Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul

helenaa

Anbefalte innlegg

Her drives det bare med maintenance, egentlig. Fremdeles 67,5. Vil trolig gå opp litt i jula, men det er helt greit. Langsiktighet er jo mitt mantra. Er egentlig veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut nå, så det er ikke noe stress - men den ekstra lille polstringa skal nok forsvinne mot sommeren. Og så skal jeg bygge litt mer muskler.

riktig tenking :) Jeg har tenkt at nå har jeg kommet mye nærmere målet mitt nå til jula, så nå er neste delmål og gå ned(bare det å faktisk gå ned noe i det hele tatt) til våren(april), så etter det kan jo evnt neste målet være sommeren(august) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, det er så mange flinke her! Er imponert over hvor mye enkelte trener, hver dag og lenge av gangen! Den treningslista LonelyMonroe har er virkelig bra! Og HoneyDew som har gått ned ti kilo siden sommeren! Og antibac som skal trene hele jula.

Jeg er utbrent, så hver dag orker jeg ikke. Men prøver å få til annenhver.

Og nå har 61 blitt det nye hovedtallet! Var 61,2 forrige fredag, men det tenkte jeg på som et heldig engangstilfelle fordi jeg hadde hatt dårlig matlyst i dagene før. Så kom helga og to kalorifylte dager pga sosiale ting, så da stolte jeg ikke på vekta på mange dager, ettersom den mente jeg gikk opp tre kg på en helg!

Men nå er jeg 61,4! En og en halv kilo til målet jeg først satte meg om seksti kilo. Wohooo!

Synes det er bra at du ikke overtrener deg, at du tar det med ro når du er sliten :) Viktig at man ikke får kjempedårlig samvittighet bare fordi vi skeiet ut ene dagen, eller fordi vi ikke orket trening en, eller flere dager!.. Du er kjempeflink Rainbow, bare en og en halv igjen!!!!! :D

Jeg har vært på 59 ganske lenge, men det er min egen feil, har spist sunt men har ikke trent sånn kjempemye pga vondt i foten og utbrenthet slik som du. Men her om dagen sto vekta på 59,5 og idag va den 59! :D Rart hvor mye noen gram kan gjøre meg happy! og jeg som trodde jeg hadde gått opp siden jeg ikke har fått trent! hihi! 2 kilo igjen til 57, som er mitt delmål(vil se underveis hvor min trivelsvekt er), også er mitt neste delmål fra januar til april, da vil jeg være i 55 :) og da har jeg egentlig nådd mitt mål, men neste mål da fra april til august, altså om sommeren, er og stramme opp kroppen og rett og slett ta vare på kroppen! :) Hvordan er dine del, og hovedmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det laaang tur! 9,5 km, mest rask gange men en del jogging! Ble gjennomvåt, så det var i hvert fall effektivt for å få opp pulsen. Er kjempefornøyd med å ha orka det! Og på fredag veide jeg 63,6 og hadde spisedag, som tydeligvis ikke gjorde mye skade, for i dag veier jeg det samme igjen! :) Så da kanskje jeg kommer meg ned noen gram til før julaften.

Nå var det bare å skulle orke husarbeid... Hrmpf.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her Er det ikke fokus på mat og trening for tiden :/ jeg er sliten absolutt hele tiden og får ikke sove i det hele tatt nesten. Er kvalm hele dagen og synes det er riktig så kjipt for tiden! Er det mørket som gjør det mon tro? Eg dristet meg på spinning og gikk hjem og gråt i armene til sambo, jeg var så sliten! Dette er så unormalt til å vær meg! mat er nesten ett ikke-tema. Kanskje jeg manglet noe vesentlig?? Har vært slik i nesten 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her Er det ikke fokus på mat og trening for tiden :/ jeg er sliten absolutt hele tiden og får ikke sove i det hele tatt nesten. Er kvalm hele dagen og synes det er riktig så kjipt for tiden! Er det mørket som gjør det mon tro? Eg dristet meg på spinning og gikk hjem og gråt i armene til sambo, jeg var så sliten! Dette er så unormalt til å vær meg! mat er nesten ett ikke-tema. Kanskje jeg manglet noe vesentlig?? Har vært slik i nesten 4 uker.

Kanskje du bør ta deg en tur til legen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Cardigan, det hørtes virkelig ikke bra ut :( Jeg syns også du burde ta deg en tur til legen, det skal jo ikke være sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at jeg burde gå til legen, har bestilt time. Men jeg føler at han kanskje ikke kommer til å tro på meg. Jeg er alltid slik.. Men skal be om blodprøver! Hver gang jeg spiser blir jeg dårlig i mange timer. Dette er så ulikt meg :-/ og jeg er alltid slik at når jeg går til legen så føler jeg meg "bedre" på venterommet :P :/ håper legen finner ut av dette ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare ikke gi deg før han tar deg på alvor. Jeg var kjempe slapp og svimmel, men legen bare fnyste av det. Til slutt så fikk jeg grene meg til en lang rekke med tester, de vite at B12 nivået mitt var farlig lavt. Han ville først at jeg skulle begynne med piller (sånne som du kjøper reseptfritt på apoteket) men jeg sa at det ikke var nok, så jeg fikk sprøyter, og er nå mye bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) var hos legen på akutt time i dag, orket ikke vente til torsdag. foreløbig har vi tatt en haug av blodprøver og fått meg sovemedisiner for å snu på søvnvanskene. sykemeldt hvertfall ut året. håper virkelig dette hjelper!! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Cardigan! Kjedelig å høre at du ikke er helt på topp! Men nå synes jeg du skal ta det helt med ro, og få en flott jul! Så håper vi du er frisk og rask(og klar) til nyåret!! :klemmer:

Idag har det blitt litt milkshake av vaniljeis og vann, men det var ikke fordi jeg hadde søtsug eller noe. Men jeg var hos en vennine som reiser idag, og vi sees ikke før etter nyttår så hun hadde lagde noe milkshake vi kunne kose oss med :) Igår spiste hele familien ribbe, gjett om jeg var stolt da jeg satt der å spiste pastasalat! heldivis gikk det fint for alle! Var jo trosalt jeg som hadde laget store deler av middagen deres såååå :fnise:

Hvordan er det når dere prøver (nye) klær fortiden? Når dere er på butikken og slikt? Merker dere noen merkbare forskjeller som dere synes var veldig irriterendes før, sitter noen ting mye bedre før enn nå, eller hvordan går det? Jeg har ikke vært å prøvd klær på en stund, rett og slett fordi det ikke har blitt prioritert! Og må si det var kjekt! Jeg har "slitt" endel med at jeg hatet meg selv med BH på, for det kom valker bak, nedenfor bhen uansett hvilken jeg hadde, og også valker oppe bak, og foran på sidene... Men det er blitt MYE bedre, var vel igrunn omtrent vekke!! Alle tingen jeg prøvde i hele dag passet supert!! tror aldri det har vært sånn at absolutt alt jeg passet satt bra på! Ble jammen glad :jepp: God motivasjon!! :danse:

Endret av LovelyMonroe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, det er kjempegøy å oppdage at klær sitter bedre :) Og at gamle klær sitter løsere!!

Jeg har hatt en litt dårlig periode slankemessig, har blitt veldig mye alkohol i det siste, og det ødelegger så mye... Men i dag har jeg spist 1400 kcal og fått inn en god treningsøkt, så nå er jeg ganske happy :) Skal være skikkelig flink denne uken så jeg kan kose meg til helgen, og så skal jeg være flink igjen neste uke og kose meg på nyttårsaften! 1 nyttårsdag drar jeg på ferie (jippi!), og da skal jeg være flink til å ta med frukt i stedet for chips på stranden, og forhåpentligvis får jeg trent litt der nede også :) Resten av januar blir alkofri måned med mye trening og fokus på mat :D Faktisk gleder jeg meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal svare ordentlig her senere i dag, men må bare si:

Jeg veier 60,9!!!!!!! SEKSTI KOMMA NI! Har ikke veid seksti siden jeg var tjueen eller noe. Oh my god! :skya:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal svare ordentlig her senere i dag, men må bare si:

Jeg veier 60,9!!!!!!! SEKSTI KOMMA NI! Har ikke veid seksti siden jeg var tjueen eller noe. Oh my god! :skya:

SUUUUUUUUUUPERT!!!!!! gratulerer så mye!!! NÅ bør du være stolt!!!!! Keep on going!! supertsupertsupert!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, det er kjempegøy å oppdage at klær sitter bedre :) Og at gamle klær sitter løsere!!

Jeg har hatt en litt dårlig periode slankemessig, har blitt veldig mye alkohol i det siste, og det ødelegger så mye... Men i dag har jeg spist 1400 kcal og fått inn en god treningsøkt, så nå er jeg ganske happy :) Skal være skikkelig flink denne uken så jeg kan kose meg til helgen, og så skal jeg være flink igjen neste uke og kose meg på nyttårsaften! 1 nyttårsdag drar jeg på ferie (jippi!), og da skal jeg være flink til å ta med frukt i stedet for chips på stranden, og forhåpentligvis får jeg trent litt der nede også :) Resten av januar blir alkofri måned med mye trening og fokus på mat :D Faktisk gleder jeg meg!

Lur ide og stå på nå før helgen, for i helgen er det jo jul(allerede....????), også stå på neste uke, for helga etter der er det jammen nyttår ja! Nå hørtest det plutselig ikke så lenge ut til, nei! Jeg skal også på ferie 1.nyttårsdag(men fortsatt i norge), og blir vekke en ukes tid, så vi får være flinke Honeydew, og velge de sunne alternativene istenfor det usunne! Her har det ikke vært så mye alkoholinntak, har vel blitt for lite... :fnise: Men helga i den ferien min som er etter nyttår, kan jeg tenke meg det blit litt.. men det er da lov :)

Og angående dette med å ha hatt en litt dårlig slanskeperiode... du tar det igjen nå! ingen grunn til fortvilelse når du er så flink som du er!! :)

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist dette passer for dere, kan vi jo alle(som vil,og orker) prøve å følge denne treningsplanen i jula!

Tirsdag(idag): trening

Onsdag:trening

Torsdag:trening

Fredag:trening

lørdag,julaften: fri

søndag: fri

Mandag: trening

Tirsdag: trening

Onsdag: fri

Torsdag: trening

Fredag: trening

lørdag:fri

søndag: fri

Da har vi jo en fin plan igjennom jula... er jo ikke vits i å trene mindre nå som vi putter i oss litt ekstra! Men så kan det hende man ikke føler for å trene så mye... og det er jo helt greit det også nå i jula, mener jeg! :) Kjente det jammen var kaldt ute ista da jeg gikk en tur med bikkja... og siden jeg ikke har langrennski enda, tror jeg at jeg sverger til mølla på treningsenteret og styrke der, nå i jula. Selvom jeg må tvinge meg litt... er jo blitt så bortkjemt med alle disse gruppetimene at egentreningen ikke er fuuuult så gøy :P

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den planen henger jeg meg på!! :) Den eneste dagen jeg er litt usikker på er i morgen, og jeg kommer til å bytte det slik at jeg tar fri tirsdag i stedet for onsdag i neste uke, men utenom det skal jeg gjennomføre :)

Endret av Honeydew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den planen henger jeg meg på!! :) Den eneste dagen jeg er litt usikker på er i morgen, og jeg kommer til å bytte det slik at jeg tar fri tirsdag i stedet for onsdag i neste uke, men utenom det skal jeg gjennomføre :)

LIKER! :danse:

Da er vi to stk som vil følge den ihvertfall! Håper flere vil henge seg på(og selvfølgelig bytte om på dagene, til det som passer deg!)... Var på treningsenteret iste og løpte på mølla og trente styrke.. var ikke så gale igrunn!.... Håper disse to ukene går unna i en fei, tjohei!.. Kjenner jeg gleeeeeder meg til Januar!!! Da er det et nytt år, ny start... og vi her inne i tråden har jo vært superflinke og gått ned FØR det nye året... hvorfor vente?? :)

Blir så motivert av dere jenter! Er så gøy med en slik tråd....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld blir jeg bare ikke mett.. Har hatt en ganske slitsom treningsøkt og var sååå fornøyd med at jeg bare lå på 1000 kcal kl 2100, men så måtte jeg gi etter og ta meg et rundstykke, en mandarin og en kopp te med melk og honning. Så nå er jeg på 1300, men jeg har så lyst på mer mat :( Jeg er ikke sulten liksom (men ikke helt mett heller), jeg er bare utrolig fysen! Kanskje jeg bare burde legge meg nå, må uansett tidlig opp for å rekke trening i morgen :)

Endret av Honeydew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...