AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har tatt en kjønnsleppereduksjon og fikk etter operasjonen resept på en krem (Brylidine) som jeg skulle smøre på sårkanten flere ganger daglig. Denne kremen er ute av produksjon og umulig å få tak i og jeg merker nå at sårkanten er veldig tørr og trekker seg sammen og gjør veldig vondt. Er det noe annet jeg kan smøre på for å forhindre disse ubehagene? Legen sa spesifikt at jeg IKKE skulle kjøpe noen erstatning for Brylidine, men plagene er vonde... Hjelp? Noen med erfaringer? Jeg har myket opp sårkanten i varmt vann flere ganger, men det varer bare en kort stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 15. august 2011 #2 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Denne? http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-9308.aspx EDIT: så den var utsolgt, men fant den samme her: http://www.apotekhjem.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=22&prodid=20171 Endret 15. august 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #3 Del Skrevet 15. august 2011 tusen takk!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 15. august 2011 #4 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) .. Endret 16. august 2011 av UnderCover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #5 Del Skrevet 15. august 2011 Han sa at produsenten hadde produksjonsstopp på forhånd og sa at jeg måtte finne et apotek med lager for å få tak i dem. Han er særiøs, ikke noe med det å gjøre. Han sa ta det ville gå fint uten å smøre med kremen siden det er et blodig område der bakterier blor fort skylt vekk, men at det er best med. Han sa også at det ikke fantes noen erstatning for den kremen og at hvis jeg ikke fant den, så skulle jeg bare droppe det... Men som alltid sjekker jeg her før jeg gir opp, og det lønte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 16. august 2011 #6 Del Skrevet 16. august 2011 Siden det var to identiske tråder har jeg kopiert inn svarene fra den ene tråden hit, så det bare er en tråd å følge med på for deg, TS. Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 16. august 2011 #7 Del Skrevet 16. august 2011 Han sa at produsenten hadde produksjonsstopp på forhånd og sa at jeg måtte finne et apotek med lager for å få tak i dem. Han er særiøs, ikke noe med det å gjøre. Han sa ta det ville gå fint uten å smøre med kremen siden det er et blodig område der bakterier blor fort skylt vekk, men at det er best med. Han sa også at det ikke fantes noen erstatning for den kremen og at hvis jeg ikke fant den, så skulle jeg bare droppe det... Men som alltid sjekker jeg her før jeg gir opp, og det lønte seg. Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå