Gå til innhold

Ny HM modell

karella

Anbefalte innlegg

Har noen lagt merke til de nye HM reklamene med en ny blond modell. Jeg må si at jeg reagerte kraftig på hvor tynn hun var, lårene er like tynne som leggene, uff! Syns bare det er trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pepsimaxpower

jepp passer jo fint til den reklmae sangen også, men hallo alle er ikke bare bein. Når skal det vises noen moedeller med former og mer kjøtt på? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Hva er det som er trist med det? At hun er så tynn eller at H&M bruker henne i reklamefilmen sin?

H&M er vel en av de få butikkene som bruker et godt utvalg av både tynne, normale og litt større kvinner i reklamefilmene sine. De er flinke til å variere, noe som er ganske bra i og med at det fins såpass stor kroppslig variasjon blandt kundene til H&M.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at det er trist at HM brukte hun som modell ja. Av sikkert 1000 forskjellige modeller å velge mellom så velger de hun. Modeller er tynne, og det er greit, hun Cubus modellen fikk litt pepper for å være tynn en periode, men sammenlignet med denne HM modellen er hun Cubus jenta et sunt eksempel.

Vet ikke helt hvorfor jeg kommenterer det, men kjente bare at jeg fikk en dårlig følelse i magen av å se en så tynn jente bli ansett som vakker og en frontfigur.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kombinasjon med låta de bruker, der teksten høres mistenkelig ut som noe à la "I'm so thin", synes jeg det er ganske usmakelig, uavhengig av hvem de har brukt tidligere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle likt å se reaksjonene hvis topic var at hun var ekkelt feit.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg syns at det er trist at HM brukte hun som modell ja. Av sikkert 1000 forskjellige modeller å velge mellom så velger de hun. Modeller er tynne, og det er greit, hun Cubus modellen fikk litt pepper for å være tynn en periode, men sammenlignet med denne HM modellen er hun Cubus jenta et sunt eksempel.

Vet ikke helt hvorfor jeg kommenterer det, men kjente bare at jeg fikk en dårlig følelse i magen av å se en så tynn jente bli ansett som vakker og en frontfigur.

Jeg synes hun var vakker. Kvinner kommer i forskjellige størrelser, og hm er som Survival sier, flinke til å variere modellene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan ikke hun bli ansett som vakker? Mener du at kvinner bare skal være i størrelse medium og oppover for å være vakre?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke do something det syngest i sangen da? :klo:

modellen var tynn, men jeg synest ikke hun var for tynn...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er det ikke do something det syngest i sangen da? :klo:

modellen var tynn, men jeg synest ikke hun var for tynn...

Enig.

Og sangen er "Girls on film." ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun var pen jeg....

er selv naturlig syltynn.. takk for at dere skriver tråder om at sånne som meg er ekle i guess?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der synes ikke jeg heller var "ekkelt tynn" (hva er det for slags uttrykk forresten?).

Endret av Freyah
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Herregud nå er jeg så lei av slike diskusjoner. H&M bruker modeller i alle størrelser, så snart en av dem er veldig tynne da blir det ramaskrik og H&M bruker plutselig bare anorektiske modeller. Fy fader altså det finnes kvinner i alle størrelser. Man trenger faktisk ikke være syk fordiom man er tynn. Noen er bare sånn. Har fått nok av å høre at frodig er pent og slank er stygt nå altså. Det er ikke gøy for tynne mennesker heller å bli hengt ut slik.

Jeg syns ikke hun var såå sykt tynn og de synger girls on film i videoen. De bruker ikke ordet thin. Så upassende er teksten ikke

Endret av BettyBoop28
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...