Gå til innhold

gribbene skal ha penger

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm....

Liker ikke det du skriver....

Mener du virkelig at alle kvinner er slik????

Forhåndsdømming..

Hva med at dere menn hele tiden skal stikke av fra deres ansvar for barn dere ER bioilogiske fedre til da? barn som er bevist deres ved DNA-test?

Sykt og urettferdig det.....

• Liker 2
Skrevet

Hmmm....

Liker ikke det du skriver....

Mener du virkelig at alle kvinner er slik????

Forhåndsdømming..

Hva med at dere menn hele tiden skal stikke av fra deres ansvar for barn dere ER bioilogiske fedre til da? barn som er bevist deres ved DNA-test?

Sykt og urettferdig det.....

Hey Anne67, jeg skal forklare deg dette slik at du kan se det fra en annen synsvinkel en den feminine krevekrevekreve vinkelen.

Selv om noen menn er biologiske foreldre, hadde de ikke noe å si på om barnet skulle bli født eller ikke. Når barnet så fødes vil ofte kvinnen, hennes famile og hennes venner mase på mannen om det ene og det andre. Dette stresset kan skape veldig store depresjoner.

Folk er glade i å skrive at menn må ta ansvar osvosv. Men ingen snakker om kvinnens ansvar. Etter min mening så er det kvinnens ansvar å ikke gå rundt å spre bena for menn uten kondom, med mindre ikke disse også ønsker seg barn. Det er hele tiden snakk om fedres ansvar, men dere tar utrolig lite ansvar selv. Mange kvinner har det i seg at de må få et lite avkom, men de forventer at hele verden skal stille opp for avkommmet.

Slutt med masingen på menn som ikke ønsker barn!

Og ikke kom med det pisset at da skulle mannen ikke hatt sex og brukt kondom. Ja, dette er sant, men det er deres valg å beholde barnet, ikke hans.

Skrevet (endret)

Hey Anne67, jeg skal forklare deg dette slik at du kan se det fra en annen synsvinkel en den feminine krevekrevekreve vinkelen.

Selv om noen menn er biologiske foreldre, hadde de ikke noe å si på om barnet skulle bli født eller ikke. Når barnet så fødes vil ofte kvinnen, hennes famile og hennes venner mase på mannen om det ene og det andre. Dette stresset kan skape veldig store depresjoner.

Folk er glade i å skrive at menn må ta ansvar osvosv. Men ingen snakker om kvinnens ansvar. Etter min mening så er det kvinnens ansvar å ikke gå rundt å spre bena for menn uten kondom, med mindre ikke disse også ønsker seg barn. Det er hele tiden snakk om fedres ansvar, men dere tar utrolig lite ansvar selv. Mange kvinner har det i seg at de må få et lite avkom, men de forventer at hele verden skal stille opp for avkommmet.

Slutt med masingen på menn som ikke ønsker barn!

Og ikke kom med det pisset at da skulle mannen ikke hatt sex og brukt kondom. Ja, dette er sant, men det er deres valg å beholde barnet, ikke hans.

Ja, Anne67, du tar alt for lite ansvar ved å spre beina uten kondom, når du forventer at HELE VERDEN skal stille opp for dette avkommet. Så slutt å mas på menn, med denne krevekrevekreve-innstillinga di :fnise:

( :ironi: )

Endret av Niennas
Skrevet

Ja, Anne67, du tar alt for lite ansvar ved å spre beina uten kondom, når du forventer at HELE VERDEN skal stille opp for dette avkommet. Så slutt å mas på menn, med denne krevekrevekreve-innstillinga di :fnise:

( :ironi: )

Fyfaen for en ondskapsfull hersketeknikk du tar i bruk. Dette var ikke ment direkte mot henne, men mot mange kvinner. Men ja, greit bare spott dette og finn på nye måter å latterliggjøre det på, jævlig modent.

Skrevet (endret)

Fyfaen for en ondskapsfull hersketeknikk du tar i bruk. Dette var ikke ment direkte mot henne, men mot mange kvinner. Men ja, greit bare spott dette og finn på nye måter å latterliggjøre det på, jævlig modent.

Poenget var vel heller at du tar helt av, og er agressiv, og angriper Anne67. Du blir tatt mye mer seriøst hvis du er saklig.

Anne67 skriver: Du kan ikke mene at alle kvinner er sånn? Det er jo forhåndsdømming.

Du svarer: Kvinner tar lite ansvar (dette er generalisering, og jeg vil våge å påstå at dette er usant), og kvinner (siden du ikke sier "noen kvinner" så høres det ut som du mener ALLE kvinner/kvinner på en generell basis/ de fleste kvinner med få unntak) forventer at alle skal stille opp for barnet hennes.

Du skriver også: Ikke kom med det pisset om at da skulle ikke mannen hatt sex, og brukt kondom. Du gir Anne67 veldig mange meninger hun ikke har ytret, og som du ikke vet at hun har.

Konklusjon: Du er agressiv, og lite saklig. Derfor er det heller ikke lett å svare deg saklig da du "fyrer opp et sånt drittsinne" så fort noen kommer med motargumenter. Jeg vil heller ikke si at startinnlegget ditt er særlig saklig, og det er veldig agressivt, som at vi (alle kvinner på en generell basis) krever masse penger fra menn som ikke er biologisk familie til våre barn. Jeg synes selv at den historien er helt på trynet, men tror ikke derfor at dette er normal oppførsel fra det kvinnelige kjønn.

Endret av Niennas
  • Liker 6
Skrevet

Jesus Kristus i himmelen. Trodde ikke at det skulle bli analysert ord for ord.

Nei, jeg er enig. Alle kvinenr er ikke slik, noen av dere er faktisk veldig gode mennesker, jeg har møtt og sett endel.

Poenget er at jævlig mange blir så selvsentrert rundt seg selv og kalvingen. Og skal kreve masse fra en mann de visste ikke ville bli far.

Skrevet

Ekskona til fyren i artikkelen er åpenbart ei hore som liugger med alt som har pikk mellom beina.

Lovene som krever at eksmannen skal betale for unger denne hora knuller på seg er modne for revurdering, og jeg håper det kommer en lovendring.

Hvordan er forresten regelverket her til lands?

• Liker 1
Skrevet

så utrolig umoden og bitter flere menn i denne tråden er i språkbruken.

hore, pikk, kalving, knulling, osv.

Om du som mann ikke vil ha barn så har du 3 valg.

1. alltid nruk kondom, som ikke er utgått på dato eller oppbevart feil. (ja, lommeboken er feil sted)

2. Steriliser deg. Dette er nok det meste - du har jo allerde sagt du ikke vil ha barn, så hvorfor ikke?

3. Avstå fra sex/slutt å ligg rundt.

Du har 3 gode alternativ, er det så vanskelig?

• Liker 10
Skrevet

1. alltid nruk kondom, som ikke er utgått på dato eller oppbevart feil. (ja, lommeboken er feil sted)

2. Steriliser deg. Dette er nok det meste - du har jo allerde sagt du ikke vil ha barn, så hvorfor ikke?

Nå svarer jo du på et spørsmål som ikke har blitt stilt. Har du lest artikkelen TS linker til så du vet hva som diskuteres?

Skrevet

Nå svarer jo du på et spørsmål som ikke har blitt stilt. Har du lest artikkelen TS linker til så du vet hva som diskuteres?

Det ble kanskje ikke stilt, men det var relevant for denne tråden fordet.

Jeg leste det TS la ut, og det tilfellet var selvfølgelig urettferdig. Men den loven han fikk smelt i trynet (pater est, som også gjelder i Norge) er til for å sikre barnet, ikke moren.

Nå det er sagt er det jo ikke rart at TS får mer reaksjoner på hvordan han skriver i forhold til hva han spør om. Han slenger rundt seg med fordommer og stygge ord. Bare å påstå at hun ene her inne brukte hersketeknikker når han selv skulle fortelle det så hennes krevekrevekreve mentalitet skulle forstå begynner å grense til tåpelig :filer:

Selv har jeg en liten en som jeg mottar bidrag for. Og det har jeg ikke dårlig samvittighet for i det hele tatt. FÅFÅFÅ!!!

• Liker 3
Skrevet

Det ble kanskje ikke stilt, men det var relevant for denne tråden fordet.

Nei, det er ikke relevant.

Selv har jeg en liten en som jeg mottar bidrag for. Og det har jeg ikke dårlig samvittighet for i det hele tatt. FÅFÅFÅ!!!

Og det har du selvsagt all rett til når fyren som betaler bidraget faktisk er ungens far.

Gjest frøken am
Skrevet

Dere da. Vi vet jo at KG sitter og ruger på tidenes moraliseringsbombe.

Gjest lillevill
Skrevet

Jeg kan ikke fatte hvorfor dere kvinner hele tiden skal kalve og kalve og kreve penger fra menn som ikke har noe med avkommet deres.

http://www.mariettaam.com/page/content.detail/id/547710/Vienna-man-chooses-jail-over-alimony.html?nav=5066

Sjekk historien til denne stakkars mannen.

Æh...Det er farskaps loven du altså er forbannet på. Hva slags forandringer håper du på å skape ved å syte her egentlig?

http://www.norge.no/temaside/tema.asp?stikkord=94068

"Det offentlige har ansvaret for at det fastsettes farskap for alle barn som blir født i Norge. Når foreldrene er gift med hverandre, følger det av barneloven at den mannen som mor er gift med ved fødselen, skal regnes som barnets far. Når barnets foreldre ikke er gift med hverandre, følger ikke farskap direkte av loven. Det mest vanlige er at farskap i disse tilfellene fastsettes ved at far erkjenner farskapet."

Det er loven du burde prøve å forandre.

Om det ikke går, så får du bruke kondom da. :lete:

• Liker 3
Skrevet

Æh...Det er farskaps loven du altså er forbannet på. Hva slags forandringer håper du på å skape ved å syte her egentlig?

http://www.norge.no/temaside/tema.asp?stikkord=94068

"Det offentlige har ansvaret for at det fastsettes farskap for alle barn som blir født i Norge. Når foreldrene er gift med hverandre, følger det av barneloven at den mannen som mor er gift med ved fødselen, skal regnes som barnets far. Når barnets foreldre ikke er gift med hverandre, følger ikke farskap direkte av loven. Det mest vanlige er at farskap i disse tilfellene fastsettes ved at far erkjenner farskapet."

Det er loven du burde prøve å forandre.

Det TS virker forbannet over er jo at ETTER at det ble bevist at ungen til han i artikkelen ikke var hans egen, så måtte han fortsatt betale barnebidrag. Går det også under farskapsloven? At "når du var så dum at du var gift med moren, så får du vær så god å betale barnebidrag, uansett om du er faren eller ei?" :lete:

Jeg er direkte nysjerrig nå, og ikke frekk.

• Liker 1
Skrevet

Om han så hadde vært steril, jomfru og aseksuell ville fyren i saken TS linker til fortsett ha blitt registrert som far. Hva har kondombruk med saken å gjøre i dette tilfellet? En mann blir uansett registrert som far når kvinnen han er gift med føder et barn, uansett om barnet er hans eller ikke. Og han må betale barnebidrag for det om ekteskapet havarerer, f.eks pga utroskap.

Dustehuer som sutrer over å ha blitt far når de knuller rundt uten kondom får null sympati fra meg.

Men menn som klager over å måtte betale barnebidrag når de VET de ikke er barnets far har faktisk et veldig godt poeng!

Det er to forskjellige saker man diskuterer her; vennligst ikke bland inn kondombruk i diskusjoner de åpenbart ikke passer.

• Liker 1
Skrevet

Så ved tilfeldig sex uten beskyttelse må enhver mann forvente å kunne bli far? Det tristeste med innlegget ditt er vel det du insinuerer om kvinner. At disse ser det som sin rett å bruke menn som donorer uten gjensidig samtykke.

Skrevet

Så ved tilfeldig sex uten beskyttelse må enhver mann forvente å kunne bli far? Det tristeste med innlegget ditt er vel det du insinuerer om kvinner. At disse ser det som sin rett å bruke menn som donorer uten gjensidig samtykke.

Det er absolutt ikke greit, men det er nå slik biologien fungerer - at har man sex uten prevensjon er det en viss risiko forbundet med det. Dessverre.

• Liker 2
Skrevet

herregud for ein drittkjerring, han er ikke faren og burde ikke være forpliktet til å støtte ungen! Når jeg leser sånt blir jeg stein forbanna og har bare lyst til å skrike i trynet til hu stygge kona som åpenbart må svindle mannen for penger sånn at hun ikke trenger å ta konsekvenser for det hun har gjort!! :frustrert:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...