Gå til innhold

One Night Stand ---> etterpå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da satt jeg her da, etter en vellykket flørt med overnatting og holding av hender osv.

Når er det for tidlig å ta kontakt? 3 dager? 2 dager? En uke?

:sjenert:

Jeg er nok blitt litt forelsket, men jeg vil ikke være for direkte om sånt nå så tidlig. Så hva kan jeg gjøre? Sende en mld? Ringe?

Visst jeg sender mld, hva kan jeg da skrive på den? En lett flørtemld eller en helt venne-aktig hyggelig mld?

Noen som også kan svare meg på hvilke signaler dere mannfolk sender ut da dere tar en ONS for en ONS, og en ONS for noe mer? Jeg har aldri opplevd så mye "nærhet" på en ONS..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fireflies

Det er vel aldri for tidlig å ta kontakt? Det finnes i hvertfall ingen fasit på det. Send en melding hvis du føler for det (noe du tydeligvis gjør). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg vil ikke mase... Og det verste er jo visst ikke han er interressert i det hele tatt, og da blir det jo mas fra meg uansett hva jeg skriver..

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hvis dere ikke har blitt enige om at dere kan treffes i etterkant av sexen, skal du bare drite i å ta kontakt. Folk gidder ikke tidligere ONSer rennende på dørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva dere ble enig om... Eller om han sa noe spesielt før han skulle dra hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Vi har "kjent" hverandre en stund, og han sa han ville komme på besøk igjen.

Men kan jeg ha misforstått så grovt at det rett og slett ikke er interresse fra ham utenom det vi gjorde denne gangen?

Jeg trodde ikke gutter var så inni nærhet med en de ikke vil ha mer kontakt med ?

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her igjen.

Kan jo bare skrive noe ala "takk for sist, jeg koste meg og noe med håper han får en fin søndag"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg ville ikke sendt melding først etterpå. Hvorfor ikke bare vente noen dager, så finner du ut om han er interessert i deg også og ikke bare "svarer" for å være hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om han er interessert eller ikke, ville jeg sendt en meld for å "sjekke", ved å legge opp til noe. Da merker man fort om han er interessert eller ikke, og det er ikke mas etter EN gang :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om han er interessert eller ikke, ville jeg sendt en meld for å "sjekke", ved å legge opp til noe. Da merker man fort om han er interessert eller ikke, og det er ikke mas etter EN gang :)

TS her..

Hm... legge opp til noe? Jeg tenkte egentlig at det var bra at vi ventet et par dager før vi fant på noe, men at kontakt likevel er på sin plass. Men ikke en sånn enkel mld altså?

Jeg har egentlig lyst å skrive akkurat hva jeg mener og tenker osv osv, men det skal jeg jo ikke gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

TS her..

Hm... legge opp til noe? Jeg tenkte egentlig at det var bra at vi ventet et par dager før vi fant på noe, men at kontakt likevel er på sin plass. Men ikke en sånn enkel mld altså?

Jeg har egentlig lyst å skrive akkurat hva jeg mener og tenker osv osv, men det skal jeg jo ikke gjøre ;)

Nei nei! Ikke gi ham selvtillitten at du har falt for han enda! Om han liker deg så tar han kontakt igjen :takke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei! Ikke gi ham selvtillitten at du har falt for han enda! Om han liker deg så tar han kontakt igjen :takke:

Hva visst han tenker det samme da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Send en hyggelig søndagsmelding. Det er _ikke_ farlig å sende en melding og man er ikke masete før man sender melding etter melding uten å få svar.

(Og fortell oss hvordan det går, da!)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Hva visst han tenker det samme da? ;)

Mye mulig, men jeg ville i såfall ventet noen dager :) Hvis du ikke hører noe kan du jo sende en melding på tirsdag eller onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må henge meg på her nå siden jeg i helga hadde ett "ons" (ikke sex men klining, samsoving og masse flørt bla bla bla).

Jeg trenger ikke tenke på om jeg skal ta kontakt da jeg har ikke vet nok til å finne nr til han. Derimot har han mitt nr.

TS. Dersom jeg ikke hører noe har jeg tidligere gjerne sendt mld litt uti uka (tirs/ons)og ganske enkelt takket for en fin kveld ect sist og at jeg koste meg. Da har han fått tid til å kjenne på om han er mere intressert eller ikke og svarer deretter på sms. Er han intr får du svar og han kommer til å sende flere mld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noe om at det var hyggelig og at alt sammen var bedre enn du hadde trodd på forhånd? Da kan han følge opp om han også vil og roe ned om han ikke vil.

Hvis dere hadde avtalt en ONS som ble litt mer er det bra hvis han får et hint om at du også synes det. Ellers poster han kanskje i dette øyeblikk på manneguiden.no og spør om råd for å glemme en ONS han har falt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Bra dere svarer meg :)

Greia er den at vi har vært i nærheten av å rote før. Men av "gode" grunner har vi ikke gjort det før nå.

Da vi først begynte å rote satt vi og klinte i hvertfall 3 timer. Og det fortsatte dagen etterpå (da vi lå sammen, edru, dagen derpå), og han var her enda en god stund mens vi fortsatte og kysse og klappe og klemme.. Snakket en del har vi også gjort ..

Dette er ikke noe jeg kaller en "vanlig" ONS i ine øyne..

?

Men visst jeg skulle gitt lyd fra meg idag, så må jeg vri hodet og finne ut hva jeg kan skrive. Jeg vil hvertfall ikke skremme ham bort. Og visst jeg ikke får svar.... Grøss... Jeg gru-gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en "takk for i går"-melding. Det er normal høflighet, enten man er interessert eller ikke. Og så tar du det derfra, alt etter hvilken respons du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Da tok jeg endelig mot til meg og sendt denne mld.

Jeg ble kvalm da jeg så det sto sendt, men jeg skal holde meg rolig enn så lenge ;)

Nesten litt for spennende dette her.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Da tok jeg endelig mot til meg og sendt denne mld.

Jeg ble kvalm da jeg så det sto sendt, men jeg skal holde meg rolig enn så lenge ;)

Nesten litt for spennende dette her.....

Får du en "la oss møtes igjen"-melding, er det supert.

Hvis ikke han er interessert, er det like greit å få vite det først som sist. Så kan du fortsette å være singel og fab, og sjarmere gutta i senk. Win win situation! :5:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...