LovelyMonroe Skrevet 30. desember 2011 #501 Del Skrevet 30. desember 2011 Ja, du vet nok best selv Jeg har mange områder på kroppen jeg synes er tynne nok, feks har jeg veldig slanke armer og bein, problemområdet er helt klart magen, og da er det ikke så mye annet å gjøre enn å få ned den generelle fettprosenten! Livet hadde vært mye bedre om punkslanking var mulig Vi kan godt ha "til sommeren"-tråd, men 5 kg helt til sommeren er jo litt lite ambisiøst da, er det ikke? Jeg vil hvertfall ned 5 kg ganske mye raskere enn det. Og delmål funker bra, synes dere ikke? Så kanskje 5 kg til 1. mai (eller 1. april!) kan være god motivasjon, og så en ny tråd for de som vil videre ned? Ja, det synes jeg også, gikk litt fort her... jeg tenker 1.mai kan være et bra mål med fem kilo! Da har de som vil det fire måneder på seg! Eller skal vi ha april? Vet ikke helt jeg... kanskje april ja, så vi får litt ekstra futt! Ah! Hadde det bare gått ann å punktslanke seg!!! Jeg har også tynne armer(men kan godt få litt tynnere overarmer), og tynne bein, og ansikt. Så er alt imellom halsen og låra som bør ha en liten shinings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 30. desember 2011 #502 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg liker ekstra futt! Og det skal jo helst gå litt lettere i perioden januar-april enn det gjør i førjulstiden... Så jeg liker den ideen Det blir ca 400 g i snitt per uke, og det bør vel være overkommelig? Jeg har forresten bestemt meg for å kjøpe en vekt i dag Skal flytte 8. januar, så jeg kjøper den nå og setter den klar i den nye leiligheten, og så er det bare til å hoppe rett på vekten når jeg kommer hjem fra ferie og håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 30. desember 2011 #503 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg liker ekstra futt! Og det skal jo helst gå litt lettere i perioden januar-april enn det gjør i førjulstiden... Så jeg liker den ideen Det blir ca 400 g i snitt per uke, og det bør vel være overkommelig? Jeg har forresten bestemt meg for å kjøpe en vekt i dag Skal flytte 8. januar, så jeg kjøper den nå og setter den klar i den nye leiligheten, og så er det bare til å hoppe rett på vekten når jeg kommer hjem fra ferie og håpe på det beste Woho! Futt skal vi ha! 400gr i snitt per uke er jo virkelig noe vi kan klare!! Så gøy!... da blir det en flott start for deg Honeydew! Jeg starter på slankingen(holder jo på nå, men sånn skikkelig!!) mandag 9.januar, da er det tilbake på godt kosthold og trening slik som før, og enda litt til! Gleder meg...! Åjada, det er sikkert ikke så gale! og du skulle jo reise på ferie med noen andre slankere også, skulle du ikke? God motivasjon det ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 30. desember 2011 #504 Del Skrevet 30. desember 2011 Det her er helt sjukt, men da jeg veide meg i dag tidlig veide jeg hundre gram mindre enn før jul. Aner ikke hvordan det skjedde, men det gjorde det heldigvis! Har aldri opplevd å GÅ NED i jula! Jeg har vært flink med å bevege meg, da, jeg så i treningsloggen at jeg gjorde noe stort sett hver dag. Det dere nevnte med ny tråd: Kjempegod idé! Vi trenger en uten juletema til det nye året med blanke ark og nye muligheter og alt det der Men jeg vet ikke helt hva vi skal kalle den? Hvor mange kilo har dere igjen? Jeg tror nemlig at 5 kilo er litt for mye for meg. Jeg vil egentlig ikke gå ned mer enn 3,5 kilo til, men jeg kan kanskje være med i den nye tråden likevel Og når vi har nådd målet er det kanskje greit å ha litt nett-motivasjon videre, siden det å holde vekta nede kan være vel så vanskelig som å nå målet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 30. desember 2011 #505 Del Skrevet 30. desember 2011 Wow, så bra jobba, Dragonfly!! Du må jo ha vært kjempeflink i jula når du klarte å gå ned! Selv har jeg gått i null - nesten. Så det er jeg kjempefornøyd med, spesielt etter en uke med veldig mye fristelser. Jeg har ikke akkurat klart å holde godterispisinga til én dag, for å si det sånn! Men i dag veide jeg meg og var 60,9, nøyaktig det samme som tirsdag 20. desember. Nå veide jeg riktignok 60,5 på julaften, men det er da ikke SÅ mye forskjell etter det etegildet juledagene bød på. (Skjønner godt de av dere som syntes det er vanskelig når foreldrene kommer trekkende med all slags god mat!) Og jeg er uansett veldig, veldig glad for å være på seksti. Det er virkelig mange år siden sist. Er enig i at en ny tråd hadde vært fint, men trenger den å hete "x-antall kilo innen da og da"? Hva med å lage en tråd vi kan bruke lenge til å trene, stramme opp, motivere hverandre og gå ned i vekt helt til vi er fornøyde nok? Også kan vi ha ulike delmål, eller undertittelen "fortsettelse av 5 kilo før jul"-tråden" etc? Men samme hva dere gjør, altså, jeg er med uansett! Håper mange fler blir med også! For min del blir fem kilo til litt mye, seksti var jo det opprinnelige målet mitt. Men nå tenker jeg vel at å være på 59 bare for å ha et femtall foran hadde vært veldig artig (og utrolig voksent hørtes det også ut, haha!). Men jeg vil ikke noe lenger enn MAX 58, i alle fall, for vil gjerne beholde formene. Men etter det følger jo vedlikehold, trening og ikke minst oppstramming! Hjelper ikke å være slank og dvask, haha! Tenkte prøve på en joggetur i morra, da. Sånn for å ha trent en siste gang i år. Hadde egentlig tenkt å få det til i dag, men er så sliten, så er nok best å ta det litt rolig. Men i morra er jeg klar til dyst igjen, før nyttårskvelden tilbringes i stallen for å passe på hesten min. Da kan det jo hende jeg fryser av meg noen gram, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 30. desember 2011 #506 Del Skrevet 30. desember 2011 Selv har jeg gått i null - nesten. Så det er jeg kjempefornøyd med, spesielt etter en uke med veldig mye fristelser. Er enig i at en ny tråd hadde vært fint, men trenger den å hete "x-antall kilo innen da og da"? Hva med å lage en tråd vi kan bruke lenge til å trene, stramme opp, motivere hverandre og gå ned i vekt helt til vi er fornøyde nok? Også kan vi ha ulike delmål, eller undertittelen "fortsettelse av 5 kilo før jul"-tråden" etc? Du har vært veldig flink, du også!! Syns ikke det var lenge siden du skrev at du veide 65 - 66, og nå er du plutselig på 60! Ja, det er jeg enig i, at tråden kanskje kunne hete noe annet enn "x kilo ned innen..." Da blir den ikke så fort utdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 31. desember 2011 #507 Del Skrevet 31. desember 2011 Det er jo opprettet en "sommerkroppen 2012" eller noe slikt, kanskje vi skal hoppe over dit? Dere har forresten vært helt utrolig flinke som ikke har gått opp i julen, herregud!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 31. desember 2011 #508 Del Skrevet 31. desember 2011 Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!! Jeg løp i 1 time og 5 minutter på mølla idag, I STREKK UTEN PAUSE!!!! Altså 10km(1 mil) Æææææ!! !!!! Jeg tenkte å løpe 5km idag, men da jeg hadde kommet til 5km og løp så idet jeg skulle trykke på stoppknappen så tenkte jeg at, jammen, jeg fins jo ikke sliten(er bare GØRRkjedelig), så hvorfor ikke løpe til 40minutter ihvertfall? Var på 30 da, også vil jeg jo løpe til 45minutt, og når jeg først var der så var jeg jo veldig nærmt 60min og 1 mil så da kunne jeg jo ikke stoppe, herregud så gøy!! Men veldig kjedelig da! Mens jeg løp der drev jeg å tenkte på hva jeg kunne tenke på fordi jeg kjedet meg sånn.. men vil gjerne gjenta det, var jo veldig kjekt! Og jeg har bare spist to skåler med havegryn(uten sukker) idag, og nå når de andre spiste pinnekjøtt og dessert har jeg spist (en litt stor) porsjon med kantarellsuppe med ekstra sopp i, veldig godt! Det blir nok mye snop her for de andre ikveld, men jeg skal kose meg med rosiner,te og evnt nøtter... og mandariner da! Så har jeg gått to turer med hunden også idag, og tenkte å ta meg en rolig joggetur nå ikveld på rundt 15 min Ønsker alle et godt nyttår!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 31. desember 2011 #509 Del Skrevet 31. desember 2011 Har forresten slengt meg på Sommerkroppen 2012 tråden, håper alle dere her inne vil og Gøy å motivere hverandre! Så da snakkes vi jo der!... kommer til å savne denne tråden litt da, men pytt pytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 31. desember 2011 #510 Del Skrevet 31. desember 2011 Det er jo opprettet en "sommerkroppen 2012" eller noe slikt, kanskje vi skal hoppe over dit? Dere har forresten vært helt utrolig flinke som ikke har gått opp i julen, herregud!! Det er jeg enig i! Og dragonfly har jo faktisk gått NED!!!?? utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 17. januar 2012 #511 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg savner dere!! Sommerkroppen-tråden er så lang, og det er så mange folk, noe som igjen blir veldig uoversiktlig. Savner den lille gjengen vi var her inne, jeg. Nå klarer jeg ikke følge med lenger, på hvem herfra som har klart hva, samtidig som jeg følger med på hva "nye" folk gjør OG skriver hva jeg selv gjør. Blir ikke så lett å være flink til å kommentere og støtte, altså. Men jeg fortsetter i det minste med trening og vektreduksjon! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 17. januar 2012 #512 Del Skrevet 17. januar 2012 Helt enig, Rainbow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 17. januar 2012 #513 Del Skrevet 17. januar 2012 Kan jo bare fortsette her inne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 17. januar 2012 #514 Del Skrevet 17. januar 2012 Jaaaa, det vil jeg! *teite tittelen akkurat nå* Jeg trente hvertfall kickboxing her om dagen, og har, som jeg skrev i den andre tråden, klart å gå ned til 60 kilo blank!! Det er åtte og en halv kilo ned, og jeg har nådd det jeg ville. Men nå vil jeg littebitt til. Og jeg skal bli stram og fin også! :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 17. januar 2012 #515 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Jeg mistet helt lysten til å joine sommertråden når jeg så hvor mange som var med og hvor mye som var skrevet, så jeg er veldig med på å fortsette her med dere For å oppdatere litt: Jeg har da ennå ikke fått kjøpt meg vekt... Utrolig dårlig, men jeg kom hjem fra ferien forrige søndag, og siden det har jeg flyttet, og så har jeg eksamen på fredag. Så alt går litt i ett! Men jeg fører i alle fall matdagbok igjen (og har vært flink med kaloriene), det er i det minste noe Og så SKAL jeg kjøpe meg vekt nå når eksamen er over. Ferien ble forresten fylt med ganske mye mer mat og snacks enn planlagt.. Det som var litt irriterende var at de jeg reiste med alltid ville spise lunsj på restaurant rundt kl 15, så da ble det jo til at det ble stor lunsj OG stor middag i ni-tiden hver dag, jeg hadde egentlig sett for meg å bare spise noe lett på dagen og så spise middag i seks-tiden. Menmen! Jeg koste meg hvertfall Og nå er jeg tilbake i flinke vaner! Blir litt lite trening akkurat nå (som sagt, eksamen på fredag), men der jeg har flyttet nå ligger ca 20 minutter rask gange hver vei fra skolen, og jeg går hver dag, så da får jeg i alle fall litt mosjon Og så var jeg og fornyet medlemsskapet på treningssenteret i dag, så etter helgen er jeg klar for full innsats på treningen igjen :D Endret 17. januar 2012 av Honeydew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 17. januar 2012 #516 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg vil også være her nå skal jeg på aerobic og så kan jeg oppdatere litt seinere! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 17. januar 2012 #517 Del Skrevet 17. januar 2012 Ååååå, fine tråden vår lever enda *klappe på tråden* Jeg har ikke trent i dag, annet enn å gå en liten tur, men jeg trente i går da Sliter litt med føttene om dagen, den ene skada jeg med å sparke hardt i ei stor bok som lå på gulvet (teiteste måten å skade seg på), slik at lilletåa ble tvinga ut i en stilling den ikke skulle være i... Røntgen viser ingenting, men nå har smerten flytta seg oppover i foten, og er vondt lenger opp. Har vært sånn et år, men jeg får ikke noe hjelp hos legen De sier bare alt er fint. Anyway, i går gjorde jeg noe rart på trening (vet ikke helt hva som skjedde) sånn at jeg fikk vondt i den andre foten Den ene er jeg liksom vant til at ikke er helt med, men nå gjør den andre ganske vondt. Håper det bare er en strekk eller at jeg har slått en muskel på et vis. Og håper at jeg kan trene igjen i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 17. januar 2012 #518 Del Skrevet 17. januar 2012 Off da, god bedring!! Ikke noe kjekt med slike skader :-/ Her får det sånn noenlunde greit, har gått opp to kg siden begynnelsen av desember så nå ligger jeg på 59 kg. Det er fordi jeg ikle har hatt fokus på kosthold og trent lite pga lite energi. Begynte å trene ordentlig nå i januar og er godt i gang Nå prøver jeg å forbedre kostholdet og har 50 dager uten godteri forann meg, jeg er på dag 2 og det fungerer greit må og prøve å spise mindre brød, er over gjennomsnittet glad i det, skal prøvd å ha mer knekkebrød. Drikker også proteinshake for å få i meg nok proteiner, fant ut at jeg bør ha 100 g protein hver dag. Og det er jeg veldig langt unna Er veldig glad denne tråden ble opprettet igjen. Følte det var litt overhysterisk i den andre.... Go 5 kilos gjengen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 17. januar 2012 #519 Del Skrevet 17. januar 2012 Passer egentlig ganske bra med navnet på denne tråden, bare at det skulle vært "før sommeren" Jeg har ca 5 kg ned før jeg når målet. Har uansett fått magesår. Jippi! Men men, lar ikke det går utover treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 17. januar 2012 #520 Del Skrevet 17. januar 2012 Huff, ja, leste at du har fått magesår! Det må være utrolig vondt!! Da er de vanskelig å få trent ordentlig, men håper du får det til! Så koselig at folk vil være med her igjen! :-) På treninga på mandag sto jeg og tok i skikkelig hardt, samtidig som jeg tenkte "når og hvordan skal jeg få trent neste gang?" haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå