UnderCover Skrevet 18. oktober 2011 #281 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har fått benyttet meg av gratis BB nå i 3 dager, og jeg må si jeg har fått forandret inntrykk av alle sammen. Absolutt ALLE sammen. AP er ikke så ille synes jeg, og heller ikke nå når jeg har sett ham mer. I tillegg ser det ut til at han lager 80-90% av all maten deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 18. oktober 2011 #282 Del Skrevet 18. oktober 2011 Han Joakim, er han homifil eller bi? Lurte litt på dette for jeg hørte en gang at de sa at han var helt streit, men i går så syntes jeg han sa noe om at han svingte jo begge veier!? Noen som vet? Synes han virker som en utrolig snill og sympatisk fyr, holder en knapp på at han vinner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #283 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har fått benyttet meg av gratis BB nå i 3 dager, og jeg må si jeg har fått forandret inntrykk av alle sammen. Absolutt ALLE sammen. AP er ikke så ille synes jeg, og heller ikke nå når jeg har sett ham mer. I tillegg ser det ut til at han lager 80-90% av all maten deres Nei han er faktisk ikke så ille, problemet er at han blir sånn ekkel-sur når han drikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 18. oktober 2011 #284 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nei han er faktisk ikke så ille, problemet er at han blir sånn ekkel-sur når han drikker. Jepp, mitt inntrykk også. Jeg kjenner flere med det syndromet Jeg digger Andreas P egentlig. Den personen han er når han er edru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #285 Del Skrevet 18. oktober 2011 Han Joakim, er han homifil eller bi? Lurte litt på dette for jeg hørte en gang at de sa at han var helt streit, men i går så syntes jeg han sa noe om at han svingte jo begge veier!? Noen som vet? Synes han virker som en utrolig snill og sympatisk fyr, holder en knapp på at han vinner jeg. Joakim er hetero. Han hadde en periode hvor han var litt usikker, men han greide aldri å gå så langt at han fikk testet det ut. Han fant for ut at det ikke var noe for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 18. oktober 2011 #286 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nei han er faktisk ikke så ille, problemet er at han blir sånn ekkel-sur når han drikker. Har dere sett direkte? Det jeg har sett av drikking hittil er heller ikke ille. På tv er de veldig flink å klippe det til helt feil... I tillegg er både Magnus og Andreas P veldig grei og hjelpsom mot Tine. På tv har de klippet det som at ikke Magnus liker henne i det hele tatt feks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #287 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er det bare meg, eller er det uvanlig mange feite damer inni huset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #288 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er det bare meg, eller er det uvanlig mange feite damer inni huset? Det er bare deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #289 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er bare deg. Er dagens jenter så feite som de inni huset? Det tyter jo over av flesk på flere av dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #290 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er vel tre som er litt større? Tiia, Caroline og TIne? Silje, Lena Charlotte og Siv Anita er jo ikke tjukke... Men nå ser jeg jo at det er halvparten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemia Skrevet 19. oktober 2011 #291 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er det bare meg, eller er det uvanlig mange spinkle menn inni huset? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 21. oktober 2011 #292 Del Skrevet 21. oktober 2011 HVOR er Tiia tykk? Bortsett fra litt rund i ansiktet. Forresten, hva feiler det P nå? Må være mangelen på røyk som ødelegger han mentalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #293 Del Skrevet 21. oktober 2011 HVOR er Tiia tykk? Bortsett fra litt rund i ansiktet. Forresten, hva feiler det P nå? Må være mangelen på røyk som ødelegger han mentalt. Tiia Maria er ikke direkte tykk, men ganske lubben. Og så har hun et rundt ansikt som gjør at hun ser større ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #294 Del Skrevet 21. oktober 2011 Caroline må være noe av det verste jeg har sett noengang. Leppene hennes er rett og slett grusomme, kroppen er dvask og overvektig, og med fett hår, knallrød leppestift og falske vipper på toppen av det hele, så blir jeg direkte flau av å se på henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 22. oktober 2011 #295 Del Skrevet 22. oktober 2011 Caroline er ikke akkurat pen nei. Sånn går det når man ikke er fornøyd med seg selv og skal forandre alt på hele kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 22. oktober 2011 #296 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har virkelig store problemer med å forstå at noen vil ha sånne lepper, og tom. betale penger for det!? Synes Caroline burde gå tilbake og få refundert pengene for de leppene, for det der er alt annet enn vellykket! Grøss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 22. oktober 2011 #297 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har virkelig store problemer med å forstå at noen vil ha sånne lepper, og tom. betale penger for det!? Synes Caroline burde gå tilbake og få refundert pengene for de leppene, for det der er alt annet enn vellykket! Grøss.. Det sier jeg også.. Det verste er at hun har uttalt at hun VIL se falsk ut.. Hallo Caroline er igrunn falsk fra innsiden og ut hun. Og hater den måten hun oppfører seg på når hun er irritert, unødvendig drittslenging så det holder.. Jeg ser på henne som er typisk mobber faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #298 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det sier jeg også.. Det verste er at hun har uttalt at hun VIL se falsk ut.. Hallo Caroline er igrunn falsk fra innsiden og ut hun. Og hater den måten hun oppfører seg på når hun er irritert, unødvendig drittslenging så det holder.. Jeg ser på henne som er typisk mobber faktisk. Er P noe bedre? Syns ikke Caroline ser overvektig ut. Men større enn de fleste jentene i huset er hun. Det norske BB er blitt en total falier i år!!! Tv-norge skulle fortsatt med showet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 22. oktober 2011 #299 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er P noe bedre? Syns ikke Caroline ser overvektig ut. Men større enn de fleste jentene i huset er hun. Det norske BB er blitt en total falier i år!!! Tv-norge skulle fortsatt med showet... Ja, jeg synes faktisk det. Andreas er stort sett idiot bare når han drikker, da er han skikkelig dust som oftest. Men Caroline synes jeg har slengt dritt både i edru og berusa tilstand. Ellers synes jeg BB er helt greit jeg, har vært mye artig og. Spesielt denne uka, har flirt så tårene har spruta :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemia Skrevet 22. oktober 2011 #300 Del Skrevet 22. oktober 2011 For noen ekle personligheter dere har som sitter og snakker skit om et menneskes utseende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå