AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #1 Del Skrevet 16. august 2011 Hva er forskjellen mellom at man er forelsket og liker/betatt/interessert? Tror jeg kanskje er forelsket, men vet ikke helt. Har aldri følt noe sånt før. Men etter det jeg har lest og hørt så kan jeg ikke være forelsket så tidlig. Hvor går grensene og forskjellene for dere? Finnes det noe "fasit" svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 16. august 2011 #2 Del Skrevet 16. august 2011 Hvorfor i alle dager tror du at det er en fasit på hva forelskelse er? Ingen opplever forelskelse likt, og du må IKKE tro at det du leser og hører om forelskelse er det eneste riktige. Overse alt av forelskelsesartikler og lytt heller til din indre stemme. Du sier det selv: Jeg har aldri følt noe sånt før. Tenk over hva som er normalt for deg og hvordan du har følt det tidligere hvis du har vært interessert i noen. Ikke tenk på hva andre måtte mene er normalt, det gjelder ikke for deg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 16. august 2011 #3 Del Skrevet 16. august 2011 Alle opplever disse følelsene forskjellig. Jeg er 34 år og har vært forelsket 3 ganger, men vært betatt mange mange ganger. For meg er det å være forelsket en kvalmende god følelse som gir meg litt mageknip og søvnløse netter. Jeg klarer ikke snakke om annet enn han til venner, og jeg blir "fjern" fordi jeg tenker på han konstant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #4 Del Skrevet 16. august 2011 Kan jo prøve å forklare hvordan jeg føler det(TS): Det er så mye, vet ikke helt hvor og hvordan jeg skal starte. Litt vanskelig å forklare, men når jeg tenker på henne eller ser bilder av henne så blir jeg rolig på en måte. Får en deilig følelse i kroppen og alt virker så klarere, samtidig som at alt virker så mye mer behagelig og avslappet. To motsetninger på en gang på en måte. Og når jeg snakker med henne så kjenner jeg at adrenalinet fyker til værs. Blir mye mer konsentrert og alt går mye raskere og kjenner at hele meg blir varm og at pulsen er på topp. Samtidig så er hun den vakreste jeg noen gang har sett. Og dette er alt fra fjeset til hvilken som del av kroppen. Og det samme med øynene, og små detaljer som hvordan håret faller, smilehull, øyeform eller en liten føflekk. Tenker på henne veldig ofte. Ser bare for meg oss to sammen, og hvor vakker hun er, og hvordan jeg skal gå fram. Kan se på bilder av henne veldig lenge om gangen. Sikkert timesvis hvs jeg hadde hatt sjansen. Noen ganger får jeg også en form for en svært behagelig frysning nedover ryggmargen. I hele kroppen for den saks skyld. Blir på en måte fjern når jeg tenker på henne, men på en god måte. Pleier også noen ganger å drømme om henne Er mye annet som jeg ikke kan sette ord på. Ser nå at jeg faktisk er forelsket. Har bare lest at jeg ikke kan være det pga alder og at vi ikke kjenner hverandre så godt. Men som sagt så er det vel individuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 16. august 2011 #5 Del Skrevet 16. august 2011 Kan jo prøve å forklare hvordan jeg føler det(TS): Det er så mye, vet ikke helt hvor og hvordan jeg skal starte. Litt vanskelig å forklare, men når jeg tenker på henne eller ser bilder av henne så blir jeg rolig på en måte. Får en deilig følelse i kroppen og alt virker så klarere, samtidig som at alt virker så mye mer behagelig og avslappet. To motsetninger på en gang på en måte. Og når jeg snakker med henne så kjenner jeg at adrenalinet fyker til værs. Blir mye mer konsentrert og alt går mye raskere og kjenner at hele meg blir varm og at pulsen er på topp. Samtidig så er hun den vakreste jeg noen gang har sett. Og dette er alt fra fjeset til hvilken som del av kroppen. Og det samme med øynene, og små detaljer som hvordan håret faller, smilehull, øyeform eller en liten føflekk. Tenker på henne veldig ofte. Ser bare for meg oss to sammen, og hvor vakker hun er, og hvordan jeg skal gå fram. Kan se på bilder av henne veldig lenge om gangen. Sikkert timesvis hvs jeg hadde hatt sjansen. Noen ganger får jeg også en form for en svært behagelig frysning nedover ryggmargen. I hele kroppen for den saks skyld. Blir på en måte fjern når jeg tenker på henne, men på en god måte. Pleier også noen ganger å drømme om henne Er mye annet som jeg ikke kan sette ord på. Ser nå at jeg faktisk er forelsket. Har bare lest at jeg ikke kan være det pga alder og at vi ikke kjenner hverandre så godt. Men som sagt så er det vel individuelt Ingen som kan fortelle deg hva du føler, og det finnes ingen grenser for alder og hvor lenge man har kjent hverandre Noen trenger lang tid, mens noen kan det slå ned hos fort, man bare vet. Nyt det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå