Gå til innhold

Hva gjøre dere menn for kvinnene deres?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet hva jeg gjør for han.ALT.Så bare lurer på hva det motsatte skjønn i andre forhold gjør av huslige ting og romantiske ting osv.

Tips til romantiske kvelder/dater mottas gjerne :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hva jeg gjør for han.ALT.Så bare lurer på hva det motsatte skjønn i andre forhold gjør av huslige ting og romantiske ting osv.

Tips til romantiske kvelder/dater mottas gjerne :)

Takk :)

Altfor mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er veldig flink til å lage mat til meg, til tross for at han ikke er store kokkemesteren og jeg må ha spesialmat pga allergier. Ellers er han flink til å rydde opp etter seg, og ta seg av huslige hold som jeg ikke har fått gjort iløpet av dagen (har liste på kjøleskapet over hva som må gjøres den og den dagen, og jeg krysser ut det jeg har gjort så han ser hva som er igjen). Han er flink til å gi meg oppmerksomhet, koser på meg, masserer meg og gir meg komplimenter. Han er flink til å lytte til meg, og han viser interesse når han prater med meg. :)

Romantiske kvelder og dater er jeg ikke særlig flink på. Ingen av oss er særlig romantiske av oss egentlig, men en koselig filmkveld med stearinlys og en god middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg vet ikke nøyaktig hva jeg gjør, men jeg tror jeg er villig til å gjøre alt. Bortsett fra å spise paprika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer kan gjøre hva han vil, uten å måtte "spørre om lov" og han får et oppmuntrende, "Du burde gjøre det, hvis du har lyst!".

Det er vel det viktigste jeg "gjør" for han. Jeg kan ikke fatte hvor mange voksne menn som blir nektet alt mulig rart, og må snike seg rundt. Det ligger selvfølgelig ingen seksuelle ting i det han driver med, men han kan f.eks. fint kjøpe ny motorsykkel, selv om han har en kliss lik en fra før.

Yepp..... Vi ble "lykkelige" eiere av ny sykkel i går. 3 år nyere en den vi har fra før av. Jeg kikket på tanken og eksospotta, og sa den var kjempefin, så fikk jeg vite at han ikke hadde hentet den enda... :sjenert:

Han oppmuntrer meg til å gjøre ting som jeg har lyst til, og gjør alt for å legge til rette for at det skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør ALT av huslige ting! :) Men etter en liten episode hvor en hormonell Henlu klikket galen fordi forloveden hadde satt vaskemaskinen på 60 grader og blusen til Henlu var krympet betraktelig så Henlu ikke kjente den igjen og dermed mistenkte utroskap, så får ikke forloveden lov å vaske klær lenger. Han gjør forresten ALT av huslige ting fordi han tror jeg er multihandikappet fordi jeg er gravid :roll:

Ikke får jeg ta klesvasken, ikke får jeg ta oppvasken, ikke får jeg vaske gulv, ikke får jeg støvsuge for dette kan være skadelig for meg og den lille. Ikke får jeg lov å gå på butikken. Han mener han skal ta fri fra jobb (han er eier/sjef, så han bestemmer dette selv) for å kjøre bort til meg det jeg trenger :roll: Før jeg ble gravid delte vi ganske så greit på dette. Han liker at det er ryddig og fint - slik som meg.

Han ringer meg ofte for å fortelle hvor mye jeg betyr for han, fine meldinger, flotte kort, roser og andre "jeg setter pris på deg"-gaver. Tar meg med ut å spise, tar meg med på kafe, tar meg med ut på gåtur på kveldingen hvor vi holder hender og prater med hverandre. Han gir meg massasje fra topp til tå. I tillegg er han ikke flau for å gi meg oppmerksomhet dersom andre er der. Han viser meg stolt frem :rodmer: Han lager frokost til meg de dagene han ikke drar på jobb før solen står opp (ikke det at det er så mye sol her i Bergen). Han lager middag til meg med rolig musikk i bakgrunnen og stearinlys på bordet. Jeg er en veldig klissete person, så jeg ELSKER slike ting :hjerte:

Edit: Må bare si at jeg også er snill! Ikke bare han :fnise:

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...