AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #21 Del Skrevet 17. august 2011 Tenkte bare å komme med et forslag siden du går mye hjemme: Om du er glad i dyr og div. kan du jo finne et sted som trenger frivillige. Vet en del kenneler trenger hjelp med hundelufting, og Dyrebeskyttelsen trenger mange frivillige til å hjelpe med kattene og andre dyr de har inne. Det tar ganske mye tid, og det var dette jeg gjorde den gangen jeg gikk hjemme og kjedet vettet av meg under utredning. Da blir det også naturlig at du er litt borte. TS her. Tusen takk, det var et veldig godt forslag! Jeg er veldig glad i spesielt hunder, men også katter. Har faktisk et godt håndlag med fugler også (av alle ting. Har passet en del undulater oppover tiden). Eneste er at jeg er veldig allergisk mot pelsdyr... Ikke det at det pleier å stoppe meg (desverre), men skal likevel sjekke det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. august 2011 #22 Del Skrevet 17. august 2011 Er du veldig allergisk? Ellers får du bare leve på allergipiller slik som pappa gjør. Han er veldig allergisk mot alle pelsdyr, men han har likevel hatt hund og katt hele livet, og lever på allergipiller for å komme igjennom hverdagen. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå