Pentu Skrevet 12. desember 2011 #401 Del Skrevet 12. desember 2011 Teller det hvis man går ned i vekt pga en operasjon? Kvalmen etter narkosen har gjort at jeg nesten ikke har spist på noen dager. Har derfor gått ned 2 kg på 4 dager. Men vet jo og at vekten kommer på med en gang jeg klarer å spise igjen. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 12. desember 2011 #402 Del Skrevet 12. desember 2011 65,5 kg her i dag! Veide 66,7 kg for et par uker siden, så det er jo ikke så verst. Håper på en nedgang på 0,5-1 kg hver uke hvis jeg står på. Har klart det før! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 12. desember 2011 #403 Del Skrevet 12. desember 2011 Her går det strålende med nedgangen, men er nok hovedsakelig pga dårlig matlyst :/ liker ikke når det er slik. Bakte meg sunne rundstykker i går for å friste meg selv litt, men nej da.. Jaja da er jeg i allefall i rute til romjulen hehe. Off jeg er nok ikke den eneste som planlegger hele tiden hvordan jeg skal motstå fristelsene i julen. Kommer nok ikke til å motstå noe særlig så får vel bare bite meg i det og starte for fult i januar igjen vi må se lyst på det Helt riktig Viktig å unne seg noe godt i julen og, så tar vi det igjen i januar, er trosalt jul en gang i året! Og flere av oss har vært kjempeflinke frem til nå, så vi må belønne oss selv litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 12. desember 2011 #404 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har ennå ikke fått skaffet meg en vekt, men for noen dager siden veide jeg meg hos en venninne. Dette var på kvelden, så jeg hadde jo mat i magen, og hadde også drukket en hel vin. Og da veide jeg 67,7! Nøyaktig 10 kg mindre enn jeg veide i juli da jeg begynte å slanke meg. Gøy Har lyst å nå 60 kg innen sommeren, selv om målet egentlig var 65. Men jeg prøver i alle fall på 65 innen februar Siden jeg veide meg på kvelden regner jeg med at jeg egentlig veier ca 67 blank. Håper jeg klarer 2 kg til februar, men det er ikke så lett å gå ned i julen, hehe... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 13. desember 2011 #405 Del Skrevet 13. desember 2011 Da var treningen unnagjort for i dag. Var på en 55 min intervall spinningtime, og trente litt styrke etterpå. Kjenner jeg er helt kaputt etter både trening og jobb i dag, men får vel prøve å holde meg våken liiiitt til. Hvordan går det med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 13. desember 2011 #406 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har ennå ikke fått skaffet meg en vekt, men for noen dager siden veide jeg meg hos en venninne. Dette var på kvelden, så jeg hadde jo mat i magen, og hadde også drukket en hel vin. Og da veide jeg 67,7! Nøyaktig 10 kg mindre enn jeg veide i juli da jeg begynte å slanke meg. Gøy Har lyst å nå 60 kg innen sommeren, selv om målet egentlig var 65. Men jeg prøver i alle fall på 65 innen februar Siden jeg veide meg på kvelden regner jeg med at jeg egentlig veier ca 67 blank. Håper jeg klarer 2 kg til februar, men det er ikke så lett å gå ned i julen, hehe... 2 kg kan du klare kjapt hvis du bare står på Det kan du faktisk klare på to uker, men det er jo ikke vits å stresse. Å nå 60 kg til sommeren klarer du definitivt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 13. desember 2011 #407 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har ennå ikke fått skaffet meg en vekt, men for noen dager siden veide jeg meg hos en venninne. Dette var på kvelden, så jeg hadde jo mat i magen, og hadde også drukket en hel vin. Og da veide jeg 67,7! Nøyaktig 10 kg mindre enn jeg veide i juli da jeg begynte å slanke meg. Gøy Har lyst å nå 60 kg innen sommeren, selv om målet egentlig var 65. Men jeg prøver i alle fall på 65 innen februar Siden jeg veide meg på kvelden regner jeg med at jeg egentlig veier ca 67 blank. Håper jeg klarer 2 kg til februar, men det er ikke så lett å gå ned i julen, hehe... Steike..! 10 kilo siden juli???? det får en si!!! FLINK!!!!! :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 13. desember 2011 #408 Del Skrevet 13. desember 2011 Da var treningen unnagjort for i dag. Var på en 55 min intervall spinningtime, og trente litt styrke etterpå. Kjenner jeg er helt kaputt etter både trening og jobb i dag, men får vel prøve å holde meg våken liiiitt til. Hvordan går det med dere andre? Du er flink! Spinning er hardt.... :gjeiper: Goodgood! , jeg og er sykt trøtt... men må holde meg våken i hvertfall til kl 22! Var på gruppetime idag, siste før jul.... håper jeg får trent i jula, for det har jeg egentlig veldig lyst til Hvordan er det med dere og trening i jula? ( men vi må unne oss fridager og kos også!! viktigviktig! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 13. desember 2011 #409 Del Skrevet 13. desember 2011 Du er flink! Spinning er hardt.... :gjeiper: Goodgood! , jeg og er sykt trøtt... men må holde meg våken i hvertfall til kl 22! Var på gruppetime idag, siste før jul.... håper jeg får trent i jula, for det har jeg egentlig veldig lyst til Hvordan er det med dere og trening i jula? ( men vi må unne oss fridager og kos også!! viktigviktig! ) Jeg skal prøve å trene mest mulig framover. Jeg har fri 10 dager i jula (mest sannsynlig, med mindre de TRENGER meg på jobb) så kommer til å trene de dagene treningssenteret har åpent. Kommer jo uansett sikkert bare til å daffe hjemme hvis ikke Skal prøve å holde meg til julemat julaften, og julesnop 1. juledag. Ellers kommer jeg til å spise slik som jeg gjør nå - lite og ofte Tenkte jeg skulle unne meg noen personlig trener-timer etter jul, synd det er så innmari dyrt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 13. desember 2011 #410 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg skal prøve å trene mest mulig framover. Jeg har fri 10 dager i jula (mest sannsynlig, med mindre de TRENGER meg på jobb) så kommer til å trene de dagene treningssenteret har åpent. Kommer jo uansett sikkert bare til å daffe hjemme hvis ikke Skal prøve å holde meg til julemat julaften, og julesnop 1. juledag. Ellers kommer jeg til å spise slik som jeg gjør nå - lite og ofte Tenkte jeg skulle unne meg noen personlig trener-timer etter jul, synd det er så innmari dyrt!! SUPERT at du tenker som du gjør!!!! Dette skal vi klare Antibac! Har nemlig også planer om å bare spise "den berømte julematen hele julen igjennom" BARE på julaften, og første juledag Har ikke noe interesse av å spise snop og ekstra mat igjennom hele jula, det eneste NÅ er at jeg er en del på besøk hos min mor nå og der er det alltid noe godt som lages, og man vil jo være snill å spise, og julekaker etc. Menmen, det går så bra så. Er nok deilig å sitte der 1.januar å kunne si at man var skikkelig flink hele jula igjennom og spise bare julemat på julaften og de få nærmeste dagene rundt Bra du vil trene når du har fri, mange ville nok ha daffet skikkelig hjemme da, men du står på du! Flott! Nå ble jeg motivert, nå skal jeg jammen trene hele jula jeg også!! Har veldig lyst å kjøpe meg nye langrennski(de andre er for små) og trene "aktivt" med dem nå når det er snø, så får jeg litt avveksling fra treningsenteret og det "vanlige"! Står du på langrenn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 13. desember 2011 #411 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) SUPERT at du tenker som du gjør!!!! Dette skal vi klare Antibac! Har nemlig også planer om å bare spise "den berømte julematen hele julen igjennom" BARE på julaften, og første juledag Har ikke noe interesse av å spise snop og ekstra mat igjennom hele jula, det eneste NÅ er at jeg er en del på besøk hos min mor nå og der er det alltid noe godt som lages, og man vil jo være snill å spise, og julekaker etc. Menmen, det går så bra så. Er nok deilig å sitte der 1.januar å kunne si at man var skikkelig flink hele jula igjennom og spise bare julemat på julaften og de få nærmeste dagene rundt Bra du vil trene når du har fri, mange ville nok ha daffet skikkelig hjemme da, men du står på du! Flott! Nå ble jeg motivert, nå skal jeg jammen trene hele jula jeg også!! Har veldig lyst å kjøpe meg nye langrennski(de andre er for små) og trene "aktivt" med dem nå når det er snø, så får jeg litt avveksling fra treningsenteret og det "vanlige"! Står du på langrenn?? Klart vi skal klare det! :D Og ja, følelsen av å ha vært flink i jula er nok bedre enn følelsen av smaken av god julemat! Tror jeg ihvertfall! Jeg blir motivert av at du blir motivert Vi får oppdatere hverandre her på hvordan det går med treninga i jula da. Jeg har langrennski, men jeg bor på vestlandet, og her må vi reise et stykke for å finne snø :gjeiper: Så det blir dessverre lite av det! Det er god trening da, så jeg syns du skal investere i et par Endret 13. desember 2011 av antibac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 15. desember 2011 #412 Del Skrevet 15. desember 2011 Wow, det er så mange flinke her! Er imponert over hvor mye enkelte trener, hver dag og lenge av gangen! Den treningslista LonelyMonroe har er virkelig bra! Og HoneyDew som har gått ned ti kilo siden sommeren! Og antibac som skal trene hele jula. Jeg er utbrent, så hver dag orker jeg ikke. Men prøver å få til annenhver. Og nå har 61 blitt det nye hovedtallet! Var 61,2 forrige fredag, men det tenkte jeg på som et heldig engangstilfelle fordi jeg hadde hatt dårlig matlyst i dagene før. Så kom helga og to kalorifylte dager pga sosiale ting, så da stolte jeg ikke på vekta på mange dager, ettersom den mente jeg gikk opp tre kg på en helg! Men nå er jeg 61,4! En og en halv kilo til målet jeg først satte meg om seksti kilo. Wohooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 15. desember 2011 #413 Del Skrevet 15. desember 2011 Så bra, Rainbow! Nå er det ikke lenge igjen! :D Man er ikke nødt til å trene hver dag for å gå ned i vekt, da jeg gikk ned 16 kg på 4 mnd trente jeg maks 4 ganger i uka, som regel var det 3 dager. Nå trener jeg mer, fordi jeg innbiller meg at det er litt vanskeligere å kvitte seg med kiloene nå som jeg er lettere. Jeg snikveier meg litt av og til (har egentlig veiedag på mandager, men liker å se om jeg går ned i løpet av uka ). Jeg har gått ned 1,3 kg siden mandag! Det er litt i det kjappeste laget, egentlig. Haha. Holder med 1 kg i uka, da pleier det å holde seg der nede. Men gøy med nedgang da, trodde ikke det skulle gå så fort. Huff, trening i går var tungt. Tok meg 60 min på ellipsemaskinen på SATS, kjente jeg var sliten i beina fra spinning og jobb dagen før. Jeg har en jobb der jeg står hele dagen, og har ikke akkurat brukt gode sko, så det må jeg investere i. Nå blir det en kjapp frokost før jeg prøver meg på 60 nye minutter i dag, i morgen er det jobb 11-19, så jeg har en følelse på at jeg ikke kommer til å orke trening da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 15. desember 2011 #414 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Tusen takk alle sammen en ting er i alle fall sikkert, jeg skal aldri igjen slippe tøylene og la meg selv ese ut slik som jeg gjorde i vår! Nå er jeg tilbake der jeg var for et år siden, BMI på 21, så det er ikke sånn at jeg stresser med å gå ytterligere ned. Men jeg har fortsatt noen veldig sta kilo på magen og lårene som jeg håper jeg klarer å kvitte meg med En annen positiv ting med denne slankeperioden er at jeg er i sååå mye bedre form! Jeg har fortsatt dårlig kondis og kommer nok alltid til å ha det pga astma, MEN før kunne jeg helt seriøst ikke jogge i mer enn 1 minutt, og forleden jogget jeg i 20 min i strekk og døde ikke engang! Haha Jeg synes alle her eeeeer så flinke til å trene. Det gir motivasjon for meg også, så nå skal jeg ta meg en liten joggetur/powerwalk i regnet. Planen for julen er å ikke gå opp. Men jeg er en skikkelig julejente, så jeg må føle at jeg koser meg, noe annet ville blitt for trist... Så planen er å være nøye med å KUN spise det jeg liker skikkelig godt. For eksempel er jeg ikke noe glad i julekaker, men det blir jo ofte til at man sitter og småspiser på det likevel - det skal jeg unngå. Jeg reiser forresten en uke til syden 1 januar, så det er ganske god motivasjon for å ikke overspise, hehe! Edit: Antibac - 16 kg på 4 mnd??? WOW! Hva lå du på kalorimessig da? Og passet du på hva slags matvarer du spiste, eller regnet du bare kalorier? Endret 15. desember 2011 av Honeydew 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 16. desember 2011 #415 Del Skrevet 16. desember 2011 Oi, Antibac, du går ned fort!! Du er skikkelig flink som trener selv når du føler du ikke orker Honeydew: Ååå, jeg vet så godt hva du mener!! Før så jeg på nybegynnerjoggeprogram og tenkte "Seriøst? Skal jeg jogge et helt minutt?? Vet de hvor lenge det ER, eller??", mens nå kan jeg faktisk kose meg på joggetur Har fortsatt ikke steinkondis, men myyyyyye bedre enn før! Jeg har gått ned 600 g på ei uke! Virker kanskje ikke såå mye, men jeg har stagnert så lenge nå, så det var godt! 63,6 er jeg nå, og endelig nytt hovedtall! Var ufattelig lei av å se det 4-tallet på slutten av 60-tallet i flere uker... Whoop whoop! Jeg begynte på 68, så da er det bare 600 gram igjen til 5 kilo! Spørs om det går til jul, men det gjør ikke så mye, det her er varige livsstilsendringer Jeg tenker også på det med jula... Jeg kommer ikke til å være i Oslo da, så jeg får ikke dratt på treningssenteret. Men man trenger jo ikke la være å trene for det! Jeg skal gå og jogge turer (evt gå på ski hvis det er nok snø), trene litt styrke innendørs (trenger ikke senter til alt!) og kanskje ta noen Jillian Michaels-videoer. Banish Fat, Boost Metabolism merker man godt både der og dagen etter! Jeg regner vel med at jula kommer til å skade litt, i tillegg til det å være hjemme hos foreldre som ikke tenker kalorier i et par uker... Men jeg har hvert fall tenkt å prøve å holde meg under kalorigrensa de fleste dager bortsett fra julaften. Julaften er spisedag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 16. desember 2011 #416 Del Skrevet 16. desember 2011 Edit: Antibac - 16 kg på 4 mnd??? WOW! Hva lå du på kalorimessig da? Og passet du på hva slags matvarer du spiste, eller regnet du bare kalorier? Ca det samme som jeg gjør nå, rett under 1400 kalorier. Jeg passer på hvilke matvarer jeg spiser, helst sunn mat med lite kaloriinnhold, da kan jeg spise mer. Skulle jeg bare ha telt kalorier og fortsatt spist sjokolade hadde det jo blitt lite mat gjennom dagen. Jeg trener også hardt og ofte. Jeg MÅTTE snikveie meg i dag også, siden vektnedgangen har gått så fort, nesten 2 kg siden mandag nå!! Hva skjeeeer?? Oi, Antibac, du går ned fort!! Du er skikkelig flink som trener selv når du føler du ikke orker Takk! Det blir visst trening på meg i dag også, selv om jeg har ganske slitne bein. Det er liksom ok så lenge jeg får satt i gang! Da er jeg for sta til å gi meg Godt mulig det blir en kortere økt i dag, da jeg skal på spinningintervall i morgen. Vi veier forresten omtrent det samme Dragonfly, jeg veier 63,7 nå! 600 g på ei uke er jo kjempefin nedgang!! Det er sånn nedgang som holder vekten nede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 16. desember 2011 #417 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg MÅTTE snikveie meg i dag også, siden vektnedgangen har gått så fort, nesten 2 kg siden mandag nå!! Hva skjeeeer?? Det blir visst trening på meg i dag også, selv om jeg har ganske slitne bein. Oi! Kanskje du burde spise litt mer, kanskje det er derfor du er så sliten og går ned så fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 16. desember 2011 #418 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Oi! Kanskje du burde spise litt mer, kanskje det er derfor du er så sliten og går ned så fort? Mja, kroppen skal klare 1400 kalorier på en dag, med trening. Grunnen til at jeg er sliten, er jobben.. MEN, tror muligens at jeg er bittelitt overtrent, eller at jeg har spist litt lite akkurat i dag. I tillegg til at jeg er trett og har tette bihuler, så trening gikk ikke helt som det skulle i dag. Alt gikk fint under trening, men etterpå ble jeg småsvimmel og kvalm, så det blir treningsfri i morgen og muligens søndag. Endret 16. desember 2011 av antibac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 17. desember 2011 #419 Del Skrevet 17. desember 2011 Her drives det bare med maintenance, egentlig. Fremdeles 67,5. Vil trolig gå opp litt i jula, men det er helt greit. Langsiktighet er jo mitt mantra. Er egentlig veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut nå, så det er ikke noe stress - men den ekstra lille polstringa skal nok forsvinne mot sommeren. Og så skal jeg bygge litt mer muskler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 17. desember 2011 #420 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Klart vi skal klare det! :D Og ja, følelsen av å ha vært flink i jula er nok bedre enn følelsen av smaken av god julemat! Tror jeg ihvertfall! Jeg blir motivert av at du blir motivert Vi får oppdatere hverandre her på hvordan det går med treninga i jula da. Jeg har langrennski, men jeg bor på vestlandet, og her må vi reise et stykke for å finne snø :gjeiper: Så det blir dessverre lite av det! Det er god trening da, så jeg syns du skal investere i et par Ja, det tror jeg også! Min mor har laga ribbe til imorgen, men jeg tror jammen jeg takker nei - men skal jo sitte ved bordet for å være høflig Den gode matfeelingen varer bare der og da, mens feelingen av å har holdt seg til rett kosthold hele jula varer lenge .. i helgen har jeg spist sjokolade og litt usunt både igår og idag, men vil begynne å gjøre det slik at det bare er lørdagene som er snopedag. Imorgen skal jeg ha sunn dag, sånn ekstra sunn, vil ha søndagene til sånn frukt og grønt dag! Jeg blir motivert av at du er motivert jeg! Og av at du er motivert fordi jeg er det! Jeg har ikke fått trent siden onsdag nå... tror jeg har overtrent meg litt(eller så er det fordi jeg har brukt en musklel foran i leggen som ikke er brukt så mye før), så har hatt så vondt i foten så har tenkt at jeg måtte ta det med ro litt... og jeg er ikke så supermotivert for å trene på treningsenteret nå når det ikke er gruppetimer, da er det kjekkere å gå en lang tur med hunden, jogge eller gå på fjellet! Vil så gjerne trene med langrenn, men det kan ikke bli før over nyttår! Så for å variere litt får jeg gå lange turer og jogge i julen tenker jeg, hva tenker du?? Ja jeg vil gjerne invistere i et ordentlig par! Trente det mye i forfjor og var GOD trening(hvertfall med skøyteteknikk og ikke klassisk), og er gøy!! Gleder meg til jula er over, og vi går mot lysere og varmere tider! Da er det så gøy og trene, og vi er jo flere her inne som allerede har gått ned en del, så vi er på god vei! tenker neste mål nå blir våren, vi må ha delmål!, så får vi evnt lage et nytt mål etter våren der måler er sommeren, er dere enig? Endret 17. desember 2011 av LovelyMonroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå