Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt en kjønnsleppereduksjon og fikk etter operasjonen resept på en krem (Brylidine) som jeg skulle smøre på sårkanten flere ganger daglig. Denne kremen er ute av produksjon og umulig å få tak i og jeg merker nå at sårkanten er veldig tørr og trekker seg sammen og gjør veldig vondt. Er det noe annet jeg kan smøre på for å forhindre disse ubehagene?

Legen sa spesifikt at jeg IKKE skulle kjøpe noen erstatning for Brylidine, men plagene er vonde... :( Hjelp? Noen med erfaringer? Jeg har myket opp sårkanten i varmt vann flere ganger, men det varer bare en kort stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sa at produsenten hadde produksjonsstopp på forhånd og sa at jeg måtte finne et apotek med lager for å få tak i dem. Han er særiøs, ikke noe med det å gjøre. Han sa ta det ville gå fint uten å smøre med kremen siden det er et blodig område der bakterier blor fort skylt vekk, men at det er best med. Han sa også at det ikke fantes noen erstatning for den kremen og at hvis jeg ikke fant den, så skulle jeg bare droppe det... Men som alltid sjekker jeg her før jeg gir opp, og det lønte seg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var to identiske tråder har jeg kopiert inn svarene fra den ene tråden hit, så det bare er en tråd å følge med på for deg, TS.

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest henriett3

Han sa at produsenten hadde produksjonsstopp på forhånd og sa at jeg måtte finne et apotek med lager for å få tak i dem. Han er særiøs, ikke noe med det å gjøre. Han sa ta det ville gå fint uten å smøre med kremen siden det er et blodig område der bakterier blor fort skylt vekk, men at det er best med. Han sa også at det ikke fantes noen erstatning for den kremen og at hvis jeg ikke fant den, så skulle jeg bare droppe det... Men som alltid sjekker jeg her før jeg gir opp, og det lønte seg. ;)

Så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...