AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #41 Del Skrevet 3. september 2011 Det betyr også at naturlegemidler ikke er ufarlige. Det er vel ingenting her i livet som er ufarlig. Selv om mange liker å tro at urter og blomster er fredsduer som bare gir lykke og langt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 3. september 2011 #42 Del Skrevet 3. september 2011 Anbefaler siste nummer av VOF (Vitenskap og Fornuft) som finnes i Mix/Narvesen i disse dager. De tar blant annet for seg farmaindustrien og hvordan de jobber. Ikke at det har noe med eteriske oljer eller andre naturmidler å gjøre, men som en pekepinn på at det kan være fornuftig å være litt mer skeptisk til tradisjonell medisin enn "mannen i gata" har en tendens til å være. Litt på siden, men nå har de vel konkludert med at svineinfluensaen faktisk forårsaket narkolepsi hos en del mennesker også? Mange her inne som ikke ville høre på det øret for en tid tilbake, var det ikke? VOF er ikke akkurat en seriøs blekke som det er spesielle gode grunner til å ta på alvor. De hadde en artikkel om kvantemedisinens velsignelser for en tid tilbake, og det sier liksom ALT. De burde finne seg et par andre ord som bokstavene V og F kunne stå for. Vitenskap og fornuft er det helt klart IKKE. Svineinfluensavaksine og narkolepsi? Ja, det var jo noen av de forferdelige skolemedisinerne sammen med de forferdelige helsemyndighetene og den grusomme legemiddelindustrien som i fellesskap fant at det faktisk var en bivirkning hos noen få barn blant alle de millionene som fikk vaksinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 6. september 2011 #43 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Nei, det er ingen sikker konklusjon rundt dette enda, men man antar at det er en sammenheng, uden at man har fundet ud hvorfor og hvorledes.Men man anbefaler ikke lenger at denne gives til barn. Det er bare pressen som har konkludert entydig. Forøvrig er dette andre du skriver, noe som jeg ikke er så voldsomt begeistret for. Ikke fordi jeg mener legemiddelindustrien ikke har svin på skogen (det er det ingen som benekter), men sike publikasjoner som VOF har ofte en temmelig tendensiøs vinkling på sakene sine, og ofte mangelfuld dokumentasjon for påstandene sine. Sund skepsis er alltid bra, men det er ikke all skepsis som er sund. Jeg har ikke lest angjeldende artikkel, men har en mistanke om at det står mye merkelig der, som antagelig tåkelegger mer end det klargjør. Det vilde jo vært hyggelig om jeg tokmdundrende feil i dette. Det jeg hørte på radioen var at konklusjonen nå var klar, men det var i forbifarten, så kanskje det ikke stemmer. Finner nå dette VOF er ikke akkurat en seriøs blekke som det er spesielle gode grunner til å ta på alvor. De hadde en artikkel om kvantemedisinens velsignelser for en tid tilbake, og det sier liksom ALT. De burde finne seg et par andre ord som bokstavene V og F kunne stå for. Vitenskap og fornuft er det helt klart IKKE. Svineinfluensavaksine og narkolepsi? Ja, det var jo noen av de forferdelige skolemedisinerne sammen med de forferdelige helsemyndighetene og den grusomme legemiddelindustrien som i fellesskap fant at det faktisk var en bivirkning hos noen få barn blant alle de millionene som fikk vaksinen. Les artikkelen jeg linker til over. Påvist større sjanse for narkolepsi, og for de, om enn få personene som fikk narkolepsi, er det sikkert tragisk nok, selv om du ser det som en bagatell da du heller ser på antallet enn enkeltpersonene. Kanskje ville du tenkt annerledes om det gjaldt deg selv. Når det kommer til nevnte artikkel i VOF følges den av en rekke henvisninger. Endret 6. september 2011 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå