Gå til innhold

Ønsker svar fra MENN!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går det sånn seriøst ann å gjøre noe med menn..????

Utroskap

Sex

Er dette det eneste de har å gjøre?

Meste av innleggene her er om kjærlighetssorg...gutten har gjort det *ditt og datt...*

Og da sitter vi stakkars jenter igjen... griner for en som ikke er vert det.. Skader oss selv... Hva er det som skjer a??

Hva kan man gjøre med sånne type mennesker..? Altså hva får dere menn ut av å playe jenter...

Jeg ønsker svar fra menn..hva vil dere egentlig? Hvorfor kan ikke dere holde dere til en? Hvorfor ser dere ikke den kjærligheten vi har for dere?

Når du først er i et forhold..så oppføre deg som en mann.. hvorfor skal du blande andre jenter, kose med andre når du hr en dame??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke dra alle over i en kam. Og som om kvinner er noe bedre? My ass.

Kvinner har følelser... kvinner kan lett tilgi... Hva gjør dere gutter? player jenta, ferdig neste jente samme... Hva vil dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det sånn seriøst ann å gjøre noe med menn..????

Utroskap

Sex

Er dette det eneste de har å gjøre?

Meste av innleggene her er om kjærlighetssorg...gutten har gjort det *ditt og datt...*

Og da sitter vi stakkars jenter igjen... griner for en som ikke er vert det.. Skader oss selv... Hva er det som skjer a??

Hva kan man gjøre med sånne type mennesker..? Altså hva får dere menn ut av å playe jenter...

Jeg ønsker svar fra menn..hva vil dere egentlig? Hvorfor kan ikke dere holde dere til en? Hvorfor ser dere ikke den kjærligheten vi har for dere?

Når du først er i et forhold..så oppføre deg som en mann.. hvorfor skal du blande andre jenter, kose med andre når du hr en dame??

Det er jo ikke så uvanlig at folk vil snakke om sine negative opplevelser. Det er jo de som tynger en ned. Spørsmålet ditt virker litt som å gå på et AA møte og spørre de fremmøtte om det er noe som IKKE er alkoholikere som gidder å stå frem.

Ps. Du høres veldig bitter ut. Omtrent som alle mennene som poster her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har følelser... kvinner kan lett tilgi... Hva gjør dere gutter? player jenta, ferdig neste jente samme... Hva vil dere ?

Og er vi ferdig med oppgulpet nå?

I Norge er det dere kvinner som har all makt på kjønnsmarkedet. At dere velger de få mennene som velger å være utro, får stå på deres kappe.

Jeg har aldri vært utro, men jeg har blitt utsatt for utroskap. Av kvinner.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og menn har ikke følelser? Dette blir bare for dumt..

Dama mi var utro mot meg med 4 forskjellige menn da jeg bodde i Nederland ett år, Jeg elsker henne, så jeg tilga henne, fordi hun lovte at hun aldri skulle være utro igjen. Da jeg trodde alt var bra, dro hun på jentetur til Danmark, og da hun kom hjem fortalte hun meg at hun faen meg hadde vært utro igjen! Kvinner er faen meg ikke noe bedre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor generaliserer du alle menn på bakgrunn av handlingene til noen utvalgte? :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rubikon

Og er vi ferdig med oppgulpet nå?

I Norge er det dere kvinner som har all makt på kjønnsmarkedet. At dere velger de få mennene som velger å være utro, får stå på deres kappe.

Jeg har aldri vært utro, men jeg har blitt utsatt for utroskap. Av kvinner.

Godt sagt, og jeg må si det forbauser meg virkelig at ei berte overhode tør å fremlegge et tema som i denne tråden her på KG, hvor det kryr av promiskuøse flyfiller som nærmest har det som sin største hobby å høvle over stadig nye mannfolk enten de er i et forhold eller ikke.

Så har hun da ikke fått mange sympatisvar heller, nok et tegn på at det nok står dårlig til med samvittigheten hos KG-flertallet, hihi...?

Tror ikke TS har lest mange tråder her gitt :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn er søte, sexy, følsomme når det trengs, sterke når det trengs, trofaste og snille. Favorittmiddagen deres er biff og rødvin og favorittfilmen er Fight Club.

Jeg møtte nemlig en gang en mann som var sånn, og da gjelder det absolutt alle. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mannfolka har helt sikker sin egen debatt om oss fæle kvinner, for det finnes mange av de og.

Du er på kvinneguiden, så da blir det jo oss jenter mot gutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes menn som generaliserer minst like mye. Kvinner er ditt og kvinner er datt. Har lest tråder her på KV hvor menn stiller oss kvinner spørsmål som "Hvorfor dater alle norske kvinner menn fra Tyrkia?", osv. Hva i søren? Vil tørre å påstå at flertallet IKKE gjør det. Greit, det er noen som gjør det, men vil fremdeles påstå det er veldig få. Kan like så greit stille spørsmål hvorfor alle menn henter damer fra Thailand. Men det stemmer jo heller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å spørre hvorfor norske kvinner har en hang til kurdere som jobber som omreisende bartendere i alanya er jo ikke fordi man har en forakt til norske damer, - det er heller at vi vil lære norske kvinner og kjenne.

En ting er at kvinner faktisk har den atferden, men at kvinner etterpå nekter og sier at "nesten ingen kvinner er sånn derfor trenger vi ikke snakke ut om det" mentalitet er mer mistenkelig enn det å kunne snakke ut om atferd og forskjellig oppførsel. Og hva som kanskje er årsakene til dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lure på hvorfor norske menn finner seg damer i Thailand (eller drar dit for å hente de) er heller ikke galt - vi vil også lære norske menn å kjenne.

Og norske menn er gal etter Thailandske damer, det er et faktum. Dere må også åpne dere opp og snakke om denne trangen til å finne en Thailender.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det synd på menn som reiser til thailand for å finne seg kone. Dette er samfunnstapere som bare får forakt og avsky fra den norske befolkningen. Menn som lever sine liv i ensomhet og ønsker å skaffe seg en livsledsager for å leve noen øyeblikk i innbildt lykke før en dør.

De norske kvinnene som får gratis mojjitos mot å suge bartenderen gjør det av feriesprell og moro og vil mest sannsynlig ikke vedkjenne seg handlingen når de kommer hjem.

Så de to kjønnene har to litt ulike motiver for atferden sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nedfall

Du bør vel egentlig endre tittelen på tråden til.. "Ønsker svar fra "Bad Boys"?

Det er forskjeller på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall

Å lure på hvorfor norske menn finner seg damer i Thailand (eller drar dit for å hente de) er heller ikke galt - vi vil også lære norske menn å kjenne.

Og norske menn er gal etter Thailandske damer, det er et faktum. Dere må også åpne dere opp og snakke om denne trangen til å finne en Thailender.

:P

..faktum? Du har ikke forstått hva faktum er.

Er det ett "faktum" at norske menn er gal etter silikonpupper? Nei. Noen liker det, andre har null interesse for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..faktum? Du har ikke forstått hva faktum er.

Er det ett "faktum" at norske menn er gal etter silikonpupper? Nei. Noen liker det, andre har null interesse for det.

Nå var hele innlegget ironisk da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...