Gå til innhold

Biter meg i leppen

Gjest ms_kwang

Anbefalte innlegg

Gjest ms_kwang

Juhei, nå synes jeg at jeg begynner å skrive om veldig mange personlige problemer på kort tid, men men..

Jeg har fått ett nytt problem, i det siste har jeg vært veldig flink til å bite meg selv i leppen, i kinnet. Når jeg tygger, mat eller tyggis.

for 3 dager siden, klarte jeg å ufrivillig bite meg selv 3 ganger, på samme plass, å idag er det blitt ett hvitt munnsår, krater lignende aktig, å veldig hoven, å svir skikkeli >:

Hvordan kan jeg unngå å bite meg selv?

I de siste dagene har jeg pint meg selv med Vademecum,bomullspinne, å smøre ren vademecum rett på såret, desinfiserende, men gjør skikkelig vondt..

Renser jo i tillegg munnen med munnvann, etter jeg har spist, for å holde munnen ren..

Men

Noen råd for å kanskje bite seg mindre i leppa?

tenkte nesten å legge bomull rundt tenna! men det hadde vel ikke sett så bra ut? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ut som en litt komplisert problemstilling :) Har du bare plutselig begynt å bite deg selv i kinnet når du tygger? Kan ikke komme på noe annet enn at du må konsentrere deg om å ikke bite deg selv når du tygger. Og kanskje går det over av seg selv etter hvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...