Gå til innhold

Fising etter man har vært på fylla


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Etter at jeg har vært på fylla så må jeg skikkelig fise, ofte er jeg såpass utslått dagen etter at jeg bare ligger i senga og ikke orker å stå opp. Problemet mitt er at jeg må skikkelig fise og kan ligge å fise til langt utpå dagen. (flaut)

Men om jeg får en partner eller en ons er det da greit å fise, lå i natt og tenkte på det og jeg vil jo ikke at en partner skal synes det. For min egen del hadde jeg foretrukket en gjensidig avtale med at må man fise så fiser man.

Hva gjør dere etter en natt på fylla i senga med partneren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skal prøve å drikke noe annet? Mulig det er noen du ikke tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal prøve å drikke noe annet? Mulig det er noen du ikke tåler.

Det er nok det at jeg drikker for mye, men jeg synes det må litt alkohol til for å ha det moro. Dessuten så synes jeg det er godt å fise, men er usikker på hvordan en partner aksepterer det. For min del hadde det vært ok at man feis når man måtte feks etter en natt på fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rett og slett ikke peiling på hva man kan gjøre med det. Jeg har det samme problemet men kan i tilegg fly på driteren 5-10 ganger dagen derpå...og det var det som skjedde i dag når jeg presterte å TETTE doen i huset hvor jeg var på narch :lete:

(så spørs m den fyren er så sjarmert lengre) :trist:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rett og slett ikke peiling på hva man kan gjøre med det. Jeg har det samme problemet men kan i tilegg fly på driteren 5-10 ganger dagen derpå...og det var det som skjedde i dag når jeg presterte å TETTE doen i huset hvor jeg var på narch :lete:

(så spørs m den fyren er så sjarmert lengre) :trist:

Jeg må ha en partner som tåler fis, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Tuborg, fiser du og etter fylla og hva gjør partner da?

Driter som bare rakkern etter øl og har ikke besøk på søndagen før etter at den verste stormen har rast fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter som bare rakkern etter øl og har ikke besøk på søndagen før etter at den verste stormen har rast fra seg.

Joa jeg også, men hva gjør man om man har overnattingsgjest (samboer,kjæreste,ons)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Joa jeg også, men hva gjør man om man har overnattingsgjest (samboer,kjæreste,ons)

De får bare venne seg på (s)tanken, alternativt får man gå over til vin.

Endret av "gjest"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Fyllemage er jo ikke akkurat et ukjent fenomen.

Har alltid holdt fisingen til badet med alle partnere jeg har hatt, selv om ulykker kan skje og selvsagt er helt greit og normalt.

Jeg er en sånn "jente som aldri bæsjer" da, får helt forstoppelse i datingfasen. Blir gjerne sånn at jeg dropper å ligge over etter fylla når jeg er med en fyr jeg virkelig liker fordi jeg vet hva som må skje morgenen etter. Eller at jeg stikker ganske tidlig med en dårlig unnskyldning, når det egentlig bare er fordi det eneste som opptar meg der vi ligger og spooner er min indre kamp mot kroppens lyst til å slippe luft.

Etter en stund er man jo mye mer avslappet rundt det hele, men jeg personlig hadde ikke trivdes med en fyr som syntes det var så digg å fise at han varmet opp senga med naturgass hele natta lang med fullt overlegg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuborg, fiser du og etter fylla og hva gjør partner da?

Fiser du like mye når du feks drikker vin eller sprit, og ikke øl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rett og slett ikke peiling på hva man kan gjøre med det. Jeg har det samme problemet men kan i tilegg fly på driteren 5-10 ganger dagen derpå...og det var det som skjedde i dag når jeg presterte å TETTE doen i huset hvor jeg var på narch :lete:

(så spørs m den fyren er så sjarmert lengre) :trist:

Du klarte jo å sjarmere meg med dette så fyren er nok ikke noe mindre sjarmert av deg ;)

Hehe, jeg ler så jeg griner av dere folka innpå her :) Så gossige!

Men for å svare ts, jeg fiser og driter såpass dagenderpå at jeg virkelig skjemmes over lukta. Men jeg må bare, så får folk ta meg som jeg er ;) Har ikke mistet noen gutter pga det enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...