AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #1 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg føler selv at jeg har dårlig ånde, og lurer på om noen har tips om hvilke produkter som er best mot det. Pusser tennene morgen og kveld med vanlig colgate, og skyller med colgste skyllemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 19. august 2011 #2 Del Skrevet 19. august 2011 Tips: Sinktabletter. Ikke småspise. Hold munnen lukket når den ikke "må" være åpen. Tyggis etter mat, og når du kjenner den dårlige ånden kommer. osv Ellers skulle Colgate være et godt valg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
champi Skrevet 19. august 2011 #3 Del Skrevet 19. august 2011 tanntråd! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 19. august 2011 #4 Del Skrevet 19. august 2011 Kan være at du har betennelse i munnhulen/halsen? Hvis du føler at du har prøvd alt, har ren munn men allikevel dårlig ånde kan det være en betennelse av noe slag. Vet ikke helt om andre symptomer om det, men du kan alltids sjekke google Eller for å være på den sikre siden, ta en tur til tannlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #5 Del Skrevet 19. august 2011 Det er mange som har dårlig ånde som ikke vet at de har sånne gule klumper i mandlene sine. Hvis man klemmer ut dem blir det straks bedre. Har du sjekket det? På engelsk heter det tonsil stones, sjekk bilder på google. Der er mange av bildene "ekstreme", de fleste har en noe mildere variant. http://www.google.no/search?q=tonsil%20stones&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1920&bih=972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #6 Del Skrevet 19. august 2011 Det er mange som har dårlig ånde som ikke vet at de har sånne gule klumper i mandlene sine. Hvis man klemmer ut dem blir det straks bedre. Har du sjekket det? På engelsk heter det tonsil stones, sjekk bilder på google. Der er mange av bildene "ekstreme", de fleste har en noe mildere variant. http://www.google.no/search?q=tonsil%20stones&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1920&bih=972 ææææsj hvordan skal man klemme ut det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #7 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg har sett at mange bruker q-tips, men det smarteste er å kjøpe lange vattpinner på apoteket De er som lange q-tips, ca. 20 cm lange. Prosedyre: Dytt på mandlene med vattpinnene, så pipler det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #8 Del Skrevet 19. august 2011 Vattpinne.. au... Jeg bruker fingrene, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 19. august 2011 #9 Del Skrevet 19. august 2011 Oij, noen av de bildene var ekstreme ja :S Æsj. Men greit å vite om, jeg har hatt det før uten å vite hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 20. august 2011 #10 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg har alltid hørt at man skal pusse tunga. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #11 Del Skrevet 20. august 2011 Det er mange som har dårlig ånde som ikke vet at de har sånne gule klumper i mandlene sine. Hvis man klemmer ut dem blir det straks bedre. Har du sjekket det? På engelsk heter det tonsil stones, sjekk bilder på google. Der er mange av bildene "ekstreme", de fleste har en noe mildere variant. http://www.google.no/search?q=tonsil%20stones&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1920&bih=972 Er dette noe alle har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 21. august 2011 #12 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg hadde slike på mine mandler, og jeg fikk dårlig ånde av de! Æsj! Jeg pirka de ut med heklepinne:o Har fjerna mandlene nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 21. august 2011 #13 Del Skrevet 21. august 2011 Er dette noe alle har? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ida Skrevet 22. august 2011 #14 Del Skrevet 22. august 2011 bruk sånn skyllemiddel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 22. august 2011 #15 Del Skrevet 22. august 2011 SB 12 og tanntråd burde hjelpe.. ! kan ligge matrester mellom tenna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #16 Del Skrevet 1. september 2011 Oi æsj, jeg ahr sånne gule klumper. hvordan fjerner man disse? får det ikke til emd å dytte med en q-tips, og hvordan fjerner man det permanent???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2011 #17 Del Skrevet 1. september 2011 Det er mange som har dårlig ånde som ikke vet at de har sånne gule klumper i mandlene sine. Hvis man klemmer ut dem blir det straks bedre. Har du sjekket det? På engelsk heter det tonsil stones, sjekk bilder på google. Der er mange av bildene "ekstreme", de fleste har en noe mildere variant. http://www.google.no/search?q=tonsil%20stones&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1920&bih=972 men i heelv..... :sjokkert: :sjokkert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 1. september 2011 #18 Del Skrevet 1. september 2011 Glad jeg fjernet mandelene da jeg var 5 ... ! Men jeg vet at de som ikke tåler melk og melkepodukt av kumelk, kan få dårlig ånde av melken... Om du tåler melken skal du ikke reagere med dårlig ånde ialldall... Hjelper ikke om det er sjokoalde heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 1. september 2011 #19 Del Skrevet 1. september 2011 Åja, man må pusse tunga! Mye dritt som setter seg i tunga ... Når man spiser ting man ikke tåler, gasser det opp fra magesekken og sprer dårlig ånde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #20 Del Skrevet 1. september 2011 Kan man få sånne klumåer pga kumelk?? Lurer virkelig på hvordan man får vekk disse.. Har god munnhygiene så skjønne rikke hvorfor jeg har disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå