Gjest trenger hjelp Skrevet 16. august 2011 #1 Del Skrevet 16. august 2011 Hei! Jeg sliter med sosiale vansker grunnet overgep. Har tidligere hatt angst og depresjon pga dette, men det er jeg nå 'kurert' for. Ettervirkningene etter overgrepet gjør at jeg i visse sammenhenger kan begynne å skjelve, hakke tenner, hendene rister og jeg svetter. Jeg har hørt at betablokkere kan dempe disse symptomene. Er det noen her som har prøvd dette? Vil helst prøve betablokkere før jeg evt prøver beroligende. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. august 2011 #2 Del Skrevet 16. august 2011 Dette må du snakke med en lege om. Vi kjenner ikke din helsetilstand, og kan ikke vurdere dette. Rent generelt kan du nok ha en viss effekt av det, ja, men jeg er ikke sikker på om dette er optimal behandling i din situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2011 #3 Del Skrevet 16. august 2011 har gått på antidepressiva .ikke igjen, vil nå prøve johannesrt og 5htp. det er noe naturligt som stimulerer serotonin ditt. johannesurt er det mest brukt medi mot depresjon og angst i Tyskland. norge ligg på europatoppen i syntetisk antidepresiva som gir utallige bivirkninger. synd at ikke norske leger tilbyr dette .70-80 % får bedring,likt som med syntetisk men ikke bivirkninger. 5htp stipulere serotoninen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2011 #4 Del Skrevet 16. august 2011 har gått på antidepressiva .ikke igjen, vil nå prøve johannesrt og 5htp. det er noe naturligt som stimulerer serotonin ditt. johannesurt er det mest brukt medi mot depresjon og angst i Tyskland. norge ligg på europatoppen i syntetisk antidepresiva som gir utallige bivirkninger. synd at ikke norske leger tilbyr dette .70-80 % får bedring,likt som med syntetisk men ikke bivirkninger. 5htp stipulere serotoninen. Er du TS? Isåfall vil jeg anbefale at du drøyer med betablokkere før du har prøvd ut johannesurt og 5-HTP. Vær også obs på at spesielt johannesurt er svært krevende å ta sammen med annen medisin, inkludert hormonprevensjon. Har du en tysk lege innen rekkevidde er det godt mulig h'n er åpen for dette, og kan hjelpe deg, om ikke, les deg opp, grundig (!) før du starter opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå