Diva Skrevet 26. november 2003 #21 Del Skrevet 26. november 2003 Dette er selvfølgelig bare en teori og ren spekulasjon, men det KAN hende det er mer med hans tilstand enn det vi har fått vite om. Er ikke sikkert vi får alle detaljer, og det har vi ærlig talt ikke krav på heller. At folk blåser det opp, er vel ikke noe sjokk egentlig. Uansett håper jeg ikke det er noe alvorlig og at Kongen blir frisk igjen Gjest foran meg : Vi VET ikke hvor meget blod Kongen har i urinen og det er forskjell på caser. Foreslår at du kutter sarkasmen. Folk med LITEN grad av blod vil nok bli sendt hjem osv... Men vi VET faktisk ikke om det er tilfellet her....:o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. november 2003 #22 Del Skrevet 26. november 2003 Det er viktig for oss i et monarki og vite om Kongens helsetilstand. TV2 overdramatiserer alltid, men likevel. Det var det samme for flere tiår siden da kronprinsesse Märtha var syk - dette skal folket informeres om. Og nei, de har ikke noe privatliv i den forstand at vi ikke skal få vite om sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #23 Del Skrevet 26. november 2003 1) Jeg håper selvsagt at det ikke er noe alvorlig. God bedring, femmer'n! 2) TV 2 brukte 7 minutter av 21-nyhetene på denne saken i går. NRK brukte 4 minutter. Det har med andre ord ikke skjedd så mye viktig i verden i det siste... 3) Hittil har vi gått glipp av den viktigste informasjonsbiten, og her påhviler et tungt ansvar på journalistene her inne: Er det sant at kongelige har blått blod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 26. november 2003 #24 Del Skrevet 26. november 2003 Men trenger man egentlig å informere hele Norge om at han har blod i urinen? Har de ikke rett på noe privatliv???? Hærregud...............!!!!! ) Tenk, dere, konger tisser også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 26. november 2003 #25 Del Skrevet 26. november 2003 Tenk, dere, konger tisser også... Ja, men de pisser ikke blått....blod, som Trøff insinuerer her..... DET er vertifall pisspreik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 26. november 2003 #26 Del Skrevet 26. november 2003 Hvis ikke dette hadde blitt offentliggjort, og noen likevel hadde snust det opp, ville det blitt rabalder uten like. Derfor har de gått ut med det. Dessuten kan det være forskjellige typer kreft, og det er ikke til å spøke med. Må si jeg tenker litt på den legen som skal stikke slanger og kameraer og slikt opp i en kongetiss. Kan ikke være bare lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #27 Del Skrevet 26. november 2003 Må si jeg tenker litt på den legen som skal stikke slanger og kameraer og slikt opp i en kongetiss. Kan ikke være bare lett... Akkurat der sympatiserer jeg nok mest med femmer'n selv, gitt! AU! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 26. november 2003 #28 Del Skrevet 26. november 2003 Akkurat der sympatiserer jeg nok mest med femmer'n selv, gitt! AU! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. november 2003 #29 Del Skrevet 26. november 2003 Mulig at dette blir overdramatisert, men om dere liker det eller ei så er faktisk Norges konge det dreier seg om. Akkurat som at bryllupet til MM og krompen ble sendt på TV, og bryllupet ditt antagelig ikke ble det. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 26. november 2003 #30 Del Skrevet 26. november 2003 Jo da, men jeg tillater meg å se litt skrått på det allikevel... Legger til at jeg håper det ikke er noe alvorlig, selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 26. november 2003 #31 Del Skrevet 26. november 2003 Når landets overhode blir syk, så informerer man folket i 2003. Jeg vil tro det er mer alvorlig enn en urinveisinfeksjon ettersom han måtte overnatte på sykehuset. Nå er vel ikke prostatakreft nødvendigvis den mest aggresive kreftformen, så selv om det kan være en alvorlig diagnose så er det ikke grunn til å senke flagget halvveis riktig enda. Og, bare til generell informasjon - hvis den jevne nordmann får symptomer på alvorlig diagnose, så blir de ikke sendt hjem for videre utredning om 6 uker.. Da skjer ting raskt. Både for Jørgen Hattemaker og Kong Salomo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå