Gå til innhold

Unormalt?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Overskriften sier det meste... Er lissom veldig flaut å ha soppinfeksjon i underlivet :( og når man først har fått det kommer det ikke jenvnlig tilbake vel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det kun som tenåring og ung voksen. Aldri hatt det etter at jeg ble 25 år. Ikke flaut, men kanskje ikke det dere snakker om i venninneflokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp overdreven vasking. Vask lysken og rumpa med såpe og skyll og stryk over indre og ytre skjedelepper med vann uten såpe. Har ikke hatt soppinfeksjon på veldig mange år etter at jeg sluttet med intimsåpe. Ikke lukter jeg ille heller :eeeh:

Ellers vil jeg anbefale å ikke bruke g-string, bruk heller hipsters så blir det litt mer luftig og du minsker risikoen for uvi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig om du spiser for mye sukker, overdriver vasking, for lite lufting eller har vært på antibiotikakur.

Husker jeg gikk på helsefag og i gruppen snakket vi om soppinfeksjon. Jeg sa åpenhjertig at det hadde hendt meg før, jentene rundt meg måpte før læreren faktisk måtte forklare at det ikke handler om dårlig hygiene eller STD. Utrolig hvor lite man lærer på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...