukse og genser synes jeg hun ser normalt slank ut. Alle slanke ser jo supertynne ut som de går i høyhelte sko og kåpe som stopper midt på låret og ingenting annet. Hun er overhodet ikke normalvektig. Men er enig med de som sier at det likevel ikke er grunn til å slenge stygge kommentarer om vekten hennes. Vi vet ingenting om hvorvidt hun er blitt så tynn pga spiseforstyrrelser eller om hun er naturlig tynn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. august 2011 #27 Del Skrevet 23. august 2011 Hun er overhodet ikke normalvektig. Men er enig med de som sier at det likevel ikke er grunn til å slenge stygge kommentarer om vekten hennes. Vi vet ingenting om hvorvidt hun er blitt så tynn pga spiseforstyrrelser eller om hun er naturlig tynn. Jeg synes hun ser ganske lik ut i kroppen som meg (bare hun er høyere seff), og jeg er da normalvektig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 23. august 2011 #28 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg synes hun ser ganske lik ut i kroppen som meg (bare hun er høyere seff), og jeg er da normalvektig... Snakker vi om samme dame mon tro? Hun med det lange lyse håret, ikke hun med det korte. Men hvis hun er mye høyere enn deg, så vil hun jo automatisk bli mindre normalvektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #29 Del Skrevet 23. august 2011 Hun er tynn ja, men det skal modeller være:) Er selv normalvektig, BMI på 20 og fornøyd med kroppen. Men syns modeller skal være veldig høye og tynne:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. august 2011 #30 Del Skrevet 23. august 2011 Hun her http://www.hm.com/no/hm-on-tv-season-start#path=1.1&transition=10&duration=500 Og hun er da like normalvektig om hun er lang eller kort. Jeg vet ingenting om vekten, men kroppen sånn den ser ut, ser normalvektig ut. BMI på 20 er da normalvektig om man er 160 eller 190. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #31 Del Skrevet 23. august 2011 I kombinasjon med låta de bruker, der teksten høres mistenkelig ut som noe à la "I'm so thin", synes jeg det er ganske usmakelig, uavhengig av hvem de har brukt tidligere. De fleste som er noenlunde interessert i musikk har hørt om Duran Duran, og hvis resten absolutt vil feiltolke sangene deres bør de heller høre seg opp på musikkhistorie i stedet for å klage over andres kroppsvekt. Du er vel rimelig spiseforstyrret selv hvis du absolutt vil høre 'I'm so thin' ut av 'Girls on film'. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 23. august 2011 #32 Del Skrevet 23. august 2011 Hun her http://www.hm.com/no/hm-on-tv-season-start#path=1.1&transition=10&duration=500 Og hun er da like normalvektig om hun er lang eller kort. Jeg vet ingenting om vekten, men kroppen sånn den ser ut, ser normalvektig ut. BMI på 20 er da normalvektig om man er 160 eller 190. Hvordan vet du om hun har en BMI på 20? Vel, med nærmere ettersyn så var hun ikke så tynn som jeg trodde. Altså, selvsagt er hun tynn, men de bildene jeg så tidligere så hun ennå tynnere ut på. På disse bildene hadde hun jo faktisk "mage" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. august 2011 #33 Del Skrevet 23. august 2011 Kan noen vise meg link til en såkalt normalvektig eller frodig H og M modell?? (som ikke er fra BIB kolleksjonen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. august 2011 #34 Del Skrevet 23. august 2011 Hvordan vet du om hun har en BMI på 20? Vel, med nærmere ettersyn så var hun ikke så tynn som jeg trodde. Altså, selvsagt er hun tynn, men de bildene jeg så tidligere så hun ennå tynnere ut på. På disse bildene hadde hun jo faktisk "mage" BMI på 20 var bare et eksempel. Som at en på 160 veier 52kg og en på 180 veier 65 og ser "like" ut i kroppen. Disse tallene er også tatt rett fra luften. Har ikke regnet på BMI heller, så vet ikke om det stemmer. Det var vel mer fasongen jeg mente vi var like, for vekta kan jo være helt forskjellig selv om man er like høye og ser nogelunde like ut. Vet ikke om jeg klarte å forklare dette i det hele tatt, for nå føler jeg at jeg bare surrer meg inn i no kompliserte forklaringer.. Æsj.. går å legger meg. Men flott at du ombestemte deg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 23. august 2011 #35 Del Skrevet 23. august 2011 Kan noen vise meg link til en såkalt normalvektig eller frodig H og M modell?? (som ikke er fra BIB kolleksjonen) At de faktisk har en BIB kolleksjon i det hele og det store synes nå jeg er godt nok. Er langt fra alle som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #36 Del Skrevet 23. august 2011 Synes ikke hun var unaturlig tynn i det hele tatt, og I HVERT FALL IKKE "ekkelt" tynn. Hun er antageligvis ganske så høy, og høye jenter som er slanke, har en tendens til å se tynnere ut enn de faktisk er (det gir i hvert fall mening i mitt hode, hehe). Hun er høy, hun er slank, men hun ser overhodet ikke usunn eller avmagret ut. Synes faktisk hun så bedre ut enn mange andre slanke modeller. Selv var jeg en gang i tiden naturlig tynn, og gjorde ikke så mye fra eller til for å verken beholde vekta eller gå opp/ned. Hadde lite former. Jeg ble beskyldt for å ha rare spiseforstyrrelser jeg på den tiden ikke hadde hørt om en gang. Alle gjorde et stort nummer av at jeg var "sååå tynn". Så ble jeg eldre, og begynne å legge på meg. Nå er jeg vel det mange (i hvert fall her inne) vil kalle "chubby", men det er det ingen som kommenterer. Rart det der. Konklusjon: Hun er ikke for tynn, hun er ikke ekkelt tynn, hun er fin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #37 Del Skrevet 23. august 2011 Kan noen vise meg link til en såkalt normalvektig eller frodig H og M modell?? (som ikke er fra BIB kolleksjonen) Hva legger du i ordet normalvektig? Er ikke slanke folk normalvektige? Jeg mener de er det, og jeg mener alle modellene på hm.com på f.eks. kategorien "Kjoler" ser normalvektige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 23. august 2011 #38 Del Skrevet 23. august 2011 Hun her: http://www.google.no/imgres?q=hm+models&hl=no&client=opera&hs=BFe&sa=X&rls=nb&channel=suggest&tbm=isch&prmd=ivns&tbnid=taGjRCh9ZflaYM:&imgrefurl=http://modellook.blog.onet.pl/THE-MONEY-girls,2,ID307916268,n&docid=VWMA9mCWQdB10M&w=400&h=568&ei=vRJUTsqTDo_EtAbUx9DxDw&zoom=1&iact=hc&vpx=1021&vpy=72&dur=6535&hovh=268&hovw=188&tx=123&ty=181&page=1&tbnh=159&tbnw=121&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:10,s:0&biw=1366&bih=644 Ser veldig normalvektig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 23. august 2011 #39 Del Skrevet 23. august 2011 Kan noen vise meg link til en såkalt normalvektig eller frodig H og M modell?? (som ikke er fra BIB kolleksjonen) http://www.hm.com/no/product/95624?article=95624-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varpunen Skrevet 23. august 2011 #40 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg skal innrømme at jeg ble ganske provosert først gang jeg så denne reklamefilmen, fordi det var en syltynn modell kombinert med en sang hvor jeg var sikker på at teksten var "girls are thin". Hadde det vært tilfelle, så ville det vært direkte usmakelig, men tydeligvis er det bare jeg som må vaske ørene mine litt bedre :gjeiper: Så så lenge ikke "girls are thin" er budskapet i reklamefilmen, så har jeg ingenting imot modellen. Modeller må jo få lov til å være forskjellige de og, akkurat som andre folk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå