Gå til innhold

gribbene skal ha penger

Fremhevede innlegg

Gjest lillevill
Skrevet

Det TS virker forbannet over er jo at ETTER at det ble bevist at ungen til han i artikkelen ikke var hans egen, så måtte han fortsatt betale barnebidrag. Går det også under farskapsloven? At "når du var så dum at du var gift med moren, så får du vær så god å betale barnebidrag, uansett om du er faren eller ei?" :lete:

Jeg er direkte nysjerrig nå, og ikke frekk.

Det virker sånn ja? -

sakset fra norge.no

Det offentlige har ansvaret for at det fastsettes farskap for alle barn som blir født i Norge. Når foreldrene er gift med hverandre, følger det av barneloven at den mannen som mor er gift med ved fødselen, skal regnes som barnets far. Når barnets foreldre ikke er gift med hverandre, følger ikke farskap direkte av loven. Det mest vanlige er at farskap i disse tilfellene fastsettes ved at far erkjenner farskapet.

KAnsje lovene i usa er enda mer ekstreme, da historien TS linker til er helt ko-ko. Men det er jo usa da...

Poenget mitt var at han var forbannet på kvinnene er på KG, men det er jo ikke vi som står bak lovverket i usa. Eller i norge. Er det vel :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Fyren har selv pult henne uten kondom. Hadde han brukt det så hadde ikke det her skjedd og han hadde ikke blitt "lurt".

Gjest lillevill
Skrevet

Om han så hadde vært steril, jomfru og aseksuell ville fyren i saken TS linker til fortsett ha blitt registrert som far. Hva har kondombruk med saken å gjøre i dette tilfellet?..

Ja, OK - Dette har jo med lovverket å gjøre, ikke kvinner på KG?

Skrevet

Ja, OK - Dette har jo med lovverket å gjøre, ikke kvinner på KG?

Jeg har da heller ikke hevdet at kvinner på KG bifaller denslags.

Skrevet

Poenget mitt var at han var forbannet på kvinnene er på KG, men det er jo ikke vi som står bak lovverket i usa. Eller i norge. Er det vel :)

Det burde det være! :fnise:

Vel, i så fall synes jeg det blir feil. hvis det ved en senere anledning viser seg å ikke være ditt barn, så burde du heller ikke trenge å betale barnebidrag.

.. det skal faktisk være den første tingen jeg skal forandre på når KG kommer til makta på stortinget! :fnise:

Fyren har selv pult henne uten kondom. Hadde han brukt det så hadde ikke det her skjedd og han hadde ikke blitt "lurt".

Har du lest artikkelen? De var jo gift. At han har ubeskyttet sex med sin kone, og at hun blir gravid er vel ikke en så utenkelig tanke for mannen i artikkelen (ville jeg tro). Greia er jo at det viser seg at det er 0% sjanse for at det er han som er faren, og at han likevel er nødt til å betale barnebidrag.

"Just before our divorce was finalized I was told I should have a DNA test performed. I was told there was zero-percent chance I was his biological father," he stated [...]

"Any child born under your marriage is your responsibility," Caroline Keefe said( hans ekskone).

Skrevet

Han hadde ikke blitt lurt nei - men ifølge lovverket ville han fortsatt ha blitt regnet som far, og vært nødt til å betale bidrag. Selv om han allerede visste fra den dagen testen fikk to streker at ungen ikke var hans.

• Liker 1
Gjest Lillevill
Skrevet

Jeg har da heller ikke hevdet at kvinner på KG bifaller denslags.

Er du TS?

Du skrev: Jeg kan ikke fatte hvorfor dere kvinner hele tiden skal kalve og kalve og kreve penger fra menn som ikke har noe med avkommet deres.

http://www.mariettaa...y.html?nav=5066

Sjekk historien til denne stakkars mannen.

--

Det er LOVVERKET, ikke kvinner som er problemet i denne saken, men du skriver videre at vi kalver og krever, repeterende. DEt virker som du hevner deg på kvinner når det er lovverket som er problemet. Jeg er helt enig i at historien er helt søkt! (Jeg er kvinne)

• Liker 3
Skrevet

Er du TS?

Du skrev: Jeg kan ikke fatte hvorfor dere kvinner hele tiden skal (klipp)

Tråder hvor det er flere AnonymeBrukere kan bli en tanke uoversiktlig, det er sant. Men jeg vil ha meg frabedt å bli tillagt meninger jeg ikke har. I dette tilfellet er det enkelt å se at jeg ikke er TS.

Skrevet

Så ved tilfeldig sex uten beskyttelse må enhver mann forvente å kunne bli far? Det tristeste med innlegget ditt er vel det du insinuerer om kvinner. At disse ser det som sin rett å bruke menn som donorer uten gjensidig samtykke.

Ja, akkurat som enhver kvinne som har sex uten beskyttelse må forvente å kunne bli mor. Voksne folk tar ansvar for egne handlinger og beskytter seg mot uønsket graviditet, på begge sider.

• Liker 3
Skrevet

Ja, akkurat som enhver kvinne som har sex uten beskyttelse må forvente å kunne bli mor. Voksne folk tar ansvar for egne handlinger og beskytter seg mot uønsket graviditet, på begge sider.

Det er faktisk flere måter man kan forhindre dette på! Blant annet angrepille og abort. Logikken om at hvis man har sex ubeskyttet (f.eks en ONS) bør man kunne forvente og akseptere å bli far er helt på viddene. Med mindre begge parter ytret et ønske om å ville bli foreldre, bør man la vær å bære frem barnet!

Gjest "gjest"
Skrevet

Hvorfor driver menn og bare forventer at kvinner bruker prevensjon?

• Liker 2
Skrevet

HERREGUD!!! han er ikke faren han er bare den lovlige faren siden han var gift med henne når barnet ble født!!! Dama var utro pulte en aen mann og fikk barn med han hun var utro med, sannsyligvis trodde ektemannen hennes (han som ble lurt) at det var hans barn når det var i magen og når han fikk vite at han ikke er faren og kona var utro må han betale for HENNES feil!! ser du ikke noe galt med det, kondom har ikke noe med dette spørsmålet å gjør!

• Liker 2
Skrevet

I denne saken er helt klart både lovverket og moren til barnet riv ruskende gale. Men det blir for enkelt å skjære alle kvinner over samme kam.

Da skulle jeg ha hatt et meget anstrengt forhold til alle menn, da min idiot av en biologisk far utførte et stunt overfor min mor, som på mange måter kan sidestilles med det denne faren er blitt utsatt for.

Men jeg innser jo at ikke alle menn er idioter, på lik linje med at ikke alle kvinner er gribber.

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk flere måter man kan forhindre dette på! Blant annet angrepille og abort. Logikken om at hvis man har sex ubeskyttet (f.eks en ONS) bør man kunne forvente og akseptere å bli far er helt på viddene. Med mindre begge parter ytret et ønske om å ville bli foreldre, bør man la vær å bære frem barnet!

det MANNEN kan bestemme er å beskytte seg selv, ikke hvilke piller han skal proppe i ONS sin fra kvelden før. K O N D O M er ditt ansvar om du ikke vil befrukte en kvinne.

Bare for å opplyse deg på en ting, så er ikke abort noe som FORHINDRER uønsket graviditet, det er det PREVENSJON som gjør.

Skulle ønske det var pålagt å oppgi virkelige alder i profilen sin her på KG.

• Liker 1
Skrevet

DERE MÅ LESE HELE ARTIKKELEN!

Han sier at sønnen trenger ikke ha hans DNA flytende i årene for å kalle ham sin sønn. Han elsker sønnen som sin egen og har ingen betenkeligheter med å betale for barnebidrag. Hvilket han også alltid HAR GJORT. (Child support - barnebidrag)

"I don't need my DNA coursing through his veins to know I was the father. I was there throughout the pregnancy. I spoke to him through his mother's belly. I was there the day he was born. And I have been there ever since. I love my son. He will always be my son, and I will always be his father. And I will always take care of him. And I will always pay his mother child support."

Det er BIDRAG TIL EKSKONA han IKKE har betalt eller vil betale!! (Alimony - bidrag til kona)

Caroline Keefe said Sean has never missed the $1,300-a-month child support payment.

However, he has refused to pay his ex-wife's $1,800-a-month alimony.

• Liker 2
Skrevet

DERE MÅ LESE HELE ARTIKKELEN!

Han sier at sønnen trenger ikke ha hans DNA flytende i årene for å kalle ham sin sønn. Han elsker sønnen som sin egen og har ingen betenkeligheter med å betale for barnebidrag. Hvilket han også alltid HAR GJORT. (Child support - barnebidrag)

Det er BIDRAG TIL EKSKONA han IKKE har betalt eller vil betale!! (Alimony - bidrag til kona)

Riktig riktig.

TS - hater du like mye kvinner når eller?

Gjest lillevill
Skrevet

Er dette en spesiell lov for bare usa? Hvorfor må han betale kone-bidrag? Kan noen kloke hoder forklare??

Gjest lillevill
Skrevet

Tråder hvor det er flere AnonymeBrukere kan bli en tanke uoversiktlig, det er sant. Men jeg vil ha meg frabedt å bli tillagt meninger jeg ikke har. I dette tilfellet er det enkelt å se at jeg ikke er TS.

Nei det var det ikke. :skratte:

Skrevet

She was ridin the alimony-pony, untill he kicked her ass off. :fnise:

Skrevet

Sier som en annen her inne: hvor gammel er du a?

Hva koster det en mann om en kvinne blir gravid i forhold til hva det koster en kvinne? Ikke alle klarer å ta abort, og angrepillen fungerer ikke alltid.

Logikken er faktisk at en av bivirkningene til sex ER graviditet, og er det kommet så langt ER det kvinnens valg hva hun vil gjøre med sin kropp!

Er du ikke klar for å ta konsekvensene bruker du prevensjon. Kondom. Eller så har du ikke sex med hvem som helst som du ikke vil ha barn med. Verre er det faktisk ikke. Det er ikke snakk om å gjøre stakkars uvitende gutter til ufrivillige sæddonorer, det handler om å tenke på andre enn bare seg selv.

Til informasjon kan jeg jo nevne at det allerede er 50 aborter på ullevål alene HVER DAG, så det er ikke som folk ikke tar aborter her i landet. (om det var det du var redd for) Kanskje du til og med har holdt på å bli far en gang uten å få vite det fordi hun tok abort uten å si det til deg?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...