Sulosi Skrevet 21. august 2011 #21 Skrevet 21. august 2011 Detter er jo superspennende TS Jeg:rodmer: her jeg sitter og tenker at om jeg hadde vert lur kunne jeg og sendt sms nå....men jeg må nok vente og se om *han* tar kontakt LYYYYkke til da X 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #22 Skrevet 21. august 2011 TS her. Nå er det en halvtime siden jeg sendte mld, men har fortsatt ikke hørt noe.. Men nå skal jeg ikke ta sorgene på forskudd etter så kort tid
Annta Skrevet 21. august 2011 #23 Skrevet 21. august 2011 Sitter også og er veldig spent. Håper du får svar snart! 1
Rosenrød Skrevet 21. august 2011 #24 Skrevet 21. august 2011 Hva skrev du til ham da? Lykke til i alle fall:-)
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #25 Skrevet 21. august 2011 TS her. Jo, jeg skrev bare takk for sist og noe internt morsomt vi har snakket om. Ingenting volsomt hvertfall, bare en sånn hyggelig hei-mld. MEN jeg har ikke fått svar enda.... Så da er det bare å hive inn hånkleet da eller? Jeg var egentlig helt sikker på at jeg skulle få svar, men jeg leser kanskje alt og alle signeler feil??
Sulosi Skrevet 21. august 2011 #26 Skrevet 21. august 2011 Prøv å ikke tenke så mye på signaler og tolkninger, det ødelegger veldig ofte mere enn det gjør godt. Tenk enkelt. Nå har du sendt en sms - han blir oppmerksom på at du er åpen for mere - han handler deretter (og han kan jo være typen som legger seg meget tidlig på søndager).
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #27 Skrevet 21. august 2011 TS her. Men før 21.00?? Høres lite trolig ut .... Men men. Får se hva som skjer. Jeg sender hvertfall ikke flere mld.
Admeliora Skrevet 21. august 2011 #28 Skrevet 21. august 2011 Han kan jo helt enkelt ha vært opptatt i kveld da. Det er hvertfall ikke grunn til å gi opp håpet enda.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #29 Skrevet 21. august 2011 TS her. Trengte den Jeg skrev en mld som ikke var så stort å svare på egentlig, men han hadde vel svart uansett visst han var interressert? ? Jeg håper fortsatt på svar.
Admeliora Skrevet 21. august 2011 #30 Skrevet 21. august 2011 TS her. Trengte den Jeg skrev en mld som ikke var så stort å svare på egentlig, men han hadde vel svart uansett visst han var interressert? ? Jeg håper fortsatt på svar. I min verden hadde han svart dersom han var interessert. Men nå lever tydeligvis ikke jeg i samme verden som gutter :gjeiper: Men igjen, det er ikke sikkert han har hatt mulighet til å svare. Og så han mld sent har han kanskje tenkt at du har lagt deg. Gi ham hvertfall morgendagen før du begynner å bekymre deg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #31 Skrevet 21. august 2011 Nja, dersom man er tilstrekkelig interessert så svarer man. Greit nok at man kan ha mye å gjøre en gang i blant, men dersom den ene konstant unngår å svare/svarer veldig sent så er det nesten bestanding manglende interesse som er grunnen.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #32 Skrevet 21. august 2011 Nja, dersom man er tilstrekkelig interessert så svarer man. Greit nok at man kan ha mye å gjøre en gang i blant, men dersom den ene konstant unngår å svare/svarer veldig sent så er det nesten bestanding manglende interesse som er grunnen. TS her. Ja det er dette jeg også tenker.. Men som JegHarEnDrøm skriver,jeg får ta sorgene imorgen kveld ..
fionel Skrevet 21. august 2011 #34 Skrevet 21. august 2011 spennende dette her, men som de andre her sier: Ikke ta sorgene på forskudd! Kanskje han også sitter å tenker på hva han skal skrive
Gjest Katten. Skrevet 22. august 2011 #35 Skrevet 22. august 2011 Mulig han bare er et stort rotehode. Vent han av litt og ta kontakt på facechat/sms om et par dager igjen. Ikke ta opp at han ikke svarte på meldingen. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #36 Skrevet 22. august 2011 TS her. Katten: Bra det er menn som svarer her og Jeg får bare vente det av. Men jeg kan bare ikke forstå at jeg skulle feiltolke det på den måten i såfall. Visst man kan være så regelrett falsk, så kan man faktisk ikke stole på noen.. 1
Kosemose Skrevet 22. august 2011 #37 Skrevet 22. august 2011 Du, hvis han ikke svarer på meldingen, så for guds skyld IKKE send enda en melding!! Du vil bare ende opp med å føle deg enda mer dum og ydmyket. Å sende en melding som du har gjort er helt ok, det er hyggelig og fint, og du har ikke mast for mye. Men enda en melding nå, det blir mas. Og du kan ikke mase ham til deg, tvert i mot vil jeg heller tro 2
Steinar40 Skrevet 22. august 2011 #38 Skrevet 22. august 2011 TS her. Katten: Bra det er menn som svarer her og Jeg får bare vente det av. Men jeg kan bare ikke forstå at jeg skulle feiltolke det på den måten i såfall. Visst man kan være så regelrett falsk, så kan man faktisk ikke stole på noen.. Hvorfor tror du at man kan stole på noen? Det kan man nemlig ikke. Det er ganske skremmende å se hvor falske folk kan være. Og da blir man minnet på at man ikke kan stole på noen.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #39 Skrevet 22. august 2011 Hvorfor tror du at man kan stole på noen? Det kan man nemlig ikke. Det er ganske skremmende å se hvor falske folk kan være. Og da blir man minnet på at man ikke kan stole på noen. TS her. Det har du helt rett i. Jeg har visst blitt grundig lurt her. Han var hos naboen på besøk igår kveld da jeg sendte mld, i følge naboen, så med mindre han var dødelig opptatt med å spille playstation, så er det ikke noe annet å hente her..
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #40 Skrevet 22. august 2011 TS her. Det har du helt rett i. Jeg har visst blitt grundig lurt her. Han var hos naboen på besøk igår kveld da jeg sendte mld, i følge naboen, så med mindre han var dødelig opptatt med å spille playstation, så er det ikke noe annet å hente her.. Så er det videre! Det er flere fisk i havet, og alle de der andre klisjéene. Du var tøff som tok initiativ - vær like tøff neste gang! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå