Gjest hei Skrevet 16. august 2011 #1 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg har veldig lav selvfølelse derfor skal mammata meg med til salong greie der jeg blir sminka og håret fiksa osv med tips om hvordan jeg gjør det hjemme. Men hardere tips om sånne steder? borsett fra jan thomas studio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. august 2011 #2 Del Skrevet 16. august 2011 Det kommer litt an på hvor i landet du bor. Det er mange som tilbyr dette. Jeg sendte min eks til et sli,t opplegg en gang på Make Up Store, og hun var veldig fornøyd, men jeg tror ikke de gjør noe med hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei Skrevet 16. august 2011 #3 Del Skrevet 16. august 2011 Det kommer litt an på hvor i landet du bor. Det er mange som tilbyr dette. Jeg sendte min eks til et sli,t opplegg en gang på Make Up Store, og hun var veldig fornøyd, men jeg tror ikke de gjør noe med hår. bor i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. august 2011 #4 Del Skrevet 16. august 2011 Da findes det tusen steder du kan finde slike opplegg, men jeg har dessverre ikke oversikt over dem. Jeg foreslår at du enten gjør et nettsøk, eller spør i en større kosmetikkforretning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 16. august 2011 #5 Del Skrevet 16. august 2011 det er masse sånt i oslo! Bl a er det et på buss stasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå