AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1 Del Skrevet 22. august 2011 Som trådtittelen sier, så får jeg alltid vondt i ryggen når jeg blir syk (forkjølt). Er det noen som kjenner seg igjen, og kanskje vet hva det kommer av? Det sitter i korsryggen, og er veldig irriterende. Lurer på om det kan ha noe å gjøre med dårlig søvn, slik at man ligger urolig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #2 Del Skrevet 22. august 2011 Hvordan vondt? Støl? Sår? Stikkende? Murrende? Jeg får sår hud på ryggen når jeg blir syk. Og når jeg får feber så blir jeg sår i huden over hele kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #3 Del Skrevet 22. august 2011 Sår hud får jeg også. Jeg vil si den er murrende, på en måte. Det er vondt å bøye seg og sånn, og å sitte oppreist uten god støtte i ryggen. - TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 22. august 2011 #4 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg får gjerne vondt i ryggen om jeg er dårlig og... men litt lenger opp på ryggen da... Jeg sliter litt med rygg/nakkesmerter fra før, så kan hende det forverrer seg når kroppen blir sliten av sykdom.. men vet ikke sikkert :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå