Gå til innhold

Tisser på meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg hatt problemer med blæra mi virker det som..

For nå har det begynt å bli sånn at jeg helt plutselig må tisse noe helt infernalsk, og får jeg ikke da tisset innen ett minutt så tisser jeg faktisk i buksa!

Det er helt grusomt.. Det er jo vanlig at man merker litt til å begynne med at man må tisse, og at man kan holde seg litt. Slik har det jo alltid vært i mine 20 år også. Men nå må jeg helt plutselig bare syyyyykt tisse! Dette toppet seg da jeg var på vorspiel forrige uke, og det var en i kø foran meg på do (EN person). Jeg klarte ikke holde meg og tisset på meg. DET VAR SÅ FLAUT og jeg rømte fra vorset så fort jeg kunne.

Dette er da ikke normalt?? Hva kan være årsaken, og finnes det noe mot det? jeg prøver å gjøre knipeøvelser, men føler faktisk ikke at det hjelper, jeg mister uansett all kontroll idet jeg tisser på meg...

Nå er jeg redd for å gå ut av huset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres rart ut. Og veldig kjedelig... Aldri vært borti lignende, så mitt eneste råd er å oppsøke lege.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men søkte på "stille urinveisinfeksjon" og fikk ikke noe klokt ut av google om det.. så tenkte kanskje noen visste mer konkret hva det var i forhold til vanlig UVI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...