AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #21 Skrevet 17. august 2011 Ikke alle mine sorte truser er berørt, bare noen.. Og jeg lekker ikke urin, men det er nok kanskje svette+utflod eller en av delene som er synderen. Men godt jeg ikke er alene om det, første gang jeg så det ble jeg rent skremt. Hva i alle dager er det for noe tenkte jeg.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #22 Skrevet 17. august 2011 Urin bleker helt klart og blir ofte luktende amoniakk. Man må ikke lekke urin åpenbart, det holder at det er igjen noen dråper eller litt urin blir smurt utover kjønnsleppene etter en har vært på do.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #23 Skrevet 17. august 2011 Dere sier svette, men det røde i mine truser er på midten. Jeg svetter ikke under kjønnsleppene. Da ville det vært rødt i lysken/kanten på trusene mener nå jeg. 1
Gjest Emera Skrevet 17. august 2011 #24 Skrevet 17. august 2011 Det har ikke noe med at utfloden er sterk eller ille å gjøre, det er bare en kjemisk reaksjon. Kan kanskje sammenlignes med ketchup som gjør mynter blanke, ikke fordi den er så sterk (som vi fikk høre da vi var unger, "ikke spis så mye ketchup, se hvor STERK den er") , men altså på grunn av en kjemisk reaksjon.
Antlers Skrevet 17. august 2011 #25 Skrevet 17. august 2011 Urin bleker helt klart og blir ofte luktende amoniakk. Man må ikke lekke urin åpenbart, det holder at det er igjen noen dråper eller litt urin blir smurt utover kjønnsleppene etter en har vært på do. Men svette blir jo etterhvert ammoniakk, så det må ikke være enten det ene eller det andre. Begge deler (og sikkert utflod også) kan forårsake misfarging. http://no.wikipedia.org/wiki/Svette Når det gjelder det at bare enkelte områder misfarges, kan det skyldes mye rart. Om kjæresten min blir gjennomsvett, er det allikevel bare svetten fra det lille området med hår i armhulen som misfarger t-skjorten. Om jeg svetter både foran og bak, er det bare et lite område hvor svetten er konsentrert nok til å misfarge undertøyet. Svetten i lysken (altså på hver sin side av trekanten) er ikke sterk nok til å misfarge noe som helst, mens svetten akkurat mellom lårene er det. Nå vet ikke jeg hva slags undertøy dere andre har, men jeg bruker stort sett vanlig truse, og da er ikke kantene i kontakt med de områdene med sterkest svette, så svetten ender uansett opp nærmere midten.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #26 Skrevet 17. august 2011 ja har det, men de trusene er ikke akuratt helt nye da... har jo vært på full gynekologisk undersøkelse og de sa alt så helt normalt ut.. men nå vet jeg ikke om de sjekker absolutt alt. Men jeg har ingen plager... sikkert helt normalt
Spirali Skrevet 17. august 2011 #27 Skrevet 17. august 2011 (endret) Dette har skjedd med meg og, og jeg freaket så ut at jeg spurte min daværende lege hva det var. Han hadde ikke hørt om det før så han undersøkte litt for meg. Han kom frem til at det nok var en kjemisk reaksjon mellom stoffet i undertøyet, fargemiddelet og utfloden, for som han sa så var alt fredelig i underlivet mitt. I tillegg kan ph-verdien i underlivet variere litt, og slik ha varierende "effekt" på trusen. Jeg har aldri hatt noen utpreget svette i underlivet, så jeg vet ikke hvordan dette spiller inn, men jeg tipper dette også kan ha en kjemisk reaksjon med ulike undertøystyper og -farger. Endret 17. august 2011 av Spirali
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2011 #28 Skrevet 18. august 2011 Ellers innbiller jeg meg at det er noe forskjell mht hvor jeg har bodd, og de ulike vaskemaskinene ... min teori er at med en virkelig god vaskemaskin så får man ikke de blekede flekkene. Men det er bare en teori. Har lurt masse på dette så håper noen vet sikkert! Kanskje ikke så mye å si på vaskemaskina, men hva slags og hvor gamle rør det er der du har bodd? Det er jo en kjent sak at kobber-rør kan gi grønnskjær til bleket hår, så mulig de har innvirkning på trusene også? I det minste som en kombinasjon til de andre faktorene som er nevnt i tråden....
Gjest sjenert_Ungdom Skrevet 19. oktober 2012 #29 Skrevet 19. oktober 2012 kan å bruke en mild intimvask hjelpe med å redusere pH'en på den sure utfloden?? for jeg tror det er set som forårsaker dette.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #30 Skrevet 19. oktober 2012 kan å bruke en mild intimvask hjelpe med å redusere pH'en på den sure utfloden?? for jeg tror det er set som forårsaker dette. Da anbefaler jeg deg heller å bruke noen vagitorier, lactal eller noe slikt, det er vagitorier du putter i skjeden som ordner ph'en slik den skal artig at du drar opp igjen denne tråden forresten, jeg startet den en gang i tiden Anonym poster: 58bff33e8b625fa622a8f4e54aed86a8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #31 Skrevet 19. oktober 2012 Hm..jeg har alltid trodd at dette skjedde fordi fargestoffet de bruker reagerer på surhetsgraden i kjønnssaftene. Anonym poster: c3e1db6a02abf1611ce4d8fdec9f247e 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #32 Skrevet 19. oktober 2012 Dere som snakker om svette og urin: det er urin i all svette! Så faktisk så svetter hele kroppen ut urin, ikke at svette er kun urin, det er det ikke. Jeg har også tenkt at det har med ph'en å gjøre men har ikke peiling. Det samme skjer med meg og tydeligvis mange andre så det er vist normalt og ikke noe man trenger å fikse. Jeg vil heller ikke anbefale å bruke en underlivssåpe, og iallefall ikke for å endre ph'en uten god grunn fordi da kan man få sopp. Vi har alle forskjell på ph'en i underlivet og endrer vi på det så kan kroppen reagerer negativt, men det kommer litt an på. Er den endret av andre grunner så man får plager så kan man jo bruke Lactal eller lignende. Uten plager så trenger man ikke fikse på det. Man bør kun vaske underlivet med vann. Anonym poster: 5e38940a88b4229500cb3011449d071d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå