elvital Skrevet 17. august 2011 #1 Del Skrevet 17. august 2011 Er ei jente på 21 år, flytter tilbake til Oslo i slutten av oktober etter et år i usa. Ønsker gjerne å få meg noen flere venner i byen ettersom de jeg hadde har flyttet til andre byer, eller at vi rett og slett har vokst fra hverandre/mistet kontakten. Jeg er ikke noen stor festejente, men liker kaféturer/skravle-film-matlagingskvelder/gå turer/shopping osv. Er blitt glad i å trene, prøver meg litt som "vektløfter"(inspirert av typen). Ellers kan jeg være litt sjenert.. så, noen som har lyst å bli kjent? Enten svar her eller send meg en melding Jeg er ikke så veldig farlig og biter bare litt hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 17. august 2011 #2 Del Skrevet 17. august 2011 Vil bli venn med alle, jeg. Eneste problemet er at jeg ikke er i Oslo så veldig ofte nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 18. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 18. august 2011 Det trenger jo ikke være så stort problem, kan jo møtes når du er det..?.. Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 18. august 2011 #4 Del Skrevet 18. august 2011 Vestlandet (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 18. august 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 18. august 2011 Ah, det var jo et stykke unna :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 18. august 2011 #6 Del Skrevet 18. august 2011 Ja akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 20. august 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 20. august 2011 dytter litt på denne jeg, kanskje flere/andre som vil bli kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icecream Skrevet 21. august 2011 #8 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg er 24, bor i Oslo og er i sentrum omtrent hver dag etter jobb, for å opprettholde sosialliv med venner,cafe/restaurant og kino. Jeg liker ikke å være alene, så er derfor veldig opptatt av å ha god og jevnlig kontakt med de jeg har god kjemi med Vi har jo en del KG-treff også, som du kan være med på om du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 22. august 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg er 24, bor i Oslo og er i sentrum omtrent hver dag etter jobb, for å opprettholde sosialliv med venner,cafe/restaurant og kino. Jeg liker ikke å være alene, så er derfor veldig opptatt av å ha god og jevnlig kontakt med de jeg har god kjemi med Vi har jo en del KG-treff også, som du kan være med på om du har lyst Det hørtes jo koselig ut, er det mange som kommer på dem? (for jeg er ikke så himla "flink" til å være veldig sosial i settinger med mange nye folk på en gang :/ ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icecream Skrevet 23. august 2011 #10 Del Skrevet 23. august 2011 Det varierer. Det kan være alt fra 3 stk til 20 stk, virker det som. De treffene jeg har vært på, har vært med mellom 2 og 4 andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 23. august 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 23. august 2011 Det høres jo ganske perfekt ut Hvor finner jeg ut om dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente-23 Skrevet 24. august 2011 #12 Del Skrevet 24. august 2011 Hei Kan jeg få slenge meg med her? Er 25 år og bor med samboer, jobber fortiden i barnehage, men savner litt flere venninner, da jeg ikke har så mange lenger som bor i Oslo. Men er selv fra Oslo. Har bare vokst fra noen venner rett og slett. Hadde vært koselig å bli kjent med flere Er det flere treff i høst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icecream Skrevet 28. august 2011 #13 Del Skrevet 28. august 2011 Jada, vi har treff alt etter når det passer for mer enn 1-2 personer. Det kan være når som helst det Vi har en facebook gruppe, hvor vi arrangerer alt slikt. Jeg kan sende PM til dere begge med link til min egen facebook, så adder dere meg der og jeg legger dere til gruppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettiii Skrevet 3. september 2011 #14 Del Skrevet 3. september 2011 Hei! Kan jeg henge meg på her ? Er helt ny i Oslo, så hadde vært kjekt å få litt venner og bekjente her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 3. september 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 3. september 2011 Hei! Kan jeg henge meg på her ? Er helt ny i Oslo, så hadde vært kjekt å få litt venner og bekjente her! Så klart, hvem er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå