Gå til innhold

Trenings dagboken min


Mrs. Morgan
 Del

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å følge en 5 ukers treningsprogram som er laget av Cathrine Larsåsen. Hun er norges beste kvinnelige stavhopper og ser i tillegg utrolig bra ut! Så denne treningsplanen har jeg tenkt å følge i 5 uker da.

Er allerede på dag 3. Idag var det fokus på rumpe og lår + 30 minutter rolig jogging. Det gjennomførte jeg med glans! Til frokost spiste jeg havregryn med banan, cottage cheese, rosiner, kanel og selvfølgelig litt melk. Kjempegodt og ikke minst sunt!

Til lunsj spiste jeg sunn toast. Ost, mager skinke, litt krydder, agurk og tomat. Kjempegodt!

Følg min blogg: www.limaolsen.blogg.no :)

PS! Jeg er ingen treningsekspert, men jeg har trent regelmessig siden jeg var 14 og trening er en del av hverdagen min. En dag uten trening er som en dag uten mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

×
×
  • Opprett ny...