wiper Skrevet 21. august 2011 #1 Del Skrevet 21. august 2011 jeg sto i mål på en fotballtrening for 3 uker siden og fikk en hard ball på lillefingeren min, noe som resulterte i en hevelse og den ble blå og vond og bøye. i ettertid har jeg fått en kule på innsiden av fingeren og hvis jeg er uheldig å slår den mot noe eller trykker på den så gjør det veldig vondt. det er akkurat som om det skulle vært flere nåler som skulle vært stukket inn i beinet mitt. (det er det midterste leddet som jeg snakker om) så det jeg lurer på er om det er noe vits i å dra til legen. flere av vennene mine har sagt at jeg burde dra dit, men jeg er litt usikker på om jeg skal det, for det er sikkert bare en forstuelse og det trenger jo en god del tid på å lege seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 21. august 2011 #2 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg ville fått tatt ett bilde av den..... Men antakelig tidligere.... Du vil jo ikke at den skal gro feil og plage deg for evig!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leonidene Skrevet 21. august 2011 #3 Del Skrevet 21. august 2011 Er det ikkje bedre å få det sjekket ut enn å gå å lure og ha det vondt? Gå til lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 21. august 2011 #4 Del Skrevet 21. august 2011 Det kan vel være greit å få sjekka det hvis det gjør vondt? Han bandasjerer sikkert, slik at det leges lettere og ikke gjør like vondt når du kommer nær kulen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 21. august 2011 #5 Del Skrevet 21. august 2011 høres ut som du trenger deg et røntgen bilde. en forstuelse skal ikke bruke over 3 uker på å lege seg, i hvertfall skal det ikke være en kul på insiden av lille fingeren, hvis den er like stor enda og ikke viser tegn til bedring, så ville jeg anbefalt et røntgen bilde av fingeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wiper Skrevet 21. august 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 21. august 2011 hmm, jeg får dra til legen i morgen da og se hva hun/han sier. men jeg tviler sterkt på at det er noe alvorlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 21. august 2011 #7 Del Skrevet 21. august 2011 Står fingeren din slik den skal? Dersom kulen er ved et ledd eller fingeren din ikke er helt rett, så bør du kontakte legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelyne Skrevet 21. august 2011 #8 Del Skrevet 21. august 2011 Det låter som att det har börjat bildas brosk på det skadade stället. Gå till läkaren, risken är ju att broskbildningen fortsätter och fingret till slut blir snett. Om det fortfarande gör ont så är det ännu en anledning att kolla upp det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wiper Skrevet 22. august 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 22. august 2011 har vært hos legen og har fått time hos røntgen på fredag. så da får vi se om det virkelig er et brudd eller bare en forstuelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå