Gå til innhold

Hyttetur


Moscato

Anbefalte innlegg

Æsj altså, jeg må bare klage litt.

Jeg har nå begynt på nytt studium, på ny skole, i ny by. Fadderuke har vi selvsagt, men siden jeg hater tvangssosialisering, drikkefokuset som følger arrangementet, og i det hele tatt synes det er mye mer stress enn gøy (vi har jo forelesninger fra 8 om morgenen, og jeg har en time å pendle, dermed rekker jeg oftest ikke hjemom i mellomtiden hvis jeg skal være med på ting etter skolen).

Dermed er jeg veldig selektiv når det gjelder hva jeg vil være med på, og denne uka har jeg meldt meg på en hyttetur vi skal på. Jeg har forelesning klokka 9, og så må jeg ordne ørten ting i byen før avreise. Jeg har egentlig lagt opp ting sånn at det skal gå greit, og var igrunn begynt å glede meg.

Men så fikk jeg pokker ikke sove i natt!

Det er så inn i helvete typisk. Hadde lagt meg passelig tidlig og følte meg verken nervøs eller noe (jeg har slitt veldig mye med angst), men ikke f*** om jeg sovna. Tror kanskje det var for varmt, men siste gang jeg så på klokka var den omtrent halv fire.

Og da kan dere jo gjette hvem som ble vekket klokka seks igjen av søppelbilen som sto rett utenfor og bråket! Herregud så lite opplagt jeg føler meg!

Hytteturen er selvsagt lagt opp slik at det blir minst mulig søvn og mest mulig fyll, og selv om man selvsagt kan få legge seg om man vil det, så har jeg verken sovepose eller liggeunderlag pga manglende info fra faddernes side. Det er heller ikke innlagt vann på hytta, så det må man ha med selv og være sparsommelig med.

Akkurat klarer jeg bare ikke å innstille meg på at dette skal bli gøy. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mister nesten alltid lysten til å være med på ting rett før jeg skal dra, selv når det er sammen med folk jeg kjenner godt. Selv ferie med kjæresten kan jeg plutselig tenke at "blir så mye stress bare for en uke". :fnise: Nå har jeg etter hvert lært meg at jeg bare må bite i meg alle unnskyldningene og dra, for det er bare dumme nerver, og det blir alltid gøy når jeg først kommer dit jeg skal.

Edit: Hyttetur er jo en flott mulighet for å bli kjent med folk, og kanskje du finner "din" gjeng for resten av studietiden allerede nå?

Ang. manglende vann: Er det ikke i det minste en brønn, bekk, elv eller innsjø i nærheten? Antar det også er kokemuligheter på hytta, slik at vannet blir drikkbart selv om det ikke skulle være rent nok i utgangspunktet.

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...