Marionette Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 For noen måneder tilbake fikk jeg et gavekort på IKEA. Dette lå inne i et pappkort der koden til gavekortet var skrevet.Nå har det skjedd slik at pappkortet har blitt kastet og jeg har ikke notert ned koden. Må jeg bare kaste gavekortene nå, eller kan jeg få tak i koden igjen?
Fanteria Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Jeg kan ikke huske det er pinkode på disse kortene. Men nå gjorde du meg jammen usikker. Jeg vil anbefale deg å ringe inn til kundesenteret på 815 44 000, tast 1+5 så kommer du til noen som kan hjelpe. Ring inn før 16, for da er de rette folkene på jobb.
Bolla! Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Jeg har hatt mange gavekort på ikea, og det har aldri vært noen pinkode...
Marionette Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2011 Da satser jeg på at det ikke er det Stod bare noen tall på pappkortet som jeg bare regnet med at var en pin kode.. Takk for hjelpen!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Pinnkoden står på selve kortet, på baksiden er det et felt med sånt belegg man skraper vekk og under der er koden Pappkortet er ikke viktig.
Bolla! Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Den koden som skrapes frem er det de som sitter i kassen som ordner med uansett, og det som stod på pappkortet vil jeg tro er datoen gavekortet utløper på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå