AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #1 Del Skrevet 17. august 2011 Hei! Har for en halvtime siden puttet i en Canesten-tablett (500). Selvfølgelig glemte jeg å gå på do først..lar dette seg gjøre uten at den sklir ut? Førte den dypt inn med aplikatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #2 Del Skrevet 17. august 2011 det tror jeg nok skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 17. august 2011 #3 Del Skrevet 17. august 2011 Det er ikke der tisset kommer ut, så det burde gå helt fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 17. august 2011 #4 Del Skrevet 17. august 2011 Det går sikkert fint. For å være litt typisk KG, og være etterpåklok, er det vel også derfor de sier at man skal ta den i rett før man legger seg. Mange holder seg da unna toalettet noen timer, pluss at man er sikret at den blir liggende der og "godgjøre" seg over natten Det verste som kan skje er uansett at du må ta en ny pille, så gå på do. Er ikke noe bedre med urinveisinfeksjon enn med sopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #5 Del Skrevet 17. august 2011 Det går sikkert fint. For å være litt typisk KG, og være etterpåklok, er det vel også derfor de sier at man skal ta den i rett før man legger seg. Mange holder seg da unna toalettet noen timer, pluss at man er sikret at den blir liggende der og "godgjøre" seg over natten Det verste som kan skje er uansett at du må ta en ny pille, så gå på do. Er ikke noe bedre med urinveisinfeksjon enn med sopp Hehe! Litt av et innlegg jeg skrev. Har både vert på do og gjort husarbeid, og ingenting har kommet ut Men jeg er klar for å legge meg nå så jeg er helt sikker på den ikke sklir ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 17. august 2011 #6 Del Skrevet 17. august 2011 Hehe! Litt av et innlegg jeg skrev. Har både vert på do og gjort husarbeid, og ingenting har kommet ut Men jeg er klar for å legge meg nå så jeg er helt sikker på den ikke sklir ut Jeg har for øvrig aldri opplevd at den har sklidd ut. Tablettgrøt over hele trusa dagen etter derimot - er helt normalt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå