Gå til innhold

Mer Utøya-"nyheter" takk!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan rett og slett ikke få nok av alle disse "nyhetene" fra utøya. Kan ikke media snart begynne å intervjue ALLE som har besøkt øya gjennom historien og som fortsatt lever. Vi trenger deres syn på det som skjedde der 22. juli.

Også bør vi kanskje vise respekt for ofrene ved å ikke melde om noe annet på nyhetene enn massakren. Det skjer jo ikke noe annet viktig i verden, og vi vil heller høres vitnesutsagn nummer 2453534 enn å lese om ting som skjer utenfør verdens navle (Utøya).

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er ikke alltid ironi passer seg.... :nei:

hvorfor ikke? hvem i alle dager kan jeg ha såret over å klage over den evinnelige spammingen til media om totalt uinterresante vitnesutsagn, og utsagn som ikke er fra vitner engang men folk som kunne vært det? og nei, jeg har ikke tenkt å slutte å irritere meg over spammingen til VG, DB og Aftenposten selvom det finnes andre nettsider.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke? hvem i alle dager kan jeg ha såret over å klage over den evinnelige spammingen til media om totalt uinterresante vitnesutsagn, og utsagn som ikke er fra vitner engang men folk som kunne vært det? og nei, jeg har ikke tenkt å slutte å irritere meg over spammingen til VG, DB og Aftenposten selvom det finnes andre nettsider.

Neivel men, så fortsett å irritere deg da vet du, bare deg det går ut over! Hvem tror du bryr seg om at lille deg sitter å slenger med leppa på et plappreforum for damer?? Resten av befolkningen syntes kanskje det er interessant og få med seg alt av det som skjer nå, i og med at det er det største som har skjedd i vårt lille land i nyere tid.

Mulig at utøya kanskje ikke er verdens navle men vet du hva?? verden spinner ikke rundt bare deg heller, så slutt og klag eller skru av tven!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags vås er dette?

Jeg synes sannelig det har vært nok dekning om saken i nyheten den siste måneden. De første 3-4 dagene var det jo ikke annet enn reprise på reprise om hva som hadde skjedd, uansett om man så på norske eller svenske kanaler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usmakelig ironi

Dette er Skråblikk og generaliseringer. Tåler man ikke å få satt ting på spissen bør man avstå fra å gå inn på dette underforumet.

TS har et poeng. Media har melket Utøya-saken for det den er verdt. Når de trykker artikler om par som ble foreldre på den datoen har det gått for langt; vi trenger ikke denslags irrelevante liksomartikler.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk enig med TS. Saken er selvfølgelig viktig, men norsk media vet virkelig å melke en sak for hva den er verdt, og så fortsette å dra selv når det ikke er mer å få ut. Jeg synes nesten det er ille at de får lov til å holde på så lange at folk begynner å gå lei av saken. Jeg har selvfølgelig kjempedårlig samvittight for at jeg er, men jeg har en maksgrense for hvor mye jeg orker å høre de samme tingene sagt om igjen og om igjen. Jeg syntes de gikk for langt allerede da tvNorge kun viste live stream av NrK1 de første dagene etter hendelsen, ville jeg sett Nrk, hadde jeg byttet til den kanalen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig, er lei Utøya-nyheter for lengst.

Tror jeg skal tipse meg selv til VG, jeg kjørte nemlig forbi Utøya en gang i 1995, og føler verden må få høre min historie :ironi:

Dessuten mistet handler jeg loff istedenfor grovbrød 22.07.11 og det bør dokumenteres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...