Gå til innhold

Fastlege i Oslo - tips?


Gjest fastlege i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest fastlege i Oslo

Hei,

Er det noen som har tips til en dyktig fastlege i Oslo sentrum, Grünerløkka, St.Hanshaugen, Bislett, etc.?

Jeg er på jakt etter en som har "vært ute en vinternatt", og tåler at en har en viss "bagasje" med seg, og som også gir støttesamtaler ved behov. Det ville være en fordel om vedkommende har interesse/engasjement ift psykiske problemer, og samtidig kan forholde seg til mer intime spørsmål når det er aktuelt (seksualitet, etc).

Takknemlig for tips :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fastlege i Oslo

Sissel Lahna på storoklinikken er fantastisk

Tusen takk for tips! Skal sjekke om hun har ledig kapasitet på listen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Det er jo et lite stykke unna, men hun er virkelig virkelig alright. Da jeg ventet på å få psykologtimer så hadde hun samtaletimer med meg to ganger i uken mens jeg ventet på å få plass. Og hun er veldig omtenksom og vennlig uten at det blir dullete.

Så får du henne er du heldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fastlege i Oslo

Det er jo et lite stykke unna, men hun er virkelig virkelig alright. Da jeg ventet på å få psykologtimer så hadde hun samtaletimer med meg to ganger i uken mens jeg ventet på å få plass. Og hun er veldig omtenksom og vennlig uten at det blir dullete.

Så får du henne er du heldig:)

Det er faktisk ikke så langt unna for meg, men jeg så på oversikten hos NAV at hun ikke har noe ledig. Men jeg skal følge med på henne. Hun høres midt i blinken ut for meg :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...