Gå til innhold

gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

etter at jeg ble gravid har mannen synes at det har blitt smertefult med sex og vært rød og sår med litt kløe på penis i ettertid, dette har ikke skjedd før!vi har vært sammen i 10 år og dette er helt nytt og oppsto ikke lenge etter at jeg ble gravid.

hva er dette for noe?jeg har verken herpes eller soppinfeksjon som kan ha smittet han. Når vi har hatt noen dagers pause med sex er han blitt bedre men blir verre med en gang vi har sex igjen. han har ingen utslett eller noe, bare litt rød på enden av forhuden.

kan det være at hormonene mine lager utfloden min annerledes som gjør at han reagerer?

takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bakteriefloraen din kan nok ha endret seg i takt med hormonene i kroppen din, og jeg antar at det kan ha noe med saken å gjøre. Det vil også være verre om du er mindre våt nå enn før graviditeten.

Har dere prøvd å bruke kondom? Et vesentlig punkt å sjekke er jo om det faktisk er ditt miljø nedentil som er problemet, eller om endringen kan ha skjedd hos ham (og da tilfeldigvis samtidig som graviditeten startet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...