cardigan Skrevet 17. januar 2012 #521 Del Skrevet 17. januar 2012 God bedring, antibac!! Og vær forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 17. januar 2012 #522 Del Skrevet 17. januar 2012 Oi! Så skummelt, antibac! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 17. januar 2012 #523 Del Skrevet 17. januar 2012 I'm back!! Er så enig med dere, har ikke vært så aktiv der inne fordi jeg følte at gjengen liksom ikke vare der... dere viste jeg liksom hvor lå ann og slikt.. der var det null oversikt og garantert ikke like mye motivasjon!! Svarer igjen imorgen, nå må jeg legge meg!! Liker dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 18. januar 2012 #524 Del Skrevet 18. januar 2012 Ingen trening på meg i dag. :-/ men tar det igjen i morgen. Jeg får jobbe med kostholdet så godt jeg kan. Finner liksom ikke helt ut av det enda, er ikke så enkelt dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 18. januar 2012 #525 Del Skrevet 18. januar 2012 Jaaaa, det vil jeg! *teite tittelen akkurat nå* Jeg trente hvertfall kickboxing her om dagen, og har, som jeg skrev i den andre tråden, klart å gå ned til 60 kilo blank!! Det er åtte og en halv kilo ned, og jeg har nådd det jeg ville. Men nå vil jeg littebitt til. Og jeg skal bli stram og fin også! :-) Hvordan er kickboksing ?? Virker veldig gøy!! :D og må bare få gratulert deg igjen med all vektnedgangen!! Du er god motivasjon!! Ååååå, fine tråden vår lever enda *klappe på tråden* Jeg har ikke trent i dag, annet enn å gå en liten tur, men jeg trente i går da Sliter litt med føttene om dagen, den ene skada jeg med å sparke hardt i ei stor bok som lå på gulvet (teitesteet måten å skade seg på), slik at lilletåa ble tvinga ut i en stilling den ikke skulle være i... Røntgen viser ingenting, men nå har smerten flytta seg oppover i foten, og er vondt lenger opp. Har vært sånn et år, men jeg får ikke noe hjelp hos legen De sier bare alt er fint. Anyway, i går gjorde jeg noe rart på trening (vet ikke helt hva som skjedde) sånn at jeg fikk vondt i den andre foten Den ene er jeg liksom vant til at ikke er helt med, men nå gjør den andre ganske vondt. Håper det bare er en strekk eller at jeg har slått en muskel på et vis. Og håper at jeg kan trene igjen i morra! huff! god bedring!! Er veldig kjedelig når man får skader eller ubehag noen steder når man er kommet så godt igang med treningen.. Hvordan føler du d går å trene nå som du har vondt i begge?? Typisk leger og si at alt er fint og det ikke er noe, når man faktisk har veldig vondt og selv skjønner det er noe gale! Håper det ordner seg! *klemmmm til deg* Passer egentlig ganske bra med navnet på denne tråden, bare at det skulle vært "før sommeren" Jeg har ca 5 kg ned før jeg når målet. Har uansett fått magesår. Jippi! Men men, lar ikke det går utover treningen. Kjedelig med magesår!! Håper virker det går seg til antibac!! Du har jo vært så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 18. januar 2012 #526 Del Skrevet 18. januar 2012 Tjoho, fine tråden der alle skriver til hverandre!! Kickboxinga er veldig kul! Det er ikke sånn direktekontakt og kamper, altså. Det er med puter. Men det er skikkelig bra trening. Det morsomme er at jeg har gått på det før, og da måtte jeg ta masse pauser og ble kjempesliten hele tida. Nå klarer jeg å holde et mye bedre tempo. Eneste minuset er at jeg ikke kan bevege armene eller skuldrene i dag fordi jeg er så støl! (Blir alltid mest støl to dager etter). Men det er vel verdt det! Tuuuusen takk!! Det er helt vilt, jeg hadde på mange måter ikke trodd at jeg skulle klare å holde motivasjonen oppe. Men er spent på hvordan det blir neste veiedag, føles ikke som jeg har vært så flink. Jeg pleier jo å trene mest videoer, i tillegg til jogging. Og nå har det blitt lite av det, for vi har håndverkere på besøk. Jeg står IKKE foran tv’n og hopper opp og ned mens jeg holder vekter med masse snekkere i naborommet, altså! Men håper jeg får til en video i helga, pluss en joggetur en av de nærmeste dagene. Du er skikkelig tøff, Cardigan, som skal være helt godtefri i så mange dager. Skal du virkelig slenge deg på, LovelyMonroe? jeg var uten et år i 2007, men herregud så slitsomt det var de første to ukene. Da var jeg vant til godteri hver dag. Plutselig fikk jeg skikkelig sympati med folk som prøver å slutte med røyking, hehe! Nå har det ikke vært noe problem så lenge jeg vet jeg får noe til helga, hehe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 18. januar 2012 #527 Del Skrevet 18. januar 2012 Tjoho, fine tråden der alle skriver til hverandre!! Kickboxinga er veldig kul! Det er ikke sånn direktekontakt og kamper, altså. Det er med puter. Men det er skikkelig bra trening. Det morsomme er at jeg har gått på det før, og da måtte jeg ta masse pauser og ble kjempesliten hele tida. Nå klarer jeg å holde et mye bedre tempo. Eneste minuset er at jeg ikke kan bevege armene eller skuldrene i dag fordi jeg er så støl! (Blir alltid mest støl to dager etter). Men det er vel verdt det! Tuuuusen takk!! Det er helt vilt, jeg hadde på mange måter ikke trodd at jeg skulle klare å holde motivasjonen oppe. Men er spent på hvordan det blir neste veiedag, føles ikke som jeg har vært så flink. Jeg pleier jo å trene mest videoer, i tillegg til jogging. Og nå har det blitt lite av det, for vi har håndverkere på besøk. Jeg står IKKE foran tv’n og hopper opp og ned mens jeg holder vekter med masse snekkere i naborommet, altså! Men håper jeg får til en video i helga, pluss en joggetur en av de nærmeste dagene. Du er skikkelig tøff, Cardigan, som skal være helt godtefri i så mange dager. Skal du virkelig slenge deg på, LovelyMonroe? jeg var uten et år i 2007, men herregud så slitsomt det var de første to ukene. Da var jeg vant til godteri hver dag. Plutselig fikk jeg skikkelig sympati med folk som prøver å slutte med røyking, hehe! Nå har det ikke vært noe problem så lenge jeg vet jeg får noe til helga, hehe! Hihi! Ja mye kjekkere når vi er såpass få at vi kan svare hverandre!! uuuh! Kickboksing virker gøy da! Og sikkert GOD trening for både kondis og styrke!! Flott at du går på slike timer rainbow!!! :D og det å se forbedring er så deeeeilig!! Husker første gruppetimene og de første gangene på mølla, det var slitsomt! Men nå går det jammen unna!! KJEKT! Og det går så flott med oss alle føler jeg! Og vi har jo innimellom nedturer, skader etc, men da backer vi hverandre opp, det er bra!! Ja! Tenkte å joine cardigan på den! Tror ikke det blir sånn Kjempevanskelig mtp at jeg ikke er sånn suuuperglad i snop... Blir fort kvalm. Heller vanskelig fordi jeg liker å bake, men skal være helt fri for sånn nå.. Søtsaker generelt. Men vil ikke slutte helt å ta meg noe godt i ny og ne og å bake, men tror jeg skal ha helt bake søt bakst og snopefri periode helt frem til jeg når vektmålet mitt. Så kan jeg heller ta noe hver lørdag etter det igjen! Håper jeg(og cardigan ) får det til! Er jo ikke bare bare! Menmen tror det vil gå bra jeg!! I begynnelsen av forrige semester, altså høsten som var kjøpte jeg iskaffi nesten hver dag på skolen... Etter jeg begynte i tråden her sluttet jeg helt og er flere mnd siden sist nå! Stolt... Elsker iskaffi De siste dagene har jeg fått dilla på wok! Og å lage fra bunnen av er så godt og mye billigere enn wokblanding. Har ikke hatt kjøtt i heller(av den enkle grunn at det var så mye godt i at kjøtt hadde blitt for mye). Men skal kjøpe en stor pakke med kyllingfilet idag så jeg kan bytte litt på det. Hadde eple i og, veeeeldig godt! Og fullkornsnudler. Trenger overhode ikke woksaus om man har ferske grønnsaker for er så mye smak fra før da! Så sunt er det i hvertfall! byggris er og veldig godt... Smaker ikke helt som ris da synes jeg men godt er det!! Ellers går treningen bra. På mandag var det bosu time og zumba etterpå(herregud så gøy zumba er, bare dansetime jo!) og etter det igjen var jeg med på enda en time fordi jeg bare ville se hva det gikk ut på! Kjerne/balanse heter den og er mye yoga men tungt, styrke da altså etter det var jeg sulten og utmattet og er såklart ikke noe jeg skal gjøre til en vane(å ha tre gr.timer i strekk)! Så var jeg på step igår og det var gøy, gikk fint, men har aldri vært så sliten og trøtt i begynnelsen og gjennom en hel time før, men kom nok av dagen før. Idag er det cardiopower(da blir man svett da!!) og zumba!!!! :D gleder meg!! Nå er mensenuka over og så får håpe på nedgang!! Veiedag lørdag morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 18. januar 2012 #528 Del Skrevet 18. januar 2012 Og nå har det blitt lite av det, for vi har håndverkere på besøk. Jeg står IKKE foran tv’n og hopper opp og ned mens jeg holder vekter med masse snekkere i naborommet, altså! Haha!!! Ser den for meg jeg... Hihi jaja! Du tar det igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 18. januar 2012 #529 Del Skrevet 18. januar 2012 Ingen trening på meg i dag. :-/ men tar det igjen i morgen. Jeg får jobbe med kostholdet så godt jeg kan. Finner liksom ikke helt ut av det enda, er ikke så enkelt dette her Er du dårlig eller noe? Uansett så er det ikke krise med en treningsfri dag! Bare gjør godt det iblant så var det snopefri prosjektet vårt da! Hvordan ligger du ann? :-D hittil har jeg ikke tenkt over det igrunn(sikkert fordi det uansett ikke er lørdag) på lørdag derimot kan jeg nok garantere jeg vil merke det, eller hvertfall lørdagene om en uke eller to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 18. januar 2012 #530 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Jeg mistet helt lysten til å joine sommertråden når jeg så hvor mange som var med og hvor mye som var skrevet, så jeg er veldig med på å fortsette her med dere For å oppdatere litt: Jeg har da ennå ikke fått kjøpt meg vekt... Utrolig dårlig, men jeg kom hjem fra ferien forrige søndag, og siden det har jeg flyttet, og så har jeg eksamen på fredag. Så alt går litt i ett! Men jeg fører i alle fall matdagbok igjen (og har vært flink med kaloriene), det er i det minste noe Og så SKAL jeg kjøpe meg vekt nå når eksamen er over. Ferien ble forresten fylt med ganske mye mer mat og snacks enn planlagt.. Det som var litt irriterende var at de jeg reiste med alltid ville spise lunsj på restaurant rundt kl 15, så da ble det jo til at det ble stor lunsj OG stor middag i ni-tiden hver dag, jeg hadde egentlig sett for meg å bare spise noe lett på dagen og så spise middag i seks-tiden. Menmen! Jeg koste meg hvertfall Og nå er jeg tilbake i flinke vaner! Blir litt lite trening akkurat nå (som sagt, eksamen på fredag), men der jeg har flyttet nå ligger ca 20 minutter rask gange hver vei fra skolen, og jeg går hver dag, så da får jeg i alle fall litt mosjon Og så var jeg og fornyet medlemsskapet på treningssenteret i dag, så etter helgen er jeg klar for full innsats på treningen igjen :D For det første. Beklager så mange (siterte) innlegg!!! Vanskelig med multisitering på iPhone... Håper det går bra!! Så bra du fører dagbok HD! (haha, HD ja...) skulle bare kalt deg honey det er veldig greit å ha! Jeg kan ikke... Ender bare opp med at jeg blir så veeeldig fokusert på det å spise og til rett tid at jeg spiser mer, men om jeg skriver om kvelden etter kvelds må det jo gå bra, om jeg husker alt jeg har spist. Jeg blir nemlig sulten av bare å tenke på at jeg er sulten. Faen, nå ble jeg sulten! Menmen.. Og mtp på vekt så kjøp det når det passer, bra du øver godt til eksamen og tenker på den, vet hvordan det er. Masse lykke til på fredag!! og angående ferien så får du bare tenke at jaja, det var jo en ferie! For det hjelper ikke å angre... du er jo på rett vei nå med fornyet medl.skap og greier! Anyways gikk du sikkert ikke opp noe særlig! Blir gøy å få vekt da ! Endret 18. januar 2012 av LovelyMonroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 18. januar 2012 #531 Del Skrevet 18. januar 2012 Ville bare si at i dag dro jeg for å kjøpe bukser for første gang siden vektnedgangen.... Og før kjøpte jeg 31" i livet. Nå passa jeg inn i 27"!! Likte ikke selve buksa, så endte med å ikke kjøpe den, men den PASSA! Og skulle prøve en annen bukse. Vanligvis (i august) ville jeg kjøpt Large. Nå var S/M var litt stort, mens XS/S var passe! Ok, den var kanskje bittelitt trang, men jeg kjøpte den. Skal jo ned litt til, pluss bli strammere. Og den passer nok til at jeg kan bruke den!! Det føltes helt uvirkelig! Har lyst til å kjøpe flere bukser i morra. Oh.My.God. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 18. januar 2012 #532 Del Skrevet 18. januar 2012 Ville bare si at i dag dro jeg for å kjøpe bukser for første gang siden vektnedgangen.... Og før kjøpte jeg 31" i livet. Nå passa jeg inn i 27"!! Likte ikke selve buksa, så endte med å ikke kjøpe den, men den PASSA! Og skulle prøve en annen bukse. Vanligvis (i august) ville jeg kjøpt Large. Nå var S/M var litt stort, mens XS/S var passe! Ok, den var kanskje bittelitt trang, men jeg kjøpte den. Skal jo ned litt til, pluss bli strammere. Og den passer nok til at jeg kan bruke den!! Det føltes helt uvirkelig! Har lyst til å kjøpe flere bukser i morra. Oh.My.God. HERREGUD!!! SÅ GØØØØØY!!! GRATULEEEEEEEEERER! :duskedame: !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 19. januar 2012 #533 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Idag veide jeg meg... veiedagen min er på lørdag men jeg bare måtte sjekke... selvom jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle ta det ille opp om det ikke hadde skjedd noe siden tirsdag(veide da 59,8) og idag veide jeg 59 BLANK!!!!!!!!!!!!!! ææææh!! Da er jeg nede i det jeg veide før jul...(veide da 59,1) så nå kan jeg liksom "begynne" føler jeg jeg!! Jeg er skikkelig glad! Nå er det bare 2 kg igjen til delmålet mitt som er 57! Wiho!! Gleder meg til å veie meg på lørdag, og det beste av det beste er at jeg ikke skal ha noe spisedag, og da får jeg ikke noe dårlig samvittighet.. og går ikke opp i vekt igjen. Det som skjer er at om jeg har spisedag så spiser jeg vedlig mye(føler jeg ivhertfall) og går da opp, pluss at jeg bruker hele uken til å angre... MEN etter jeg har hatt en periode uten spiselørdager så kan jeg fint ta meg noe godt en av lørdagene etterpå(om en mnd eller to...GOOD LUCK ) , men sånn å spise alt mulig og store porsjoner skal jeg slutte helt med på "spisedagene"! Endret 19. januar 2012 av LovelyMonroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 19. januar 2012 #534 Del Skrevet 19. januar 2012 er det plass til en til på denne tråden, eller? jeg var egentlig med på "sommerkroppen 2012", men det var så sykt mange der så jeg orket ikke lese alle innleggene.. jeg trenger virkelig en motiverende tråd, jeg spiser liksom godteri/boller hver dag fordi jeg ikke har et gram motivasjon heldigvis trener jeg hver dag, hvis ikke hadde det gått galt her. uansett, historien min er at jeg gikk ned 8 kg fra september til begynnelsen av desember, altså rett før julen startet.. etter det har jeg egentlig bare lagt på meg, så jeg vil veldig gjerne være med her og få litt ekstra motivasjon av dere som har ca. samme mål som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 19. januar 2012 #535 Del Skrevet 19. januar 2012 Sitter her og venter på at jeg skal trene step kostholdet suger så månikke skulke trening!! Snop er ingen problem :D hvordan er det med deg, monroe! jeg merker sikkert ikke noe før på lørdag satt og lurte på om atkins sjokolade er snop? Veide 58.1 kg i dag tidlig så 900 g ned. Men det hjelper ikke når jeg spiser så mye i dag :O aarg... Nå blir det muligens ikke trening før på søndag for min del. I morgen er det Jentefest her hos meg så lørdag orker jeg sikkert ingenting hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 19. januar 2012 #536 Del Skrevet 19. januar 2012 Sitter her og venter på at jeg skal trene step kostholdet suger så månikke skulke trening!! Snop er ingen problem :D hvordan er det med deg, monroe! jeg merker sikkert ikke noe før på lørdag satt og lurte på om atkins sjokolade er snop? Veide 58.1 kg i dag tidlig så 900 g ned. Men det hjelper ikke når jeg spiser så mye i dag :O aarg... Nå blir det muligens ikke trening før på søndag for min del. I morgen er det Jentefest her hos meg så lørdag orker jeg sikkert ingenting hihi Blir litt sånn "åååh, kan ikke step bare begynne snart...nei... NÅÅÅ!" Hvordan er kostholdet ditt nå da, spiser du sunt eller er de det at du spiser litt store/mye porsjoner? Men bra snop ikke er noe problem for deg, ofte det som er største faren....! Nei, snop er null problem for meg... trodde ikke det skulle være så enkelt?! MEN, nå har jeg jo ikke spist snop i hverdagene på ganske lenge da, så er vel som sagt om lørdagen man merker det, men tror egentlig ikke det kommer til å bli et problem, er som jeg har fortalt før, så utrolig mye annet godt som jeg bare sikler etter! Som tørkede tranebær, eller aprikos Det er supert at du veier nesten 58 blank, det er jo et supert tall! , 900gr ned siden når ca? Lykke til med jentefest da!!! Det blir gøy! Hvordan gjør du det med spisingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 19. januar 2012 #537 Del Skrevet 19. januar 2012 HERREGUD!!! SÅ GØØØØØY!!! GRATULEEEEEEEEERER! :duskedame: !!! Tuuuuusen takk!! Er helt vilt! Var så fælt når ingen bukser passa. Nå er det plutselig gøy å kjøpe klær. Og ting jeg kjøpte i London i april ’11 er for store, selv toppene, hehe! Nå har jeg trent "Banish Fat Boost Metabolism" med Jilian Michaels, og det er SLITSOMT! Men det var gøy å trene video igjen, har ikke trent akkurat denne siden lille julaften. Klarte å ta hele uten noen pauser, i høyt tempo. GØY!! Idag veide jeg meg... veiedagen min er på lørdag men jeg bare måtte sjekke... selvom jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle ta det ille opp om det ikke hadde skjedd noe siden tirsdag(veide da 59,8) og idag veide jeg 59 BLANK!!!!!!!!!!!!!! ææææh!! Da er jeg nede i det jeg veide før jul...(veide da 59,1) så nå kan jeg liksom "begynne" føler jeg jeg!! Jeg er skikkelig glad! Nå er det bare 2 kg igjen til delmålet mitt som er 57! Wiho!! Gleder meg til å veie meg på lørdag, og det beste av det beste er at jeg ikke skal ha noe spisedag, og da får jeg ikke noe dårlig samvittighet.. og går ikke opp i vekt igjen. Det som skjer er at om jeg har spisedag så spiser jeg vedlig mye(føler jeg ivhertfall) og går da opp, pluss at jeg bruker hele uken til å angre... MEN etter jeg har hatt en periode uten spiselørdager så kan jeg fint ta meg noe godt en av lørdagene etterpå(om en mnd eller to...GOOD LUCK ) , men sånn å spise alt mulig og store porsjoner skal jeg slutte helt med på "spisedagene"! Wohooo! Så flink du er! Bra du har kommet deg ned til der du var før jul og er igang igjen! Jeg skal fortsatt ha spisedager, ellers kommer jeg bare til å sprekke og bli HELT usunn igjen, hehe! Jeg vet ikke helt om det blir fredag eller lørdag denne uka, sannsynligvis fredag. Men tror ikke vekta har så mye forskjell fra forrige helg, siden jeg har hatt mensen og sånn. er det plass til en til på denne tråden, eller? jeg var egentlig med på "sommerkroppen 2012", men det var så sykt mange der så jeg orket ikke lese alle innleggene.. jeg trenger virkelig en motiverende tråd, jeg spiser liksom godteri/boller hver dag fordi jeg ikke har et gram motivasjon heldigvis trener jeg hver dag, hvis ikke hadde det gått galt her. uansett, historien min er at jeg gikk ned 8 kg fra september til begynnelsen av desember, altså rett før julen startet.. etter det har jeg egentlig bare lagt på meg, så jeg vil veldig gjerne være med her og få litt ekstra motivasjon av dere som har ca. samme mål som meg! Klart du kan være med! Vi er en liten gjeng her som stort sett klarte å gå ned sånn rundt fem til jul (noen mindre, noen mer). Og vi var såpass få at det var lettere å støtte hverandre. I den andre tråden følte jeg det ble litt sånn at alle bare fortalte hva de hadde gjort, og det ble så mange å holde styr på. Du er kjempeflink som gikk ned 8 kilo på den tida! Selv om du har gått opp litt kommer sikkert motivasjonen tilbake, og da kan vi støtte hverandre og komme langt! Alle har vel litt ulike mål nå, men vi er i alle fall sammen om at vi vil bli spreke og flotte! Sitter her og venter på at jeg skal trene step kostholdet suger så månikke skulke trening!! Snop er ingen problem :D hvordan er det med deg, monroe! jeg merker sikkert ikke noe før på lørdag satt og lurte på om atkins sjokolade er snop? Veide 58.1 kg i dag tidlig så 900 g ned. Men det hjelper ikke når jeg spiser så mye i dag :O aarg... Nå blir det muligens ikke trening før på søndag for min del. I morgen er det Jentefest her hos meg så lørdag orker jeg sikkert ingenting hihi Wow, så bra du klarte å gå ned 900g! Og jentefest må jo bli litt kalorier, men det trener man noen ganger! Atkinssjokolade kan ikke være godteri, vel. Jeg spiser Nutrilett-bar til lunsj nesten hver dag, og det føles ikke som godtespising, syns jeg. Selv om det strengt tatt er sjokolade utapå...hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 19. januar 2012 #538 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Tusen takk, nå ble jeg glad! forstår det sånn at de fleste her vil gå ned ca 5 kg? det er sånn omtrent mitt mål også. veide 58 før jul, nå har jeg ikke turt å veie meg på en stund så nå aner jeg ikke men det går fint, dette høres motiverende ut! Vi skal bli spreke alle sammen før sommer, dette blir bra Endret 19. januar 2012 av 123sport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 19. januar 2012 #539 Del Skrevet 19. januar 2012 Blæææ, blir så kvalm etter hver treningsøkt for tiden, og det hjelper heller ikke at vekten står bom stille, har trent 6 dager på rad nå, så det er uforståelig. Uansett, jeg har bestemt meg for å legge vekk vekten i et par uker, kjenner fokuset blir for stort på det akkurat nå. Klarer å presse meg selv da, det er først en stund etterpå at kvalmen kommer sigende. Utrolig ekkelt. Får ikke til å spise skikkelig etter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 19. januar 2012 #540 Del Skrevet 19. januar 2012 Rainbow: Ja, viss du vet du vil dette helt utpå igjen uten spisedagene (som er veldig forståelig) så er det best å la vær ja! og heller gjøre det når man har nådd trivselsvekten, OG vært der en stund.. og kanskje gjøre det én helg i måneden eller noe. Så flink du er med treningen, og at du faktisk klarer å holde det gående helt uten en eneste pause må du gi deg en velfortjent klapp på skulderen for! Thats good! Har aldri trent til video før, og har igrunn ikke tid pga alle gr.timene, men virker jo veldig spennende!!! blir jo som en gruppe/PT time hjemme i stua!! Sport: Såklart du kan bli med!! (håper bare ikke det blir kjempemange flere med her, og det er det INGENTING frekt ment med.. er bare så kosligere og mer motiverende med en liten gjeng, der vi alle kan støtte hverandre...) vi vet hvordan målene til alle er, og det er lett å holde styr på! Velkommen i gjengen Hvordan ligger du ann, forklar gjerne litt mer om bakgrunn og mål og slikt! Oi, du veier ikke så masse da, men alle har jo forskjellige ønsker og mål..! og det er viktig Mine VELDIG hjemmelagde grovbrød blir så små... de vil jo ikke heve i det hele tatt!!! har ikke kjøkkenmaskin så blir ikke så mye elting, og vet det er tungt for brødet med så mye korn. Men det må da være en bedre løsing. Kanskje å droppe gjæren siden det uansett er så mye korn i, og bare lage ekstra og helle det rett i formene?? eller bruke ferskgjær istedenfor tørr?? Men de er gode da!! bare veldig små.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå