Gjest Gjest Skrevet 21. august 2011 #1 Del Skrevet 21. august 2011 Om jeg ber om det selv, er det da ulovlig å bli henvisk til en mannlig gynekolog? Er forresten kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 21. august 2011 #2 Del Skrevet 21. august 2011 Henvist* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #3 Del Skrevet 21. august 2011 Tviler for at det er ulovlig. Går helt sikkert an det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 21. august 2011 #4 Del Skrevet 21. august 2011 jeg har vært hos mannlig gynekolog. svæææært ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #5 Del Skrevet 21. august 2011 Om jeg ber om det selv, er det da ulovlig å bli henvisk til en mannlig gynekolog? Er forresten kvinne. Hvorfor har du plassert dette innlegget ditt på "seksualitet"?????? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 21. august 2011 #6 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Om jeg ber om det selv, er det da ulovlig å bli henvisk til en mannlig gynekolog? Er forresten kvinne. Dette var et merkelig spørsmål. Hvis dette var ulovlig, vilde jo ikke mandlige gynekologer findes? Hva er det egentlig du lurer på? Endret 21. august 2011 av Giacomo_P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelmon Skrevet 21. august 2011 #7 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Ja du kan be om en mannlig gynekolog, det har jeg gjort selv, og det var ikke noe problem så lenge det var en ledig. Endret 22. august 2011 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 21. august 2011 #8 Del Skrevet 21. august 2011 jeg har vært hos mannlig gynekolog. svæææært ubehagelig. Mener du ubehagelig, eller at han foretok seg noe uetisk og/eller ulovlig? Ved sistnevnte tilfelle skal du melde til fylkeslegen i ditt fylke. Du kan få veiledning hos pasientombudet. Det er delte meninger blandt kvinner. Noen foretrekker mannlig gynekolog fordi disse ofte er litt mere forsiktige, mens andre synes det er mere bekvemt å bli undersøkt av en kvinne. Det findes drittsekker i alle yrker. Leger er ikke undtatt fra dette, men de fleste holder en høy etisk standard. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiger Skrevet 21. august 2011 #9 Del Skrevet 21. august 2011 Kvinner som BER om en mannlig gynekolog har muligens litt skitne fantasier....? :gjeiper: For øvrig synes jeg det er oppsiktsvekkende når man ser på hvor stor andel av gynekologer som er menn. Ja, det for meg ganske merkelig at så mange menn velger dette, og jeg kan ikke la være å tenke på om dette har med at disse vet at de dermed får daglig kontakt med "godsakene"? Som mann er jeg mest opptatt av at jeg får mannlig lege når/hvis jeg skal ha ballene/penis undersøkt. Er jo livredd for at det er en ung spretten turnuskvinne, og man mister "kontrollen" på junior.....DET hadde vært flaut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #10 Del Skrevet 21. august 2011 Æsj, det er nå virkelig ikke sexy å få et svært instrument opp i dåsa, og å bli sett langt opp i livmorhalsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 21. august 2011 #11 Del Skrevet 21. august 2011 Kvinner som BER om en mannlig gynekolog har muligens litt skitne fantasier....? :gjeiper: For øvrig synes jeg det er oppsiktsvekkende når man ser på hvor stor andel av gynekologer som er menn. Ja, det for meg ganske merkelig at så mange menn velger dette, og jeg kan ikke la være å tenke på om dette har med at disse vet at de dermed får daglig kontakt med "godsakene"? Som mann er jeg mest opptatt av at jeg får mannlig lege når/hvis jeg skal ha ballene/penis undersøkt. Er jo livredd for at det er en ung spretten turnuskvinne, og man mister "kontrollen" på junior.....DET hadde vært flaut... Siden du tydeligvis er redd for å bli opphisset dersom gynekologen er kvinne, hvorfor kan det da ikke være slik at ts her for eksempel er lesbisk, og av samme grunn vil foretrekke en mannlig lege? Gynekologyrket er nok attraktivt blant annet fordi man tjener svært godt på det, og fordi arbeidet er variert og svært interessant. Husk også på at man i stor grad får se ting som er så langt ifra godsaker som man bare kan komme. Selv om dagens ungdommer finner på å ta en sjekk bare for å vite at alt er i orden, så møter man som gynekolog underliv som har vært utsatt for mange år med forsømmelse (pasienten har ikke gått til lege før ting er blitt så ille at de knapt fungerer i dagliglivet), alvorlige fødselsskader, stygge sykdommer og andre ting som neppe kan tenkes å virke fristende hvis man er glad i menneskers underliv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. august 2011 #12 Del Skrevet 21. august 2011 Du kan sikkert be om å få bli henvist til mannleg (eller kvinnleg) gynekolog. Det er ikkje ulovleg, men det kan jo ta litt lengre tid å få time. For øvrig trur eg svært få opplev overgrep hjå gynekologen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 21. august 2011 #13 Del Skrevet 21. august 2011 Kvinner som BER om en mannlig gynekolog har muligens litt skitne fantasier....? :gjeiper: For øvrig synes jeg det er oppsiktsvekkende når man ser på hvor stor andel av gynekologer som er menn. Ja, det for meg ganske merkelig at så mange menn velger dette, og jeg kan ikke la være å tenke på om dette har med at disse vet at de dermed får daglig kontakt med "godsakene"? Daglig kontakt med godsakene?? Er sikker på at de ofte får se mer ubehagelige ting enn flotte! Men tilbake til tema... Har hørt flere si at mannlige gynekologer ofte kan være mer forsiktig enn kvinnelige gynekologer, så hvis man er komfortabel med å ha en mann så ville jeg egentlig kjørt på! Noen har sagt at kvinner ofte kan være litt hardhendte også, men det tror jeg er meget individuelt fra person til person.. samme med menn. Så uansett må en sjanse bli tatt, og erfaringer bli gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 21. august 2011 #14 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) En lege er en lege. Drit i om vedkommende er mann eller ikke. Endret 21. august 2011 av "gjest" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #15 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har vært hos både mannlig og kvinnelig gynekolog. Gikk helt fint begge delene! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 21. august 2011 #16 Del Skrevet 21. august 2011 Hva er det her for slags innlegg? Haha skal man ikke ta sjansen fordi han er mann? Gyn. min er mann og den første og eneste som har tatt meg seriøst på flere år! Han er supergrei og jeg synes det er helt greit å skræve for han. Men folk er forskjellige. Velg det du er tryggest på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #17 Del Skrevet 21. august 2011 Kvinner som BER om en mannlig gynekolog har muligens litt skitne fantasier....? :gjeiper: For øvrig synes jeg det er oppsiktsvekkende når man ser på hvor stor andel av gynekologer som er menn. Ja, det for meg ganske merkelig at så mange menn velger dette, og jeg kan ikke la være å tenke på om dette har med at disse vet at de dermed får daglig kontakt med "godsakene"? Som mann er jeg mest opptatt av at jeg får mannlig lege når/hvis jeg skal ha ballene/penis undersøkt. Er jo livredd for at det er en ung spretten turnuskvinne, og man mister "kontrollen" på junior.....DET hadde vært flaut... TS her. Hehe, muligens en skitten fantasi som gjemmer seg bak ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. august 2011 #18 Del Skrevet 21. august 2011 Ehm... Det er veldig lite sexy å gå til gynekologisk undersøking, altså. Tvilar på at gynekologane sjølv tenkjer slik dei heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #19 Del Skrevet 21. august 2011 TS; har du vært på en gynekologisk undersøkelse før...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #20 Del Skrevet 21. august 2011 Om jeg ber om det selv, er det da ulovlig å bli henvisk til en mannlig gynekolog? Er forresten kvinne. Om det er ulovlig vet jeg ikke. Jeg tror ikke det. Men kan du ikke ha med typen da? Jeg har vært hos 1 kvinnelig gynekolog, og 2 mannlige i løpet av livet mitt. Jeg har hatt med mannen min alle disse gangene i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå