Gå til innhold

Kulde = strømpebukse


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

begynte tidlig i år..tror jeg. (bor i oslo..kaldt).. har tynne strømpebukser fra h&m. har også kjøpt mange tykke...som jeg bruker til å ha under skjørt. pleier også å ha en tynn strømpebukse under den tykke! går hver eneste dag med strømpebukse...tror ikke jeg klarer meg uten! Husker jeg var ekstrem en gang på ungdomskolen, ble ikke kvitt strømpebuksa før i juni! Hehe... jaja.. er egentlig veldig varm av meg..men nå fryser jeg fælt for tida. et tips til strømpebukser som siger ned...: kjøp en str større enn dere pleier!! Det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner med strømpebukse veldig tidlig!!! Kunne sikkert ha vært formann i frysepinn klubben.... :hår: jeg er så utrolig kald når gradestokken beveger seg nedover.....Jeg er sikker på at jeg ikke er ment for å bo i et så kaldt land som Norge....Men da er det godt med strømpebukser!!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest LilleChille

På denne tiden av året og med dette kalde været blir det som oftest strømpebukser under buksene ja...stort sett hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig frysepinne, men har blitt mer "voksen" i de senere årene, eller var det pelskåpen og støvlettene som hjalp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være ute store deler av arbeidsdagen min, og er det kaldt, så er strømpebuksen absolutt på. Husker på ungdomskolen og videregående at jeg nektet å bruke strømpebukse. Det var kaldt... Vil heller være god og varm (og umoderne til tusen), enn kald og hutrende (og moteriktig kledd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker alltid strømpebukse under skjørt når det er kjølig eller kaldt - men sjelden under bukse. Skal jeg være mye ute, tar jeg på meg en ullstillongs. Er ikke mye varme i en tynn strømpebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visste ikke at strømåebukser var umoderne :o

da jeg var fjortis, følte jeg meg utrrolig feit med strømpebukser, og hutret meg derfor gjennom den kalde lange vinteren. Lure meg.

Nå vet jeg heldigvis bedre, har varm ull innerst mot kroppen når jeg er ute, og det er deilig! De dagene jeg ikke har strømpebukser på, er lårene skikkelig kalde og ekle'... brrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visste ikke at strømåebukser var umoderne  :o  

Får bare det inntrykket av og til :wink: Men de jeg bruker er vel ikke akkurat de mest moteriktige heller. Sånne fra matbutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest for_an_angel

ja selvfølgelig fins det strømpebukser til menn. Jeg låner ofte strømpebukser av kjeresten min jeg, selv om de er litt posete der forran.... (selv om han ikke liker at jeg sliter ut klærne hans).

Her er noen:

http://www.collanto.de/Produkte/produkte.html

https://ssl.kundenserver.de/menintime.de/st...aTNnXP6f&PID=no

http://shapings.com/Merchant/merchant.mv?S...tegory_Code=MEN

Heldigvis begynner også menn innsett at det hjelper å kle på seg når det er kaldt ute.

Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Ja jeg har begynt med den kombinasjonen igjen. På kjølige morgener som dette dahjelper det med strømpebukser under jeansen/buksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Gjest Stein Inge 25

Jeg bruker alltid strømpebukse når det er skikkelig kalt ute.

Tror sesongen begynner snart *huttre*

Stein Inge. Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker superundertøy jeg - godt mog varmt. Bruker det inne av og til også - heller det enn å skru på varmen :ler: (Det er nemlig kaldt her bare når jeg er alene, og det er jeg så sjelden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...