Gå til innhold

Får ikke til å gå på do

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å gå på do(avføring). Det gjør rett og slett for vondt. Bare å presse og lukke er smertefullt.

Jeg har ikke forstoppelse, og ja jeg vet hva dette innebærer.

Det virker som det "dunker" som hjertebank der bake. Jeg må ikke på do nå, men må det snart. Det blir bare verre for hver gang jeg har vert på do.

Dette kan vere hemoroider, jeg vet ikke. Jeg har noen klumper der. Kan jeg gå til legevakta å få konstatert dette idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke å gå på do(avføring). Det gjør rett og slett for vondt. Bare å presse og lukke er smertefullt.

Jeg har ikke forstoppelse, og ja jeg vet hva dette innebærer.

Det virker som det "dunker" som hjertebank der bake. Jeg må ikke på do nå, men må det snart. Det blir bare verre for hver gang jeg har vert på do.

Dette kan vere hemoroider, jeg vet ikke. Jeg har noen klumper der. Kan jeg gå til legevakta å få konstatert dette idag?

Ja det kan du, og det bør du.

Å ikke få avføringen ut pga (mekanisk)smertefullt hinder kan gi deg oppkast og det kan gi tarmslyng. Det kan også gi rifter og blødning. Så du kan gå med god samvittighet.

Jeg ville reist med det samme.

Lykke til :klemmer:

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter meg til dette.

Hvis du ikke klarer stolgangen, og avføringsmidler ikke er mulig, skal du absolutt søke hjelp.

Det er ingen grund til å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...