Livets datter Skrevet 25. november 2003 #1 Del Skrevet 25. november 2003 Hei Livets datter! I mangel av hilsener i dagboken din/min/vår idag, synes jeg nå det var på sin plass at JEG sender deg en hilsen!!! Ønsker deg en riktig fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. november 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 25. november 2003 Neimen, åååh... så hyggelig! Akkurat det jeg trengte nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. november 2003 #3 Del Skrevet 25. november 2003 Minte meg om en Mr Bean episode, der han sitter på en restaurant og skriver kort til seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. november 2003 #4 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg tenkte mer noe i retning av "nå har det rabla for dattera gitt..." Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 25. november 2003 "nå har det rabla for dattera gitt..." :sprettoy: :sprettoy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå