Gå til innhold

Burde jeg gå til legen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Torsdag var det en uke siden jeg kom hjem fra ferie og på veien hjem sovnet jeg i en bil (mens vi kjørte). Da jeg våknet hadde jeg litt vondt i høyre skulder, sånn at jeg kjente armen og skulderen veldig godt, og jeg klarte ikke å finne en komfortabel stilling å ha armen i. Denne smerten kom og gikk litt i nesten en uke før den begynte å bli værre og i dag satt jeg i bilen på vei hjem fra noe da jeg plutselig fikk vondt igjen, men mye værre enn det hadde vært før. Når jeg står rett opp og ned og armen bare henger ned gjør det til og med vondt. Så jeg la meg nedpå litt for å slappe av og våknet en time senere med en enda værre skulder/arm.

For å forklare smerten kan jeg jo si at det sitter inne i armen og at berøring ikke utgjør noen forskjell. Det er et par punkter der det gjør vondt når jeg tar på de, og disse punktene er alle på skulderen der jeg treffer et bein eller noe. Mamma tror det kan være senebetennelse, men hvorfor startet det da etter at jeg sov i bilen?

Bør jeg reise til lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det ja, så skal ringe. Fordi det gjør så vondt at jeg bare sitter å gråter hele tiden nå...

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har ligget i en stilling der du har gitt strukturer i armen din mekanisk stress (selv om dette er statisk), kan det bli en betendelse av dette, og det høres ut som det er det som er skjedd. Gå til legen. Det findes effektiv behandling mot dette. Ikke vent for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...