AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har alltid, så lenge jeg kan huske hevet pannen, pga tunge øyelokk. Så det har satt sine spor!! Jeg har grove rynker i pannen, så mye at jeg har fått store komplekser. Jeg lurer da på om jeg skal ta en panneløft... men jeg har jo ikke 30 lapper liggende og er det noen her som har behandlet rynker? Laser? noe som ikke er så ekstremt som å legge seg under kniven og som er litt billigere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 21. august 2011 #2 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg fylte 20 for 6 dager siden, og jeg har ei rynke. Det er en smilerynke, som jeg liker å kalle det. Men det blir litt "ubalanse" når jeg har en rynke på bare den ene siden av munnen. Selvfølgelig er jeg ikke et stort fan av det. Tenker bare på hvordan den ser ut når jeg er 40! Er man fjong når man bryr seg om slikt? Er man "ikke rett" om man vurderer å sprøyte inn noe som jevner ut? Jeg har hørt at jo yngre man er når man tar noe sånt, jo bedre. Mange gjør dette lenge før de får rynker! Jeg lurer nok på det samme som deg, så jeg har ikke noe gost svar. Men jeg kan si at restylane koster rundt 2.000 og botox rundt 3.000. Det er billigere enn laser ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 22. august 2011 #3 Del Skrevet 22. august 2011 jeg er straks 40 år og har noen rynker i panna,noen rundt munn men flest rund øynene.De skal alle få lov til å bli,det er for meg et tegn på at jeg lever.Ingen synes glatte dradde ansikter er pent.En bestemor skal se ut som bestemor,ikke datterdatter Noen rynker,dvs tunge øyelokk som gjør at sidesyn osv blir redusert,der skjønner jeg tanken på operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2011 #4 Del Skrevet 22. august 2011 Har du forsøkt Aberela? Det er en krem som i utgangspunktet ble utviklet mot kviser, men som også har vist seg å være svært effektiv mot rynker. Aberela er på resept. Kostanden for 1 tube som varer i 3 mnd er ca kr. 60-70,-. Google Retin-A for mer informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå