Gjest ms_kwang Skrevet 21. august 2011 #1 Del Skrevet 21. august 2011 Juhei, nå synes jeg at jeg begynner å skrive om veldig mange personlige problemer på kort tid, men men.. Jeg har fått ett nytt problem, i det siste har jeg vært veldig flink til å bite meg selv i leppen, i kinnet. Når jeg tygger, mat eller tyggis. for 3 dager siden, klarte jeg å ufrivillig bite meg selv 3 ganger, på samme plass, å idag er det blitt ett hvitt munnsår, krater lignende aktig, å veldig hoven, å svir skikkeli >: Hvordan kan jeg unngå å bite meg selv? I de siste dagene har jeg pint meg selv med Vademecum,bomullspinne, å smøre ren vademecum rett på såret, desinfiserende, men gjør skikkelig vondt.. Renser jo i tillegg munnen med munnvann, etter jeg har spist, for å holde munnen ren.. Men Noen råd for å kanskje bite seg mindre i leppa? tenkte nesten å legge bomull rundt tenna! men det hadde vel ikke sett så bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humlen3 Skrevet 21. august 2011 #2 Del Skrevet 21. august 2011 Det hørtes ut som en litt komplisert problemstilling Har du bare plutselig begynt å bite deg selv i kinnet når du tygger? Kan ikke komme på noe annet enn at du må konsentrere deg om å ikke bite deg selv når du tygger. Og kanskje går det over av seg selv etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. august 2011 #3 Del Skrevet 21. august 2011 Du kan eventuelt prøve å ta mindre biter i munnen om gangen og tygge saktere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå