AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #41 Skrevet 27. august 2011 Jeg er den som man enten elsker eller hater. Greit å ha tro på seg selv, men en sånn posisjon opplever jeg ikke at du har akkurat. 2
Gjest HunterLady Skrevet 27. august 2011 #42 Skrevet 27. august 2011 Greit å ha tro på seg selv, men en sånn posisjon opplever jeg ikke at du har akkurat. Tihihi.. Derfor du måtte ødelegge tråden ved å kommentere?
Gjest madeleinee Skrevet 27. august 2011 #43 Skrevet 27. august 2011 Jeg er ny her på KG så har ikke fått noen rolle enda, men jeg antar at jeg fort kan bli den som svarer på tråder som dette for å blende inn med andre og bli oppdaget og også svare på tråder om ting som opptar meg. Vil nok lese mange forskjellige tråder fordi jeg er nysgjerrig av meg. Ellers er jeg vel bare her for tidsfordrivet og for å kunne se hva andre mennesker mener om ditt og datt. Det er ganske spennende. Har skrevet ett innlegg. Mine innlegg vil sikkert handle om meg og det jeg lurer på. Vanligvis spør jeg etter erfaringer. Før jeg runder av lurer jeg på en ting. Hva betyr AB?
altflyter Skrevet 27. august 2011 #44 Skrevet 27. august 2011 Jeg er nok en tilfeldig tidsfordriv person som liker å diskutere innimellom, men tviler på at jeg er en av de som blir noe særlig lagt merke til.
Gjest HunterLady Skrevet 27. august 2011 #46 Skrevet 27. august 2011 Jeg er ny her på KG så har ikke fått noen rolle enda, men jeg antar at jeg fort kan bli den som svarer på tråder som dette for å blende inn med andre og bli oppdaget og også svare på tråder om ting som opptar meg. Vil nok lese mange forskjellige tråder fordi jeg er nysgjerrig av meg. Ellers er jeg vel bare her for tidsfordrivet og for å kunne se hva andre mennesker mener om ditt og datt. Det er ganske spennende. Har skrevet ett innlegg. Mine innlegg vil sikkert handle om meg og det jeg lurer på. Vanligvis spør jeg etter erfaringer. Før jeg runder av lurer jeg på en ting. Hva betyr AB? AB betyr Anonym Bruker (Noe jeg personlig hater!)
Gjest madeleinee Skrevet 27. august 2011 #47 Skrevet 27. august 2011 AB betyr Anonym Bruker (Noe jeg personlig hater!) Takk for svar fra både deg og altflyter Ja, det er vel ikke noe gøy å være AB, hehehe.
Gjest HunterLady Skrevet 27. august 2011 #48 Skrevet 27. august 2011 Takk for svar fra både deg og altflyter Ja, det er vel ikke noe gøy å være AB, hehehe. Jeg tror nok, dessverre, at de har det veldig gøy selv.. Ingenting er så kult som å gjemme seg mens man skriker ut spy og dritt!
Gjest Varpunen Skrevet 27. august 2011 #49 Skrevet 27. august 2011 Altså, om du skriver et innlegg du ikke vil skrive under med nick på, så krysser du av for anonym bruker. Det er veldig greit innimellom, hvis man f.eks. risikerer å bli gjenkjent, men det finnes nok av dem som misbruker AB og bare slenger dritt.
Gjest madeleinee Skrevet 27. august 2011 #50 Skrevet 27. august 2011 Jeg tror nok, dessverre, at de har det veldig gøy selv.. Ingenting er så kult som å gjemme seg mens man skriker ut spy og dritt! Nei, hvis det er grunnen til at folk går "undercover" synes jeg det blir barnslig og dumt. Så enig i det Men hvis man ikke vil bli gjenkjent og det er bare det, ja da går det
Havtorn Skrevet 27. august 2011 #51 Skrevet 27. august 2011 Jeg er hun som skriver de innleggene tjue stykker har skrevet før meg og som ingen egentlig legger merke til, tror jeg. Men er jo greit å være en i mengden og bekrefte det som blir sagt da, tror ikke nummer nitten er så mye bedre. Føler ikke for å eksponere meg og mitt på nett, rett og slett.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå